Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

msn:hbence144@hotmail.com
e-mail:hben1618@freemail.hu
suzukifunKUKACcitromailPONThu
Itt az e-mail címem megadnád az msn cimed vagy az e-mail címét?
Nha leirom a a renszámoztatást!
180 ért vett egy af 125-t (csak adásvételi)
okmány iroda hogy nem-e körözik---papirjait megcsináltaták---vizsgáztatás---vissza okmányiroda és meglett neki a rendszám!
oksa!
Hallgatlak!
Szia Beni jó lenne ha egy kicsit komolyabban elbeszélgetnénk erről a rendszám ügyről szerintem
yamaha dt 80-as ARROW első dob zsir állapotu
yamaha dt80-as alkatrészek eladok
Üdv.
Eladó
Yamaha DT125R -2002év végi-
szép megkimélt állapotban van, a blokk teljessen gyári. 19000km van benne. Adok hozzá egy eredeti yamaha túra dobozt ajándékba. Irányár:420000Ft Érdeklödni csak telefonon:06202501767
a müanyagokat lehet hogy lefestették azért egyenletesen szürke és azért repedcezett mert mondjuk egy esetleges eldöölésnél meghajlott a müanyag és azértlett ien a festés , ha ténleg erröl van szó akkor a következö lépés az lesz hogy elkezd leperegni a festés.
ja és a 80-asba ne menj bele! föleg, ha 50-es volt, a tuninghengeres motorok nem tul hosszu életüek...
szerintem ne vedd meg, ennyiért ez egyáltalán nem olcso, meg ahogy leirtad nem is valami fényes... inkább keresgélj magánszemélyeknél, olcsobb általában mint a kereskedö...
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Ajánlottak ma nekem egy DTR 50-est, 240.000.-ért. A motorja 80-as, állítólag 2002-es évjárat, 52000 van az órájában. Az eladó kereskedés szerint jó az ára, mert ezek drágábban szoktak menni. Én viszont tanácstalan vagyok, nem ismerem a modell gyengéit, hogy mire kell figyelnem, mik lehetnek az árulkodó jelek egy közelgő összeszakadásról. Érdekes volt a próbakör, ca. 300 méter után leállt alattam a vas. Aztán újra indúlt, aztán 50 méter után megint leállt. Ezt még 2x eljátszotta, meguntam és visszatoltam. 20-30-as tempó felett furcsa rezgő hang jött valahonnan alulról, visszalassítva elhellgatott. Mindegy, eljöttünk. A kereskedő egy óra múlva hívott, hogy megtalálták a hibákat: a leállást a gyertya "beázása" okozta, a furcsa rezgés pedíg a km óra spirálja miatt volt (kikötötték, így csend lett). A motor hidegen is csendesen járt, és az újraindításokat is jól bírta az aksi (de aztán inkább nem szadiztam). Első - távoli - ránézésre a blokk körül minden rendben volt, a gumik jók. Viszont a bemutatkozása a motornak elég baljósra sikeredett. A fordszámmérő is halott volt, illetve a benzincsap egyik rögzítő csavarja is laza volt. Az idomokon semmi felirat, olyan homok színű féle - ami nem zavar, kevésbé feltűnő - de millió hajszálrepedésekkel van tele. Ez anyag öregedés lehet? Kérlek benneteket írjátok meg a véleményeteket, hogy jó e az ár, egyáltalán honnan tudom meg, hogy tényleg 2002-es-e, és hogy a kezdeti gyenge pontokom túl szerintetetek mikre kell odafigyelnem, hogy ne vegyek zsákbamacskát (fékek, kormány/villa, olajfolyás, lánc, hűtőradiátor, elektromika?).
A motort egy évig használnám, utána eladnám. Olyan motort vennék, amire normális használat alatt (heti ca. 200 km) nem kell ez idő alatt sokat költeni, és újra eladásnál sem buknék irreálisan sokat.
Segítségeteket előre is köszönöm,
üdv.: Lajesz
fasza laza
havernak van egy hátso gumija, igaz 120as cross kurva nagy bütykökkel, de sztem megbirkozik majd vele a DT :D elöre meg veszek én is ilyen 2000 Ft-os használt valamit és pusziszia, nyáron majd kurva jo lesz csapatni :)
Ötezerbe a kettö! Tehát nem is fájtak annyira
Ja meghát a posta 2500 pénz.
De sz.tem igy is megérte 90%os gumik!
Ujjonan 25ezer lett volna ez a mutatvány ja meg arra is +posta!
mennyibe fájtak a gumik?
Én egyszer adásvételi nélkül levizsgáztattam
Amugy egyik haverom nemrég vizsgáztatott egy af 1 125-t!
Csak egy adásvételije volt 3 hónap alatt már rajt a rendszám!
Ma hoztam el a gumistól a felniket a cross gumikkal ! Hát mit mondjak ez valami kurva jó érzés amikor nem csúszkál alattad a motor és kb 50% nagyobb kanyar sebességel tudok belerepülni a földes úton a kanyarkokba
nem szabad mert ugy jársz mint egy ismerös, 2 km-eres távbol 4 km-es, padkátol padkáig
befecskendezés? injektorra gondolsz? szerintem pont annyira euro 3-as mint a DT-m, az is megfelel neki...
eredetvizsga kell (az nemzetközi szoval külföldröl is megmondja ha lopott, ez esetben nagy a szopás), vámpapirok, regado, illeték, forgalmi+rendszám ára stb...ja és a nem kevés idö amit elbaszol vele, rosszabb esetben honapok...

valaki meg tudná mondani, mekkora méretü a DT gyári föfuvokája? Mikuni karbis
Fél milláé az a motor részegen magától hazahoz?
Ha ujitani akarod vegyél fel msn-re ott tudok segiteni
Na akkor ennyit a rendszámról ;-P bár én futok szerintem még egy kört hátha van valahol egy két kiskapu ;-p
Pontosan nem tudom a szabályokat, de sztem 1 adás-vételi szerződéssel kitörölheted... Az édes kevés. Ha külföldről behozott, kell az előző forgalmi (külföldi), határon ki kell utána vmi vámot fizetni, annak is kell a papírja. Ha tudod igazolni, hogy nem lopott, és tehermentes, akkor jöhet a forgalomba helyezés. Kapásból regisztrációs adót kell fizetni. Néhány éve 95e FT-volt. Utána eredetiségvizsga, újabb súlyos ezrek. Műszaki vizsga, majd okmányiroda, rendszámigénylés, új forgalmi kiadása... Én ennyit tudok róla mondani, amennyire utánajártam, de gyorsan letettem a rendszámoztatásról. Inkább alapból rendszámos vasat vettem.
Jah, és nem tudom, h mennyire engedi meg az UNIOs szabályozás a 2 ütemű motorok forgalomba helyezését.
RX-et is csak azért rendszámozzák, mert nagyon spéci befecskendezés meg apjafasza van rajta, így teljesíti az euró3-as követelményeket. A köcsög únió miatt vesznek ki a 2T vasak az utcáról....