más formátumba nem lehet menteni, próbáld meg valami tömörítetlenbe, és azután átkonvertálni.nem valószínű hogy a gépeddel van a baj, meg kellene csinálnia azon is csak legfeljebb lassabban csinálja meg.
kiprobálni érdemes lenne, csak tudod föleg nyáron intenziven használom utcán, ezért kellene h ne bütykös gumi legyen, pedig kurvajo lehet... dejo volna még egy felniszett :P
Igen normális gondolom a gyújtáskapcsolóval állítod le amivel megszakítod az áramkört így a power sem kap áramot de ha a slusszkapcsolóval állítod le akkor vissza áll alaphelyzetbe mivel még akkor kap áramot mert a sluszkapcsoló csak egy negatívot a a motornak ezért áll le.
Studi12 a videokészítő neve és az készíti a videót nem konvertálja hanem elkészíti az nem volna baj ha konvertálni kellene de még nincs mit mert lefagy ez a xar
Nem akarok mert ezzel elég igényes vdiket lehet csinálni nem úgy mint a movie makerrel(nem akarok senkit megbántani ha valaki azzal csinálta a vidijét)
amugy a KTM LC4-esröl tudtok valami tapasztalatot mondani?:D (már csak egy év és eladom a DT-t a nagyobbra csere miatt, juhuuuu, csak gyüjtögetni melozgatni kell a nyáron sokat :D 640 nagyon tetszik, talán néha erdözni is jo lenne meg ugye azért az tényleg 2 személyes... :D)
a kormánnyal talán nincs gáz, mondjuk a csapágy lehet h odavan már, tavaszra megnézem mennyit kotyog elöre hátra ha rángatom, csak elötte fel kell polcolni, valszeg megint raklapra lesz téve, jajdeszar hogy nincs egy rendes emelöm :S (csinálnék de nem tudok és nincs mivel hegeszteni...)
amugy azt tudom, hogy többet forog a kerék és ezért komolyabb fék kell, nem véletlenek a 320-as tárcsák SM-nél, azt meg h elörébb kerül a sulypont, nem tudtam, hasznos info mert akkor eléggé megnehezitheti a kormányzást
annyira meg nem akarok döntögetni h enduro szettre minimum ne ilyen gumit vegyek, gondolkodtam nyárra a bütykösben, lehet havertol elhozom hátulra a nagybütykös 120-ast, meg veszek elöre valamit használtan, csak probaképp mit tud vele a sárban meg homokban, sztem igy rövid áttétellel isten lenne
Mielőtt vettem a sajátomat, volt részem kipróbálni 1-2 motort,
amiben volt 1 amin SM szett volt....
Az Én tapasztalatom, ami lehet a motor hibája is volt.....:
- Nehéz volt a kormányzása, mivel sokkal több súly ment az első kerékre,
mint azt a gyárban annó kitalálták....
- Alulkormányzottnak éreztem a paripát, mert kissebb a kerék a gyárinál...
- Nemutolsósorban mivel kisebb a kerék, ezért nagyobb a fordulatszáma, és
nagyobb féktárcsa kell rá! Mert nincs olyan fékhatás!
- Egyszóval nekem nem jött be!
- Rá kell keresni 1-2 oldalon vagonszámra hirdetnek SM szettet kis pénzért!
- De miért adja el, aki 1-2 hónapja faragta a motorjára?
Jah és ha döntögetni akarsz, vegyél normális gumit.....mert gumifüggő,
és meglátod mennyivel másabb lesz....
És nem árt a kormányt megzsírozni, és beállítani...
hát köszi, akkor volt vele rendesen munka az a lényeg, most ugysincs ilyesmire pénzem meg nagyon nem hiányzik, csak betonon azért félek néha döntögetni ezekkel a kerekekkel, egyszer majdnem felborultam mert elcsuszott az eleje a döntésben :D
max nyáron ha marad pénzem ilyenre költöm, bár valoszinübb h félrerakom már a KTM LC4re :D
Csapágyakat kellet cserélnem, meg a távtartókkal varriálni, hogy jó legyen. Gyakorlatilag bármilyen 17es felnit bele lehet faragni. A hátsó lánckerékkel van esztergályos munka, nekem konkrétan egy adapter kellet hogy felmenjen. Egyébként minden mást otthon meg lehet csinálni. Így pár ezer forintból megcsináltam.(felnit+gumit kaptam a géphez).
