Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pajtik, karbileszedéshez mit kell eltávolitani, tankot gondolom igen, különben nem nagyon férek hozzá... faszom bele, az ülést sem lehet levenni mem,rt van benne egy csavar ami kb egy pop szegecs szintjén van, mivel nincs már menete, szoval nem tudom hogy fogom leszedni, örülök nagyon ha furkálni kell...
öröm viszont, hogy leszedtem a power fedelét és teljesen jol áll a cuccos, faszán be is rántja gyujtáskor (ki jobbra valamennyit és vissza, teljesen jo)
valaki tud segiteni hogyan tudnék jo motoremelöt csinálni? ilyen rátaposok és felnyomom tipusu kellene, a görgös fajta, nincs meg valakinek hozzá valami utmutato ?:D
Kawa, esetleg ha erre jársz felvehetnél MSNre, legalábbis ha van néha kedved válaszolni általam feltett hülye kérdésekre :) (csoola@freemail.hu, ha esetleg másnak kell felvehet nyugodtan)
Sziasztok esetleg nem tud valaki segiteni küllö gyártó ember cimével vagy telefonszámal ,itt pest vagy környékén lenne az tuti lenne.
Vagy netalán ha valakinek volna jó dt hátsó kereke nem horror áron .Az én dtém 1997-es tárcsa fékes .
de nekem nem arra kel h pályán 130 al menyek vele hanem h erdőbe bohóckodunk de nem lesz sokáig meg :)
a dt hanyas évjárat mert vannak cucaim?
sziasztok!légyszives valaki segítsen nekem hogy egy yamaha dt 125 höz mennyibe kerül kb egy komplett kuplung!mert nagyon csúszik és nemtudom milyen árba vannak ezek!vagy ha valakinek lenne esetleg lehet hogy érdekelne!hát az évjárata kb 1986 körül!köszi előre is csá
Az oldaltámaszra gondolsz, amit a tiedről leszereltek?
Egyébként igazad van, 10 év felett már többet számít a motor állapota,mint az évjárat,15 felett pedig már csak az állapota számít. Ha jó akkor ok,ha beteg akkor k@rva nagyot szívhatsz vele. És nem árt észben tartani hogy a sportcélú modelleknél a teljesítmény az első és nem a tartósság.
Másrészt némi nyugtalanságra adhat okot, hogy ez ugye osztrák gyátmány,ezért ausztriában különösen népszerű,de használtan mégsem kapható 10 évnél idősebb darab. A legöregebb amit én a legnagyobb osztrák motoros oldalon találtam 99-es.
1000ps
ja majdnem :) csak nekem nincs a hátsó tárcsához oylan rúd vagy mi kivezetve:) de ki nem szarja le h 92 es vagy akárháynas az lényeg h menyen
én erre ondoltam csak nem tudtam mikori, nah, szoval akkor kb belöttük az évjáratot, ez sztem tökugyanolyan
Ez itt egy 92-es modell.
A színén kívül elég hasonló nem?
Maradjunk annyiban, hogy a 97-es motorkatalógus szerint az exc BAL oldalán van a kihajtás ,JOBB oldalon meg a féktárcsa és a berugókar. És ugyan ez a katalógus azt is irja hogy a 96-hoz képest csak a színén, a gyújtáson és a hűtőn változtattak.
Szóval legjobb esetben 95-ös.
papíron az volt de én 94-96 ra saccolom de mit vársz 1 verseny endurotól?:) ütött kopot persze mert használatban van,nem lehet pagyolat és karcmentes:D am nasa-nál használt ür rakéta kitámasztó szerkezetet használtam szigorúan rakéta mosásra használom :)
1 esben szinte olyan mint a dt utána kezd el nyitnia power ha 3.ban nem figyelsz és rá rántasz akkor már csak a kapaszkodás segít gondolj bele 40 le a dt jó ha eléri a 28 at:D
hát elsöre picit ütött vágott, de ami tuti h ez sem 98as sztem :) ezekkel a papir nélküliekkel ugyis mindig csalnak amennyit nem szégyellnek, de kb mindegy :) jol megy? gondolom durvább mint a DT :D
Sziasztok!

Keresek Yamaha DT 80 LC-hez:
-oldalidomot
-légszűrőt
-km és fordulatszámmérő spirált
-sárvédőt
Ha bárkinek van irjon a
bengers@freemail.hu címre vagy msn-em: s.l.i.pknot6.66@hotmail.com -ra
(a motornak az évjáratát sajnos pontosan nem tudom '83-'85 között lehet)
eladom nem lesz meg sokáig veszem a következő dt-t:D
szerintem megérte
csak nehogy a többet keljen foglalkozni vele mint a dt vel
köszi, végülis ez is egy megoldás mondjuk így is lehet
én cseréltem a dt-m re:) de am én 260 ért adom:D 98 as papíron
menyiba megy 1 ien ha szabad tudnunk , és mikori évjárat?
hejdenau az olcsó és viszonylag strapabíró 1000 km és vagy 10 satufék után kezdett el kopni az enduró gumi:)
én vágtam a belső részből le pár centit úgy ráfért a "szivacs"
Hát ja eddig még nem volt cross gumim ,csak rájövök hogy kell vele motorozni!
Na skacok késve de megjött a jézuska:P meghozta az exc met:) rakok ide fel róla képet pont akkor mostam le
ha még cross gumid nem volt először óvatosan fékezz aszfalton
sokkal gyengébben fékez, tök gyorsan megcsúszik
de megszokható gyorsba de a féktáv hosszabb lesz
Megmondom én előre is

Aszfalton szarabb lesz, főleg kanyarban, döntéskor, ill. vizes úton.
Terepen, erdőben, sárban ég és föld lesz, úgy fogod érezni, sehol nem akadsz el, bárhova eljutsz, amíg a motor ereje elegendő. Okosan gazdálodva a krafttal, jól váltogatva, fordulaton tartva, azért elég sok vad helyre elég.