4t dobokhoz értesz valamenyyire? Anyi tanács kellene hogy veszek holnap egy lc4est és egy pár hónapig nicns pénzem dobra de feltennék egy valami üres csőből vagy lemezből csinált kivűlről ugyanúgy kinéző dobot mint a gyári csak semmi folytás nem lessz benne. gyengébb lessz a motor?
Ha a végdob nem visszaverődéses(mint a simson) hanem elnyeléses hangcsillapítású,amiben egy nagy csőben egy kis perforált cső van, közötte valami nhangelnyelő közeg, akkor azt viszonylag keményre kell tömni,mert kb úgy csökken a teljesítmény mintha a hengerről lelazulna a komplett kipu. Nemm annyira, de a hatás hasonló.
A visszaverődéses tompítókat viszont nem szabad kitömni, de gondolom ez evidens.
mutasd milyen, amugy ezeken elég kicsi dob szokott lenni, nem tudom hogy mennyi gyapot van bennük meg hogyan, de a végdobnak nincs akkora jelentösége, mint a rezonátornak, amugy a gyárival nagyon retek hangja van, szerintem vagy csinálj/csináltass, vagy vegyél rá mondjuk dobot egy YZ-röl, CR-röl vagy ilyesmi gépröl, 125ösröl, az megfelel a kategoriának és állat hangja lesz :)
ma elmentem szerelőhöz xD úgy kezdte h új kipufogó akkor tömítés a hengerbe mert valószinű h befolyik a víz meg pár apróság szal szúrkoljatok h csak enyi legyen a baja ui.: valakinek nincs 1 dt125r kipufogója?:D megvenném vagy elcserélném a mostanira:)
én beszéltem ezzel a sráccal aki ezt akarja eladni mert gondoltam én i9s megveszem. Aec zolt mult héten és mondta hogy egy csomo érdeklődő van rá ugyhogy siessek.Akkor még 60 valamennyi volt az ára. Azota sem kelt el meg olcsobb is lett ugyhogy szerintem ezzelk valami nem stimmel
én tegnap tanultam meg a dt vel 1 kerekezni:) vagyis csak 20 m mentem vele csak az a gáz h cross gumi van rajta majd csinálok videót ahol megyünk haverommal:P nem tudtok valami jó kis videó szerkesztő progit?
egyesböl tudsz ugye ezzel megtanulni, esetleg ha erösebb vagy olyan az áttétel és könnyü vagy akkor kettesböl is lehet majd
a lényeg, h én ugy szoktam probálgatni, hogy nagyon lassan gurulok egyesben, ugy pörög a motor, hogy aztán ne a kuplungot basszam ki hanem csask nagy gázt huzzak és jöjjön akkora erö, hogy közben fel lehessen huzni
na már most, é annyit kitapasztaltam, hogy nagyon el kell találni azt a pontot, meg összehangolni, ahol megjön az erö, akkor huzni fel határozottan, ha sikerül azt kell gyakorlondo, hogy egyensulyozz és minnél tovább tartsd a motort, nekem már azért sikerülget felkapni jol, csask a folyamatossággal van a legnagyobb gond, nagyon nehéz :) és válassz valami jobb földutat, ami nem homokos vagy esetleg elhagyatott müutat hogy ne menjenek át a nyakadon ha szakad a kötél... (vagyis ne ugy gyakorolj, hogy villogsz a csajok elött egy parkoloban :))
Hát, pedig ha tényleg megpróbálsz megtanulni kerekezni, akkor fogsz kis barátom.
Kevés ember születik úgy hogy egyből megy neki, a többiek(valszeg te is) jó párszor eldobják a vasat, akkor aztán törik-kopik-szakad-stb. És néha még arra is megvan az esély,hogy közben te is alatta leszel talajminta vétel közben.
A láncnak nem tesz jót ,sem a csapágyaknak(lánkeréktengely,váltókihajtás,kormán
y nyak,kerék), és a kuplungbetétet sem ápolja.
De hát ugye valamit valamiért...
Szerintetek ez megéri :http://www.hasznaltauto.hu/2501954_yamaha_dt_1992. Ezt megveszem a simsonom helyet( lehet megveszi egy manus).Tesóm tanul motorozni azért ez a kis 80 as mégis jobb minden szempontból mint egy simson és legalább Jóbban megy.
YAmaha DT- ba való prox dugattú eladó! Új, ára 16999.-ft
érd:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
A visszaverődéses tompítókat viszont nem szabad kitömni, de gondolom ez evidens.
azzal nekem megy olyan 50méter... dtvel max fél méter:D
a lényeg, h én ugy szoktam probálgatni, hogy nagyon lassan gurulok egyesben, ugy pörög a motor, hogy aztán ne a kuplungot basszam ki hanem csask nagy gázt huzzak és jöjjön akkora erö, hogy közben fel lehessen huzni
na már most, é annyit kitapasztaltam, hogy nagyon el kell találni azt a pontot, meg összehangolni, ahol megjön az erö, akkor huzni fel határozottan, ha sikerül azt kell gyakorlondo, hogy egyensulyozz és minnél tovább tartsd a motort, nekem már azért sikerülget felkapni jol, csask a folyamatossággal van a legnagyobb gond, nagyon nehéz :) és válassz valami jobb földutat, ami nem homokos vagy esetleg elhagyatott müutat hogy ne menjenek át a nyakadon ha szakad a kötél... (vagyis ne ugy gyakorolj, hogy villogsz a csajok elött egy parkoloban :))
Kevés ember születik úgy hogy egyből megy neki, a többiek(valszeg te is) jó párszor eldobják a vasat, akkor aztán törik-kopik-szakad-stb. És néha még arra is megvan az esély,hogy közben te is alatta leszel talajminta vétel közben.
A láncnak nem tesz jót ,sem a csapágyaknak(lánkeréktengely,váltókihajtás,kormán
y nyak,kerék), és a kuplungbetétet sem ápolja.
De hát ugye valamit valamiért...