de ha kirakja 150re akkor mi lesz a kialkudott ár? 130?120? én megértem, ha azt elengedi még amibe az aproságok meg a láncszett kerül, legalábbis nem raknám ki olcsobban, ennyiért egy 50-es RX-et kapsz, ez annál millioszor megbizhatobb
sokan beleesnek olyan hibába hogy amit ráköltöttek a motorra vételtől azt hozzáadják és úgy akarják eladni
aztán madár van sok lehet várni
múltkor volt némi vita az inbus csavarokról
ha még érdekel valakit találtam egyet amibe inbus felirat van beütve, ha kell lefényképezem
tehát van inbus csavar............
Az én véleményem: nem biztos hogy ha eddig jó volt a motorod (jelen esetben most karburátor problémáról van szó) az a megoldás hogy állítgatod....Gondoljunk bele logikusan, ha eddig nem volt baja és nem állítgattad, (ezt csak te tudod) akkor az nem állítódik el! Lehet hogy egy takarítás és egy szemle ráférne...( itt gondolok arra hogy rendesen zár-e a tűszelep- így jó -e az úszószint nem-e esett ki a fúvóka a helyéről stb...) Utána ha ezekkel mind megvagy, és még mindíg fenn áll a hibajelenség akkor lehet elkezdeni tekergetni.... De számos más hiba okozhatja ezt a jelenséget akár motoron belül akár motoron kívűl! Azt ajánlom vidd el szakihoz aki már látott-hallott ilyet "az" lehet hangra megmondja neked hogy mi a baja....
Nekem azt mondta a szerelő h cseréljem le a kipufogó dobot mert ront a teljesítményen valami szinten igen mert 2-3000 között csutka gázon befullad:) szal van valakinek feleslegben 1 dt125R kipufogó dob?:)
Értem... És mennyire jó ötlet egy olyan kipufogó dobbal használni mint amit leírtam(adott egy dob és egy átmenő perforált cső és gondolom a perforált cső és a dob fala közt van gyapot) ez a fajta dob jó elvileg az ilyen mocikhoz?
Köszönöm ezt a kielégítő választ Az én DT-men egy volkswagen középső dob van amibe ha belenézek átlátok csak egy perforált cső van és gondolom valami tompító anyag a cső és a dob fala közt. Végdob (ami csak tompító szerepet játszik) mind1 hogy milyen van rajta?
ezt nem roszbol irtam, mert érdekes dolgokrol irtál
az én dt men PROMA dob van a vége enyémen is ojan hogy kicsit kilog a perforált csö és azon 1 horony a zéger gyürünek atol beljeb pedig 1 rugo ami szoritja hejére a dob végét
gariba csináltasd meg, ha mokolod és késöbb baja lesz akkor nem fogják megcsinálni, vagy maga a müszerfal rossz, vagy nemtom, ha a spirálnak lenne baja akkor nem mutatna semmit sztem, ezt igy nem hiszem, hogy ki lehet deriteni
Hello SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI
A közeljövőbe Dt 80-ast szeretnék venni és nem szeretném hogyha nem valami sz..t sóznának rám.
Tehát azért kérek segítséget hogy elmondjátok hogy mit kell megnézni egy ilyen motor vásárlásakor és hogy mikre kell odafigyelni.
Megértéseteket és segítségeteket előre is köszönöm.M.dávid
Az egyik versenyszakitól(Ölbei László p20 veterán speciál) láttam egy remek ötletet, a szétszedhetőság úgy volt megoldva, hogy a dob végén a lezáró kupak, egy a végcsőbe eszteregált zégerhoonyba rakott mezei zégerrel volt biztosítva, ez diszkrét, és könnyen cserélhetővé teszi a z üveggyapotot..
Bocs hogy kicsit sok voltam, csak szomorú vagyok(és bebasztzam kicsit:) mert meglakudtam egy 2 hengers yamaha blokkra, de mégsem lett az enyém, szóvall szori.
Aha eről beszéltem hogy teljesen át kellett alakítani az egészet....A hangtompító rész úgy volt megcsinálva( 2db 6-os anya díszelgett rajta) mintha szétszedhető lenne....Szétszedtem, oszt nagy üres dob fogadott hátul is . Na eleje is levág peforcső középre meg 2 db menetesszár....És akkor cseréltem utána gyapotot amikor akartam meg amikor kiégett
ílyen lenne csak ha 1 cső van a hangtompító helyett:P