Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek !
Januárba szeretnék venni egy 80 6 sebességes vízhűtéses kockalámpás dt-t(nemtudom a típusát)
Szeretnék hallani pár infót, és véleményeket a motorról lécives! Ezt a motort csak 80ccm-esbe gyártották ? Ezt most lehet rendszámnélkül használni ?Az alkatrészek mennyire drágák hozzá ?
Köszi
Örülök h ti ilyen jól tudtok motorozni majd egyszer nyáron terepen mehetnénk páran 1-2 karikát
Ahol egy quad elmegy annyival,ott elmegyek én is.
Jóh hallod nálunk itt olyan gödrök vannak meg olyan homok azért megnézem 90-el hogy mész ott
én sem megyek annál többet, de attol még lehet tögázt huzni, csak a megfelelö sebességet kell metalálni (10000 fordulat nálam nem ritka...annál többet meg nem tud és nem is kell, hogy tudjon)
én 80-90-et XD ha nincsenek olyan fák amik lebasznak a motoról
joh bocs h nem vagyok profi húzom neki csak nem tökig 50-60-nál nem megyek töbett terepen...
Na akkor majd nyáron meggyünk akadály leküzdésére
Látom micsoda vitát váltottam ki.......Mindenkinek megvan a maga vélemény a quadozásról! És mindenki hasonlítgat....
Pedig a két dolog különbözik, és összehasonlíthatatlan! Nem egy kategória!
Kinek a pap, kinek a papné..........

Jah és meg egy amit mindenki elfelejtettem.....A túrázás nem verseny......nem az a lényeg, hogy melyik gyorsabb hanem az akadályok, akár együttes legyőzése két, akár négy keréken.....
Ezért utálják a terepeseket, akik versenypályát csinálnak az erdőből is.....
Szal!h én is tudjak közbeszólni, részemről a motor sokkal előnyösebb sztem könnyebben lehet irányítani!bár aki ügyes annak tuti megy a quad is!és a gyári 125dt 23-27 lovas az én tudomásom szerint!nekem is kell 1 kipuffancsot raknom rá h erősebb legyen!mert nehéz vok neki
nem haragszom azér van az adatlap hogy boldog boldogtalan olvashassa,ugy általába nem jönnek be a kvadok, nem vitatom hogy lehet mostmár kínában is gyártanak elfogadható minőségű motort/kvadot de szerintem azt még ki kell fogni..
szerintem motor jobb terepre mint egy quad ... jó quadozni is, de állandoan közölgetni kell , nem fér , felakad az alja stb . motorral meg elfér mindenhol, meg kanyarba is izgalmasabb mint quaddal keresztbe állni
na hát terepen a gázadással van a legkisebb gondom :D néha már sajnálom a gépet, ugy érzem éveket öregszik egy egy csapatás alkalmával XD
Én nem mondtam h a quad gyorsabb:D de 1 650 es bombardi azért oda bassza a dt-t:D vagy 1 sportman :) de ezek nagy gépek a kicsi quadokat még kanyarba is oda lehet verni:)
egyetértek kawáwal:D
"terepen gyorsabban halad vele mint én kanyarokban meg pláne"
Ti mégis mi a francra használjátok azt a tekerentyűt a kormány jobb végén?! Arra akasztjátok a sisakot?
Rossz úton és sárban, mély homokban nagy gázzal kell menni hogy ne süllyedjen be az első kerék, és a gödrökön is csak így tudod átemelni az elejét. Fékezni meg a kanyar ELŐTT kell, mert gázzal könnyebb fordulni, ha csúszik, kapar a segge az még jobb mert szűkebbre veheted az ívet.
Nehogy már egy szaros quados alázzon benneteket!
a 99-eseknél is eglehet oldani elektronikus folytás van amit átlehet kötni és a kupifogóban van az egyik helyen szűkítő a másik helyen meg csak egy gát vagy minek hívják.

A váltásnál ne bokából akarj váltani hanem csipőből húzd a lábad lefele meg taposod én úgy szoktam...
Hali!
A haveromnak van egy 250-es Suzuki LTF ozark-ja(4t) a teljesítményről anyitt hogy gyorsulásban simán állva hagyom a Dt-mel pedig az én DT-m állítólag még nem is megy olyan jól mint itt egyeseké... Amúgy kirpobáltam én nekem tetszett a quad a kanyarról csak annyit hogy arra az oldalra ülsz amerre kanyarodsz mondjuk az övé röpsúllyos kuplunggal van felszerelve(nem kell kuplungolni csak elengeded a gázt mikor váltasz). terpene gyorsabban halad vele mint én kanyarokban meg pláne de egyenesekben lazán utólérem.
én sima túre bakancsba nyomom a motorozást 1 éve:) olcsóbb mint a csizma :D
gyakorold, nkem két kör alatt egész jo volt, csak sjana a csizma nem az enyém volt:P az a vicces, ahogy az ürest EGYBÖL megtalálod :D
ez a váltás nekem is nehezen ment a 47 es csizmával
elvágtam a váltókart és megtoldottam 4 centivel
utánna simán ment
hello!
nekem 99es van, ugy tudom a folytásokat nem nagyon lehet kiszedni belőle.. forgalmi szerint 15 v 16 lóerő.

ja és azt mondja már meg nekem valaki hogy cross csizmába hogy lehet normálisan váltani?
Sziasztok! Venénk egy 1999 év körüli yamaha dt 125 öst. A folytásokat hogy kell megszüntetni?Illetve hány lóerös lesz igy a gép? Mi a szervizeléde egy ilyen gépnek igy? ( dugo , hajtokar, csapágy, furatás, ) Halotam hogy ezeken
elektronikus power van, hogy kell áitani hogy mikor kapcsoljon be? Illetve mikor jobb ha hamarab vagy késöbbb aktivizálodik?
Bocss a sok kérdésért csak kezdö vagyok még itt csak egy mz ts 125 ösöm van még.
és akkro mért volt meghúzva a power?:D meg a henger oldala 1 picit most elküldtem furatni meg elvileg lej9tt 1 kis darab a henger oldalábol mondtam a srácnak h ne nézzen madárnak xD
Felhasználó: vasfarok
Betöltés...
Személyes adatok
felhasználónév: vasfarok
életkor: 15
körz
etem (lakhely): Sopron
jelenlegi motorom: Mito I
így lettem motoros: mert a motor gyors, és ami gyors és veszélyes az már csak jó lehet :)
egyéb közölnivalók, legjobb köridők, eredmények, MSN, ICQ, stb.: odulako@hotmail.com
-----------------------------
--------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
---

Ne haragudj hogy bemásoltam........Micsoda élettapasztalattal bírsz 15 évesen......
Nem kötöszködni akarok....