Hát ez a pukkogós, fulladozós baja még mindíg megvolt a motornak.... Aztán leszedtem a hengert.... Minden tiszta lerakódott olaj, meg koksz volt... Pedig akitől vettem hogy mondta tegyek majd bele normális olajat, meg minden... Nah mindegy gondolom, h.ő milyen olajat rakhatott bele... Szal kipucoltam megminden, és összerakásnál eltört egy gyűrű....:S
Igen látszódik hogy ne ugyanaz...A 2db 6-os menet, a rögzítésre szolgál! Elvileg lehet hozzá venni kis lemezt, ami belül ugyanúgy bordázott mint a lánckerék...Felteszed mellé és elfordítod majd 2db 6-os csavarral rögzíted...Pont egy fél borda az eltolás így kizárva az hogy lecsússzon a bordáról! A félig kifúrt luk, pedig a centírozás miatt van! Stimm?
úgy hogy vettem olyan izzót amilyen kell bele csak kékbe, de nem igazán világít kéken, ahol a számok vannak ott sárgás valami, a számlap szélénél meg zöld.
Tudna nekem vki/valakik olalt ajánlani, ahonnan meg lehet gyűrűt rendelni 125-ös dt-hez...ahonnan csak magában gyűrűt is lehet rendelni.... Köszi előre is
megrendeltem a lánckereket a nagyvasról, meg is jött, és azért nem egyezett semmi az ott leírtakkal meg amit én mértem emrt biztos hog ynem dt lánckerék volt a motoromon.
a képen látszik a különbség.
jaja most fasza, indexet hajkurászok mert egy barom véletlenül lerugta, mellesleg bassza kifizetni de frankon szájoncsapom már komolyan...
amugy müködik, ha végre lesz idöm akkor elmegyek haverral és kenünk valamit terepen, szerdán vagy nemtom mikor:D
Hát ez jó kérdés, mert még mindig nem találtam másikat!
95ösnél régebbit nem akarok! De ami eddig olyan volt ,hogy megéri elvitték.
A többi amit néztem arra meg kapásból 60at kéne költeni!
Mert lelakva adják el 80%-ban!
Jah és papírozható az óóónenuku általában!
Am mizu veled? Most jó a gépsárkány?
én csak úgy érdekeség képen földobok a műszerfalamrol 1 jó kis kéept sokat dob rajta 2 piros led akinek van kedve az dobhat bele a madaras tescoban (nevezzük auchanak) ott 1000 ft bocs a képért csak telóval csináltam majd csinálok fényképezővel is
50-es ugye? akkor szerintem add el, és nézz nagyobb után, egyszerüen nem éri meg tuningolni, megmondom miért: az élettartamát rontod, késöbb meg ugyis eladod, nem fog visszajönni a rááldozott pénzed
ha meg eladod szépen, akkor vehetsz majd erösebbet
persze lehet szarakodni sportkipufogoval, sportlégszürövel meg minden, de felesleges ha nem hosszabb távra tervezel, vagy nem vagy milliomos
Kérlek titeket dt-s társak segítsetek!
nekem egy 97-es külsőleg teljesen átalakított dt-m van de a motorja egy kicsit haldoklik és tudok semmitse csinálni vele:(. Pontosítok nem értek hozzá. Esetleg valameikőtök tudna nekem segíteni hogy újra életet adjak a kis mocimnak :) Lényegében egy picit több erőt akarok bele szerezni. Kérlek titeket segítsetek nekem! :)
a képen látszik a különbség.
am azt nem tudjátok h ki e lehet fúrkálni a hátulját a km óra mérőnek és még 2 ledet bele rakni?:) mert akkro lehet h erősebb lenne a fénye
amugy müködik, ha végre lesz idöm akkor elmegyek haverral és kenünk valamit terepen, szerdán vagy nemtom mikor:D
95ösnél régebbit nem akarok! De ami eddig olyan volt ,hogy megéri elvitték.
A többi amit néztem arra meg kapásból 60at kéne költeni!
Mert lelakva adják el 80%-ban!
Jah és papírozható az óóónenuku általában!
Am mizu veled? Most jó a gépsárkány?
ha meg eladod szépen, akkor vehetsz majd erösebbet
persze lehet szarakodni sportkipufogoval, sportlégszürövel meg minden, de felesleges ha nem hosszabb távra tervezel, vagy nem vagy milliomos
nekem egy 97-es külsőleg teljesen átalakított dt-m van de a motorja egy kicsit haldoklik és tudok semmitse csinálni vele:(. Pontosítok nem értek hozzá. Esetleg valameikőtök tudna nekem segíteni hogy újra életet adjak a kis mocimnak :) Lényegében egy picit több erőt akarok bele szerezni. Kérlek titeket segítsetek nekem! :)