Csináltam tegnap és ma egy pontos fogyasztásmérést, üres tanktól üres tankig, a DT80-asommal.
Egy 1000-esből (3,67 l benya) 72 km-t mentem, ebből 20 km erdő-terep-hegy-völgy, 15 km közút 7-8 ezres fordulaton végig, tehát 70-80-al, a maradék pedig városi mocorgás, de haverokkal, versengve, szóval elég intenzíven, javarészt 6500 feletti fordulaton, sok-sok helyen folyamatosan tőgázon. Végül 5,1l/100 km jött ki. Szerintem ez ehhez a használathoz nem rossz, mert alapesetben nem szoktam ennyire nyúzni egyáltalán. Amúgy olyan 4-4,5 szokott lenni, ha nyugodtan közlekedek, javarészt 6500 alatt, tehát még mielőtt elkezdene megjönni a "powerszerű" erő :) 70 felett eléggé megnő az étvágya :)
Esjot,Jt vagy Sunstar lánckereket érdemes venni?
menet közben halottam valami recsegést, megnéztem és eltűntek a fogak az első lánckerékről.fuckja meg.
srácok nektek milyen áttétel van a motoron? a héten veszek láncszettet és nem tudom hogy 15-51 14-51 16-52 -est vegyek, vagy esetleg valami mást.
eddig 16-51 es volt rajta, és főleg terepen használom. tapasztalatok ezzel kapcsolatba?
A japó technika ilyen....Tudnak kötözgetni...Széthúztam az olajtartálynál a kontrollámpa kábelét-nah akkor sincs üres visszajelzés....A hondámba tönkrement a generátor, ennek következtében nem volt töltés...Most jön a poén: az ABS sem működött....Kéz-lábtörést
Helótok naszoval ennek ugvan irva a kis táblára hogy type:"Yamaha jel" 3ME "Yamaha jel" ez lehet a száma nem? vagyis mindenbizonnyal ez hogyha valaki ilyenhez tud kapcsolási rajzot vagy ákármit jolenne nagyon amugy bemérettem és az egyik relé nemjó szoval lehetságes hogy azért nem megy az üres jelző sem de amugy, nincs valakinek önindítós dt-je? elöre is köszi a segítségeteket
azért hasonlora tudok mondani hülye példát, KTM SXC 625 ~65-70 LE, Honda CBR 600 ~110-120 LE...
mondjuk ez tényleg hülyeség, egyik egyhengeres, másik soros 4es, de csak a LE különbség miatt irtam, nem kell ráreagálni tulzottan :)
Mellesleg az akkoriban kapható gyári gp production racer RSV 250 R (85700 márka=kb 60000EUR=kb 15.000.000ft)
forgótárcsás vezérléssel, meg űrtechnikával 85 le volt.
Ha ilyen van a haverodnak, akkor jól el lehet eresztve....
Yamaha dt 125-ös 85 kiadásúra szeretnék valami tuning kipufogót vagy elég lenne nekem csak vég is! akinek van az léci irjon ! Vagy ha valaki tudja hogy milyen oldalról lehet ilyet rendelni az irjon! vagy vegyen fel msn-re!
Freemail:soos214@freemail.hu
Msn: piiiterke@hotmail.com
Havernak az anyja f@szát.
A suzuki rgv250 blokkjával gyártották, gyárilag 56 pacival.És mivel az már alapból is jól meg volt reszelve, nem hiszem hogy nagyon lehetne házilag tuningolni.
kawa550:
gyári adatokat tudsz adni aprillia rs 250-esről?
haver itt mondja hogy 76le de sztem max 50le inkább és kéne vmi gyári adat vagy vmi....
köszi előre is.
Nah helló mindenkinek!
A szokásos módon még mindíg szar a motor... De a karburátor csak nem hagyott nyugodni és most kiszedtem a levegőállító csavart is... Nah hát ott a fúratban még "2.világháborús katonával" is találkoztam... Holnapután ha lessz időm kifújatom mégegyszer kompresszorral... Hátha vmi mégsem úgy sikerült a múltkor ahogy kellet volna... Majd még jelentkezem!
amúgy tuti hogy máshol nincs elszakadva a vezeték csak ott? Mert akkor még lehet a gyújt elektronika kapott egy rossz negatívot és kivágta magát és a reléket próbáld valahogy leellenőrizni.
NEkem (yamaha DT125R) nincs relé hátul.. De sokban nem váltoozhat 2-3 vezeték és azok a relék plusz az önindító a kapcsolójával együtt Amúgy az a model szám általában 4 karakterből áll pl.: 3DB1, 3RN1, 3RN9, 3RM9 ... erre gondoltam mert nekem ezekhez a modellekhez van kapcsolási rajzom
Egy 1000-esből (3,67 l benya) 72 km-t mentem, ebből 20 km erdő-terep-hegy-völgy, 15 km közút 7-8 ezres fordulaton végig, tehát 70-80-al, a maradék pedig városi mocorgás, de haverokkal, versengve, szóval elég intenzíven, javarészt 6500 feletti fordulaton, sok-sok helyen folyamatosan tőgázon. Végül 5,1l/100 km jött ki. Szerintem ez ehhez a használathoz nem rossz, mert alapesetben nem szoktam ennyire nyúzni egyáltalán. Amúgy olyan 4-4,5 szokott lenni, ha nyugodtan közlekedek, javarészt 6500 alatt, tehát még mielőtt elkezdene megjönni a "powerszerű" erő :) 70 felett eléggé megnő az étvágya :)