Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én a helyedbe DT-t vennék alig kell rákölteni motorikusan... ismerősömnek rxe mindig meghal... 94es és minden ugrajtás után szimeringes... havernak a 125ös (használja pályán is) egyszer nem volt még szimeringes.... és motorikusan is csak annyi baja volt hogy taiwani dugónak küldte bejáratósan meg sárba leégette a kuplungját.... amúgy semmi baja nem lett volna
figyelj idáig mentem 4 rxel:
1 50es
1 70es
2 125ös
és 2 125ös dtvel nah akkor az 1ik dt-t az összes rx verte kivéve az 50es a másik DT-t csak a legbikább rx verte de nemsokkal.....
elég összeegyeztethetetlen kritériumokat adtál meg.........
Sziasztok! Endurot szeretnék venni 125 cm kategoriában és nem tudom hogy milyet vegyek. Az alábiba kéne hogy megfeleljen: birja a krosz pályát, erdöt stb. ugyanakor ne legyen üzemorás, stabil motorja ( ne keljen hozzá nyulni) ugynakor keveset fogyasszon, De legyen benne erö. Én egy yamaha dt 125 -re gondoltam ( tudom nem a legerösebb a kategoriában) vagy aprilia rx 125 ( bársokan azt mondják szerviz igényes és nem annyira mebizható)
Ez csak elképzelés nem tudom milyet vegyek?Nem csak az elöbbi felsoroltak lehetnek. Várnám a válaszokat , véleményeket, tapasztalatokat, az adott motorokkal.
Leskelődünk Leskelődünk? Hétvégén akartam bejelenteni videóval képekkelegyütt
Ígérem amint tudok csinálok képeket ma már sötét van de majd holnap csinálok 1-2-t :)
előre megvan már a 2 dugatyús brembo fék?:D
ajánlom figyelmedbe h inkább tdr felniket vegyél nekem tdr em volt ezelőtt és 100 szor jobb a afékhatás elölis meg hátulis meg aszem elöl 18" hátul 17" felnik vannak rajta de ha aszem a tdr-r-t vezsek akkro elöl is 17" kerék van és az 3 ágú:) a régi motorom és az új:)
SM project.
Már csak hátra kell kerék(kerékagy) oszt tavaszra kész a gép.
ja ezt nem is figyeltem
minek neked a kerék?:P
125re kell
Darknox képeket kérünk a vasadrol MSNen látom h kész :D
jártam már párszor úgy az első fék légtelenítésénél, hogy a felső munkahenger valamiért oda-vissza pumpálta a tartályba az olajat, tehát nem nyomta az alsó felé a levegős cuccot
vagy az alsó légtelenítőre kell vákum, vagy amikor a kart behúzod az ujjaddal befogod a tartály alján lévő lyukat
pár pumpálás után elkapja majd
régebben ilyen volt a forgalmi igen de most már asszem ujitottak valamit
Mindent! Alsó munkahenger légtelenítő csavarra mipolán cső,(átlátszó benzincső)ami felfelé áll, és légtelenítő csavar meglazít .A levegő az olajjal együtt kifolyik. Ha nincs levegő elzárod a légtelenítő csavart. A tartályt felül feltöltöd....Ennyi...Sok sikert!
Klasszul fellevegősítetted a renccert:)
az olajtartály fedelét minek szedted le?
Ma fékbetéteket cseréltem, mert nagyon kopottak voltak:
levettem a kormánynál lévő olajtartály fedelét és a dugattyút lassan visszanyomtam a helyére hogy az új betétek beférjenek, visszaraktam de a fék nem fog. Leeresztettem az olajat, már 2szer is, ujratöltöttem, levegöztettem de nem fog, nem akar megkeményedni.... Egy nagyonpicit fog, de be lehet húzni egészen..
Mi lehet a baj, mit csináltam rosszul?
Szia kkovacs!
Van még eladó alkatrészed Dt80hoz?
Hátsó kerék érdekelne.
Üdv!
látott már valaki osztrák forgalmit?
mert kaptam egyet de ez nekem inkább szervízfüzetnek látszik
borítóján ennyi van: yamaha typenschein xt500z
elején van egy bejegyzés a motor és vázszámról majd adatok és a végén valami fecnik vannak beragasztva nevekkel
és mindenhol illetékbélyegnek tűnő akármik vannak mellé ragasztva 120és 180 schilingesek
ez lenne a forgalmi?
mert akitől vettük azt állítja
kawa tuti látott forgalmit, ha tud szóljon hozzá
köszi!
Oks
teljesen egyetértek :)
Nekem a 80-ason olyan 1500-2000 az alapjárat. Utálom, ha alacsony, és olyan érzésem van, hogy, majd leáll...
De amúgy egy laza mozdulattal, kézzel lenyúlva a karbihoz állítható a piroslámpánál.....
kistarcsán minden elképzelhető xd