Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze, bebaszna ha nem, sztem 10ért kettöt is kapsz:D
szerinted lehet kapni 5000 ft ért:D vagy mondjuk 10 ezerért:D?
dobot szeretnél? futás a legközelebbi bontoban, és nézz egy szépet, én spec valami YZ véget tennék rá, vagy a lényeg h 125ös 2T legyen, szerintem
én még mindig a kipufogómat keresem!
Hát Szabolcsban lakok, úgyh.nem hiszem h.járok arra mostanság, de azért kössz... Leírtam, aztán ha mégis járok arra beugrok hozzájuk... Az olajban pedig látod Karika igazad van... Aki nem hiszi járjon utánna... Én saját szememmel láttam
akkor ugy tünik nekem elég magas az 1750 körüli fordulatszám :D de én utálom ha nagyon kell pörgetni mire életet lehelek bele...
nekem 1700-1800 de nekem 125ös van
az nem lehet h rossz spirált tesznek bele annyira nem balfaszok, meg attol nem hiszem h elromlana, gondolom nem rég ota csinálja ezt amit irtál
én ha tippelnék akkor valami olyan baszodhatott el ami visszajelzést ad vagy nemtom h hogyan van ezeken megcsinálva a cuccos, biztos sokféle oka lehet
legtisztább ha visszaviszitek, megnézik, megcsinálják, akkor nem te gányolod meg esetlegesen fizeted a dolgokat amik lehet h feleslegesek
Ha crossozol, a legideálisabb a legmagasabb alapjárati fordulatszám, amikor még könnyű váltani....2000-2500Rpm körül mozog...Minél nagyobb. annál kevesebb idő megy el váltás közben, mivel előbb veszi fel magasabb fordulatszámról a fordulatot...
Hmmm micsoda kérdés......Szerintem erre pofonegyszerű a válasz: mindenkinek annyi, amennyire állítja....De ha ebből valamilyen következtetést le tudsz vonni, akkor nekem 1200Rpm....Jah az sem mindegy hogy világítással vagy anélkül......... Kb 200 Rpm -et fog vissza a villany! A legegyszerűbb ha egy stroboszkóppal leellenőrzitek, hogy csal -e a fordulatszámmérő.....
vidd el szerelőhöz és állítasd be xD h jó legyen én magamnak állítotam meg mert én crossozok vele és szerintem az 1500 as reális:)
Nekem is 1000 körül van. Akkor az lehetséges, hogy csak nagyobb fordulaton csal?
Várom a végeredményt
Nekem az alapjáratom olyan 1000 körül mozog
srácok kéne nekem még mindig 1 kipogó vég a toldástol:)
nekem olyan 1500 körül van:)
Annyit kérdeznék még, hogy mennyi nektek az alapjárat óra szerint?

Köszi!
OK, akkor majd valahogyan garanciában kell megcsináltatnom.

De az még hozzá tartozik a dolgokhoz, hogy egyszer már volt garanciában javítva a Red Baron-ban, akkor is a fordulatszámkijelzés miatt. Akkor egyáltalán nem mutatott semmit. Nem lehet hogy nem jó spirált tettek bele vagy ilyesmi hibát követtek el?

Ohm
Engem meg megköveztek az olaj minősége miatt régebben......Ugye? Mégis van olyan olaj ami nem ég el teljesen? Nah csókolom mindenkinek a szivét, aki Krisztus keresztrefeszítésénél segédkezett....
Nemtom merre felé laksz de ha az Budapesten Űllő út nagyszámai felé jársz Páldugattyút keresve akkor ott tudsz csináltatni és elég jó minőségben csinálják allítólag. Cím: 1185 Bp Üllői út 664 Telefon: 0630-21-11-651
Hali!
Már van gyújtás is(elvittük egy szakemberhez aki egy DT specialista Örbottyányban lakik tényleg fejből vág mindent) Kis előzmény: az volt a baj hogy rossz volt a gyújtás elektronika akkor rendeltünk egyet a bontóból(18.000) igaz hogy önindítósé de állítólag jó hozzá beraktuk van szikra fasza akkor dobjuk össze elkezdjük rugdalni erre sehol semmi mondom mi a f@sz? Kiszetdjük a gyertyát tiszta benzin vol kit a gyertyát a hengerhez érintve volt szikra na mondom ilyen nincs megint összeragtuk és elkezdtük rugdalni nah akkor egyet-egyet röffent mondom mingyá beindul de aztán semmi... Elmentünk a yamaha szervízbe ott adták ennek a szakembernek a számát, felhívtuk elmondtuk mi az ábra akkor adott egy pár tanácsot de sajnos nem javult a helyzet, másodjára is felhívtuk mondtuk a tapasztalatokat akkor mondta hogy az állógyujtás tekercse rossz lehet, azt is mondta hogy egy fúróval forgassuk meg a lendkereket és nézzük hogy van-e mindíg szikra megforgattuk és kiderült hogy alacsony fordulaton volt szikra de magasabban kimaradt mondom ilyen a mesékben nincs... Mondta hogy vigyük le Megoldja a problémát levittük kicsit tett vett mondta ez így hirtelen nem megy hagyjuk ott át tekercseli az álló gyújtást megnézi az elektrónikát és meg fogja oldani a hibát és majd hív ha kész. Na akkor elindultunk haza mikor hazaértünk rá fél órára jött az SMS hogy mehetünk ksz a moci, na mondanom sem kell örültem mint majom a farkának... Lementünk és kiderült hogy a másik gyujt elektronika is szar volt amit a bontóból vettünk ő összeforrasztott egyet rárakta és már ment is a motor... Úgy hogy most már minden jó csak a burkolatokat kell fepakolni és zúzni neki a 10 fokban Am a vidi is majdenm kész szal majd lassan várható lesz kb 1 hét.
köszi, nekem nincs olyan lemezkém, egy zégelgyűrű van rajta és kész, meg egy alátét.az előző lánckerékkel meg volt szintén ez az alátét, meg egy valami kulcskarika szerű, ami nem teljesen kör, mert véknyabb is a lánckerék ami rajta volt.
Hát ebben már tényleg lehetett egy pár km.... De nekem a hengerben volt a lerakódás...Gondolom az előző tulaj féle "olaj" miatt,ami benne volt...
Hát ebbe a dugattyúba már volt kilóméter rendesen....Lötyögött a hengerben mint paraszt f@sza a nadrágban...De elenyésző a koksz...
mostanra :) de nem hiszem h 50esnél engedik neki a nagyobbat
A henger oldalában lévő járatok voltak csúnyán lekokszosodva, és ezek is szoktak galibát okozni....Így utólag már én is azt mondom, h.ha szerelőhöz viszem olcsóbban kijövök talán...
Ezért kell ehhez szerelő....Lehet olyan értékeket mért volna, hogy nem is állt volna neki az összerakásnak...Különben is minek belül kitakarítani egy motort?