Kanyarokat érezhetően jobban veszi így, gyorsulása sokkal jobb, végsebességbe menyit csökkent azt nem tudom megmondani.
Ha valaki tud gyári vagy akármilyen dt-re rápaszoló kipuff dobot érdekelne!
te mostanában vetted a motorod vagy te vagy az elado? ilyen öntött felnis SM szettet hogyan hoztál össze, átalakitás valami kellett? hogy viselkedik? érdekelne engem is egyszer, lehet nyáron ha sokpénzt keresek akkor beruházok egy ilyesmi cuccba... (de elöször van egy kis listám :P)
majd ha beinditod nyöszörög és beáll faszán helyzetbe
nekem meg alig nyüszitett reggel, egy orája kitoltam, nagy nehezen berugdostam, aztán járogatott kicsit, utána fasza minden, gondolom kevés volt a töltés vagy ilyesmi.
bocsi nem tudtam de azért ban még 200 az is jóféle 1 ik iskola szünetben mikor nincs suli megy haverom börzére hozdt-t valami alkatrész valakinek? de nem bisztos h tud hozni csak megadom neki a rendelést h mit hozzon
http://www.motorcyclespecs.co....
Csak csendesen megjegyezném,hogy nem ez az első Lc,mert az dobfékes volt elől is.
Én már csak tudom,nekem is olyan van,az adatlapon megpisloghatod.
amugy azt tudom, hogy többet forog a kerék és ezért komolyabb fék kell, nem véletlenek a 320-as tárcsák SM-nél, azt meg h elörébb kerül a sulypont, nem tudtam, hasznos info mert akkor eléggé megnehezitheti a kormányzást
annyira meg nem akarok döntögetni h enduro szettre minimum ne ilyen gumit vegyek, gondolkodtam nyárra a bütykösben, lehet havertol elhozom hátulra a nagybütykös 120-ast, meg veszek elöre valamit használtan, csak probaképp mit tud vele a sárban meg homokban, sztem igy rövid áttétellel isten lenne
amiben volt 1 amin SM szett volt....
Az Én tapasztalatom, ami lehet a motor hibája is volt.....:
- Nehéz volt a kormányzása, mivel sokkal több súly ment az első kerékre,
mint azt a gyárban annó kitalálták....
- Alulkormányzottnak éreztem a paripát, mert kissebb a kerék a gyárinál...
- Nemutolsósorban mivel kisebb a kerék, ezért nagyobb a fordulatszáma, és
nagyobb féktárcsa kell rá! Mert nincs olyan fékhatás!
- Egyszóval nekem nem jött be!
- Rá kell keresni 1-2 oldalon vagonszámra hirdetnek SM szettet kis pénzért!
- De miért adja el, aki 1-2 hónapja faragta a motorjára?
Jah és ha döntögetni akarsz, vegyél normális gumit.....mert gumifüggő,
és meglátod mennyivel másabb lesz....
És nem árt a kormányt megzsírozni, és beállítani...
max nyáron ha marad pénzem ilyenre költöm, bár valoszinübb h félrerakom már a KTM LC4re :D
Kanyarokat érezhetően jobban veszi így, gyorsulása sokkal jobb, végsebességbe menyit csökkent azt nem tudom megmondani.
Ha valaki tud gyári vagy akármilyen dt-re rápaszoló kipuff dobot érdekelne!
kössz.
nekem meg alig nyüszitett reggel, egy orája kitoltam, nagy nehezen berugdostam, aztán járogatott kicsit, utána fasza minden, gondolom kevés volt a töltés vagy ilyesmi.
Normális az ha leállított motornál nyitva van a powerem?
Csak csendesen megjegyezném,hogy nem ez az első Lc,mert az dobfékes volt elől is.
Én már csak tudom,nekem is olyan van,az adatlapon megpisloghatod.