Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Be ne szilikonozd az ülést ember, mert akkor tavasszal szánkózni fogsz előre hátra:)
Ha nem is járatod meg őket néha, pár naponta rugjál rájuk párat gáz nélkül, kis szivatóval.
Én baszok a hidegre csak a jégen nem akarok esni eggyet
meg beszart az aksim is
Milyen dolog már ez, hogy télen nem motoroztok?
Meg pátyolgatjátok itt a mocikat világba, meleggarázs, meg stb....én ugyanúgy megyek vele télen is, ha kedvem tartja, nem szezon-motoros vagyok:) Ja és kint "rohad" mind3 DT-énk az udvaron télen-nyáron, veri az eső, esik rá a hó, nem fújogatom semmiféle sprékkel az ülést, és mégis kutyabajuk, odamegyek, rárúgok kettőt, aztán megy. Egyedül egy rossz starndmatracot szoktam az ülésére rádobni, hogy reggel ne legyen párás
Levittem a motort a dt-t is meg a simson is a pincébe.Hőmérő szerint kb 5-7 fok van akkor is mikor kint mínusz.Egész télen lent lesz nem lesz beindítva.Az aksit kivegyem ?Véleményem szerint nincs lent nagy páratartalom de célszerű vagy jó megoldás lefújni a ülést meg a fém alkatrészeket sílikon spray-vel ? Vagy még mit kéne csinálni? Fagyállot tettem bele meg a tank sem teljesen üres .
Tán a féklámpa is onnan megy gyárilag.....de nem nagy ügy átkötni.
Nem azt mondtam..... De meg kell ismerned ahhoz az itt fórumozó emberek többségét, hogy tudd milyen hangnemben szólhatsz hozzájuk...Egy kommenttel nem lehet kiismerni egy ember belsőjét...Ez oda vissza áll!
Ahhoz beszélgetned kell vele, hogy megismerd! Erre jó az Msn...Én is sok embert vettem fel, és teljesen más képet alkottam róluk...kiről így- kiről úgy....
Hozzá kell tegyem mert félreérthető lennék -e helyzetben, Kawa550-t remek reális gondolkodású embernek tartom, akinek szakmai felkészültsége nem hagy kívánnivalót maga után.....
Bár ez nem mindenkiről mondható el tiszt. a kivételnek, és mégis ossza az észt....
Csak nehogy rálépjek a nyelvemre
Vélemény: teljesen felesleges bele akkut venned, mert egyik fogyasztó sem akksiról működik ...Jah és 80-as-ról lévén szó, még power sincs benne.....De Te tudod... Bocs tévedtem:-csak az irányjelző akksifüggő....(természetesen ha van...)
miért?
itt minig kell 1 bűnbak?
Végre van értelme látogatnom a fórumot.........És nem én vagyok most hál istennek a bűnbak
ember...Te beteg vagy?
nem kötözködésképpen írtam azt amit írtam,hanem,mert olyan korrekten összefoglaltad at előzőkben az adatokat,de a 3 Ah-t nem írtad ki betűvel!
de látom nem szikrázik a humorérzéked.
amúgy meg dehogy kapom!
Nem neked írtam, hanem a szőrszálat hasogató barátunknak, aki csak akkor találja meg a billentyűket ha kötözködni kell. A segítés az persze nem megy neki.
Ilyen öreg vashoz nekem sem sikerült leirást találni, de a 80-as is ugyan olyan vastag, valszeg megegyeznek csak a tárcsafék felfogatása miatt különbözik.
Ahhoz 366ccm SAE 10w-30 az előírás, de szerintem kicsit hígabb olajjal jobban müxik.
Jól van nyugi értettem én már az elején is de azért köszi megértettem nem kell izgulni:)
És bocsi a kavarásért én csak annyit kérdeztem hogy mien kell bele ezt megtudtam hogy 3-Ah-ás és ilyet veszek ennyi. DE AZÉRT KÖSZ
ugyanmár.............
ifa akku is elfér a csomagtartón
csak jól le kell pókozni
sziasztok. nem tudja valaki,hogy YAMAHA DT125LC (10V) első teleszkópba mennyi olaj kell?
előre is köszi.
" Amperóra - kapacitás. Az akkumulátorok töltéstároló képessége. Annak az akkumulátornak 1 Ah (amperóra) a kapacitása, amelyik 1 órán keresztül 1 A erősségű áramot képes szolgáltatni.
Remélem így már elég pontos, és elégedett vagy vazze. Kapd be.
3Ah= három amperóra!
sziasztok:D első fék olaj tartály kéne :D mert az előző tulaj elbarmolta a csvarokat:D vagy 1 teő + 2 csavar:)
Jojo értem én a magaság meg minden és köszi az infót.
eladó 3500ft.
Próbálom lassan érthetően mint egy ötévesnek, s z ó t a g o l v a:
12V (mint volt) 3Ah (mint amper) 100 (széles) 57 (mély) 110 (magas), hogy be is férjen amit veszel.
bazze menj be egy boltba aztán kérdezd meg az eladót ...
szép gép engem is vonzott egy időben a sport motorok világa csak rájöttem h erdőben nem tudok vele menni:D ezért vettem endúrót:D
Oké bocsi csak elnéztem am köszi . akkor a kapacitás 3Ah és a gyújtóáram az nem fontos?