Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tölcsed tölcsed
a sorrend össze visza van , és lesz még ha érdekel valakit
pár kép ,nem biztos hogy olvashatoak igy de ha lementitek és nagyitjátok talán
ezt az áttételt minden kiforgatja
szerintem
megveheted, azt az R ki fogja forgatni, nekem is az van, én az enyémmel már párszor leirtam a tapasztalataim
a TZR-röl nincs kép..
örülök hogy megnézted, nincs róla fenn kép
megnéztem a motorodat, de szerintem ha ingyen adnák se kéne! :S
de miért ne forgatná ki a többi sebességben? milyen, hány szemes láncot érdemes venni mert én azt néztem, hogy előre 14 fogasat, hátulra 57 est tennék (JT) ! szerintetek? írjatok, mi a véleményetek?:D
ja én is igy vagyo ka DID lánccal, jo csak azért kicsit ez is nyulott, bár azért elég játszosan tudok vele menni, szeretem néha kicsit rángatni a szarvát XD
a lánckerék nekem annyit számitott, hogy a gyári kopottal mentem olyan 110 körül, ezzel meg 106 körül volt a rekord, de iszonyu nagy hangon (gyárinál nem forgott le igy)
viszont elöre kettövel kisebb, egy 60 kilos ember alatt sztem 2esben is ki tud állni kerékre, multkor még nekem is emelkedett azért egy kicsit (107 kg vagyok)
nem ugy kell nézni
henem : megméred a sajátod és ojat keresel ami ojan mint a tied, a képeken ott vannak a pontos méretek
én elmértem az első lénckerekemet és nem volt jo rá ,fölhivtam öket hogy mi legyen, a srác mondta hogy levélbe küldjem visza , és ök ingyen külték a jot . Rendesek voltak.
én nyár végén vettem lánc szetet nagyvasrol
jt lánckerekek 14/51 sokkal jobb terepen mintelötte volt a 15/50 el
és DID erösitettláncot vettem , és még az erösitett láncot is huzni kel rendszeresen , mi lenne a simával
Ha előre kissebbet raksz akkor jobban fog gyorsulni, de csökkenni fog a végsebessége... Ha nagyobbat, akkor lomhábban fog felgyorsulni, de jobb lessz végsebességre... Ez tuti... Viszont a hátsó fogaskeréknél meg pont fordítva van asszem, de a hátsóba nem vok biztos... De am.nem biztos, h.megéri drasztikusan változtatni, mert a gyári lánckerekek a legoptimálisabb beállításai... 2fog eltérés is sokat számít.... A láncban pedig nem tok tippet adni...
a honlapon rámész a tipusra ott kivan emelve szürkével a gyári fogszám
van énnekem egy tzrem elég erős, nem érdekel csere?
szia, igen az úgy jó ha előre kisebbet raksz hátra meg nagyobbat mert úgy erősebb lesz csak vigyázz hogy kitudja forgatni a többi fokozatban is , mikori a dt mert az még kéne a lánchoz? amúgy nézd meg itt és keresgélj: http://www.jtsprockets.com/52....
(Yamaha dt125r) ha én azt szeretném, hogy erősebb legyen a motorom, akkor szerintetek az jó hogy ha nagyobb fogaskereket teszek hátra és előre kisebbet, erősebb lánc. mondjatok 1-2 tanácsot lágyszi; megköszönném, ja és ha valaki tudja hány fog van az első és a hátsó fogaskeréken, valamint hány szemes lánc kell bele akkor írja le nekem.
előre is köszi: dani
szerintem jt lánckereket vegyél ha a nagyvason nem találtál akkor szerintem nézd meg a www.pinkmotors.hu -n vagy a gyártó honlapján : http://www.jtsprockets.com/52....
de lc2 esre itt is csak 88 a legnagyobb évszám
Ezt vettem ma észre a blokk alján nektek nincs ilyen ?valaki nézze már meg gyorsan remélem nemtört ki valami..amugy nem csöpög olaj semmi de egy csavarhúzót belehet dugni.
35e-vel kezdődik a motorszám és az alvázszám is, meg tudja valaki mondani ebből hogy hanyas évjárat?tudom yamaha szalon, csak arra nagyon ritkán járok(másik város).köszi hello
nekiálltam tolómérővel méregetni a lánckerekemet, olyan értzékeket kaptam, amik nincsenek a nagyvason.ez mégis hogy lehet?én úgy tudom a motorom 89es, 89ben már nem gyártottak lc2est, az már R es, de azok meg végképp nem jók, mert az enyémen 6 borda van, azokon meg sok(nem számoltam)kicsit sötét lett a kép, de kivehető hogy hogy eltűntek a fogak . melyik tipust válasszam ki lc2höz?
köszi
hello!
Országúton mondjuk tuti jobb egy erősebb, nagyobb motor fogyasztása. Csak nem kell annyira gyilkolni, mint egy 80-ast. Nekem ráadásul rövidebb áttételem is van, mint a gyári, elől csak 14-es van, így mégjobban "eszik". Mondjuk itt a haveri körben még mindig szinte az enyém a "leggazdaságosabb" 80-as.
Mondjuk szerintem ez a te 125-ösöd egy kivételes példány lehet, mert amik itt vannak 2T 125-ösök a közelemben, azok zabálnak rendesen, 6-7 l-eket.
Én 3,5 liter tankoltam és leállásik(a motor bár besem indult)83 km ment el a 125 ős dt -m de volt hogy 9 ezerig is pörgettem aszfalton 110 el mentem..5 literrel a múltkor 130 km mentem el akkor átlagosan földúton mentem 70km és tempóval ez akkor volt mikor megkaptam a motort.Egy másik alkalommal 125 km mentem el 5 literrel de akkor volt erdő is .Én 4.5 fogyasztás mértem átlagban normális élvezetes motorozás mellet.Ha gyilkolnám meg nagyon tépném a szarvát akkor 5,5 liter fogyasztás körül lenne.Szerintem a fogyasztás baráti mivel féltem a 2t -től mert sokan azt mondták úhh az megeszi terepen a 8 at is ha nem húzod neki finoman mész elmész 6 al is .Amúgy nekem 110 a vége de ritkán gyorsítok fel ennyire hátul nagy lánckerék van lehet hogy ezért de szerintem még a fojtás benne van ,ha az ki lenne iktatva gondolom nőne a fogyasztás rendesen.