Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pénz meglenne már most elindulnék a motoré:D
én is nagyon arra pályázom most!

de remélem jövő hétre összejön!
Szia

Remélem az én motoromat jösz megnézni, bár nem azt tetted ki képnek....

Felvettelek MSN-re, nekem is van egy eladó 2001 es Dt-R-em.

Üdv! Nyíz
ha valamit el akarok érni azt el is fogom... az más kérdés hogy leghamarabb 1 év de akkoris meglessz....
a dt-t sztem elviszik olyan 150-160 körül + még nyári meló olyan 100-120 meg ballagás vagy 40 és 300ból csak lehet már jót venni.. de lehet tesóm is beszáll és közösen veszünk motort
hát igen ezek az álmok
na srácok ma kiderült mit tud pályán egy 125ös yz :) vmi eszméletlen jó motor csak már vinnék el a dt-t és lenne nyár hogy dolgozzak és legyen meg az yz :)
kéne egy topik a Mit nézzek meg egy motoron ha meg akarom venni? -re

amugy csak vissza kéne olvasnod, szinte minden oldalon megkérdezi valaki...
Micsoda kérdőív.......Ez mire jó?
ÜDV HA VAN VALAKINEK MOST JELENLEG ELADÓ VÁLTÓKARA Yamaha Dt 80-ashoz az szóljon mert nekem kellene mert az enyém jelenleg elment a rasnia fontos lenne.
tényleg szép ez a valami....talán lajhár?
kitötötem és ez mire jo
kitöltöttem és megérte:D
Ha van egy kis időtök akkor segítsetek az illetőnek: http://motorkerdoiv.fw.hu/
Sziasztok! Szombaton megyek egy 2001es Yamaha DT 125R-t nézni. Mondanátok pár dolgot amire jobban kellene figyelnem? Vagy hogy milyen gyakori hibájuk van?
Am figyi mien 2T olajat ajánltok a Dt80-asomba? (Repsol, Castrol?)
Köszi
Kedves Kawa: a Xenon kondenzátor-elektronikájára gondoltam. Mivel ehhez az izzóhoz ilyen elektronika szükséges hogy elindítsa a világítást....Ez az izzó anélkül nem világít Köze nincs a motorhoz
a cz cross am durva gép sztem 1988as évjárat léghűtéses 28lóerős és 3.ba simán kerékre áll csak nagyon forgatni kell de amúgy fasza gép....
rakok be egykét képet:
Nah srácok jól sikerült a hvége tegnap mentem 125ös czetka crossal (28le bár nehezen hiszem el 3. 4.be kerékre áll) ma meg egy 125ös yz-vel ez is vad gép:) és anno még volt 250es 4t yz de a 125ös 2t vitte a pálmát úgyérzem sokkal élvezetesebb stb... lassan énis kezdek gyűjteni 1re:)
Hello.
Amikor ti elrajkátok a motorotokat akkor az aksit ki szoktátok venni?
Vagy ki kell venni?
Na végre valami amit én nem értek.
Mi ez a vaker a kondiról? Én a vétel után azonnal lerúgtam minden felesleges elektronikát a vasról akkustól kábelkötegestül stb. Csak a gyujtás és vezetékei úszták meg. Akkor most tönkre fog menni a kondim? Mert ez már jó pár hónapja volt és tüsszentés nélkül megy a vas.
Látom megint feladtam a leckét: Kifejtem bővebben....A Dt-k-nek a világítása többnyire tekercsről működik, ha nincs akkumulátor akkor is van világításod, csak olyan fogyasztók nincsenek amelyek akksiról ez esetben már egyenáramról, működnek. Irányjelző, kürt, féklámpa? stb... Tehát a megoldás a következő! Azt a szálat ami a motor világítótekercséről jön a gyújtáskapcsolóba, elvágod és fix +-t adsz neki akksiról De sajna a Japók kitalálták, és a benne lévő 3 Ah-s akksi ehhez kevésnek bizonyul! Úgyhogy senki ne kísérletezzen! Én már ezt végigjártam . Képes menet közben annyira lemeríteni az akksit, hogy még a powerszelep sem működik...Az meg hogy a Xenon meddig lesz így jó, nem tudom....Egy biztos hogy rövidülni fog az élettartama a kondenzátornak, ha nem egyenáramról vezérlik! Sok sikert mindenkinek és tisztánlátást....