Nemértem hogy érted ezt a modell számot hol találok ilyet rajta amugy nemtudom hogy a sima 125 ösön hátul a kiegyenlítő tartály után van e 2 relé mert ha van akkor jo a sima 125 ösnek a vezetékelése köszi szépen segítségeteket. amugy ha van valakinek önindítos akkor ha lehuzná a 2 reléről a kábeleket és gyujtásra rakná hogy neki van e üresjelző és indul e önindítóra mert akkor biztos hogy arelé a szar bár holnap elviszem viollamosági sráchoz és kiméretem vele relét ha egyáltalán lehet ilyet
de ha jol értettem pont az önindito nem müxik... akkor azért az se árt ha van rajta nem? bocs nem akarok beleszolni, én amugy se tudok mutatni semmit sajna, enyém se RE változat :)
külön az elektronikához nincs kapcsolási rajz és sajnos kimérni sem lehet hogy mi a rossz benne ugyanis nem szétszedhető(gondoskodtak a yamahánál...)
De egy komplett vezetékelési rajzot fel tudok ajánlani igaz nem öninditósé de az nem sokban különbözik.
Egyébként ha a model számát megtudnád írni akkor egy jobban hozzáillő rajzot tudnék küldeni
Köszi a tanácsot! Kipróbáltam... Hát sajnos ez sem, viszont a powernél lehet vmi disznóság, mert ma azt piszkálgattam, gumigyűrűcsere, plusz a kotyogás megszűntetése érdekében egy rézgyűrűt beraktam egy helyre. Így most jobbnak tűnik a helyzet, de még most se 100-as...:( Megpróbálok még szerelgetni, mert úgy érzem célegyenesben járok... Köszi a segítségeket, majd este még jelentkezek h.mire haladtam...
Heló még mindig nem jöttem rá mi lehet a probláma az önindítóval meg az üresjelzővel pedig minden kábelt ami elvolt zsakadva visszaforrasztóttam és mégmindignemjó relét meg nemnagyon tudom hogy honnan tudnék szerválni mert azse kizárt hogy az ment tönkre a power motor jár és a motor is indul létezik hogy az akumlátornál ami van bizti azon kívül van még?vagy ha esetleg dt 125r elektric -hez lenne valami kapcsolási rajz vagy vezetékelési rajzotok sokatsegítene ha valami tippetek van szivesen fogadom és elöre is köszönöm
Nah egy jótanács erre.....Ha megvan a hibajelenség, és nem pörög fel, akkor szedd le a karburátor-légszűrőházat összekötő gumicsövet...A hiba még mindig fenn áll...nem pörög fel...teszteld...Ha igen fogd be a karbi szívótorkot az ujjaiddal, hogy az ujjaid közt kapjon levegőt....Játssz vele...Ha kevesebb levegőt a engedsz neki kipörög? Akkor simmeringes, vagy a karbi beállítása nem megfelelő....Sok sikert...
Ahogy csoola fórumos barátunk is mondta, a jó szellem eddig is itt volt köztetek....De megesik hogy néha mindenkinél elszakad a cérna...Mint említettem korábban, az én meglátásom szerint 2 részre osztható a fórum...Fiatalokra és idősebbekre...A fiatalok úgymond nem bírják a negatív kritikát! Pedig idősebb fejjel rájöttök hogy ez építő jellegű, és ha felfogjátok, akkor mindíg egy lépéssel közelebb jártok a bölcssé váláshoz...Persze hogy elszakad a cérna ha valakinek segítek meg sem köszöni, arra sem méltat utána minket, hogy ideírja hogy sikerült -e általunk a javítás stb...A másik mikor, felkészületlen szakmai háttérrel valaki leáll vitázni a másikkal...Én sem tudok mindent s ha valamiben nem vagyok biztos nem okoskodom,hanem inkább hallgatok, vagy utánaérdeklődök-utánanézek...Mint tettem is konkrétan emzoli kollégával gyűrű kérdésben, amit ismételten köszönök neki... Én változtattam a magatartásomon....most rajtatok a sor...Akinek kell az úgy is érzi...Balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek....
Hát lehet, csak én a simsból indultam ki, ahol ha trutyis akkor szimeringes... De valszínűleg az lessz, h.most úgysincs szezon, bár jó idő van, de nem hiszem h.sokáig fog tartani...szétkapom, és ami olyan azt cserélem...akkor legalább jövő tavasszal tudom, h.rendbe van rakva, mehetek vele nyugodtan....
Ez megint egy hozzászólás Iszonyatos nagy koponya vagy, ha ránézésre meg tudod állapítani hogy egy simmering jó-e vagy nem....Az hogy nem trutyis körbe, az nem azt jelenti hogy nem szívhat levegőt.....Ugyanis a szimmering beszerelési állapotát tekintve kifelé támaszt nyomásra...Befelé azért engedhet...Gondolj csak bele? Csak cserével tudod meg hogy az -e a baja...Remélem segítettem...
szerezz valami motoros nőgyógyászt az lehet tud többet mondani a dugóról.....
azok hozzá vannak az ilyen kisebb bemeneti nyílásokon átnézős diadnosztikához
Hát köszi a segítséget!
Erre az átpakolós dologra már én is gondoltam, csak Szabolcsban lakok, és a környéken ilyen típusú/idős motort nem nagyon tok senkinek...:( Nah de majd szerelő ismerősöknél körbekérdezek....
Köszi tényleg a segítségeke!
Jah, és az hogy maga a power a hengerben egy kicsit "kotyogós" az nem kavarhat be neki ennyit?
Hát erre van az a jó tanács, amit könnyebb adni mint aztán megcsinálni.
Szerintem itt csak akkor fogsz boldogulni, ha találsz valakit akinek ugyan ilyen mocija van, aztán arról sorjában áttenni a gyanusítottakat, karbi ,gyujtásbox, powervezérlő,amíg ki nem derül melyik az.
Ha esetleg még némi pénzmagot is felajánlasz cserébe akkor talán könnyebben találsz valakit. Még mindig olcsóbb mint 25000ft-os alkatrészeket találomra feleslegesen cserélgetni.
Aztán ha az sem segít akkor a baj már beljebb lesz, szakember meg tud mindent mérni miután szétborítottad,henger dugó stb.
Sziasztok!
Hát köszi a segítséget, sztem az lessz... A szimeringeket nézem már, és jók....:S
Azért ha van még vki, akinek van ötlete, szívesen várom....:D Előre köszi....
ez ahogy mondod szopás
nekem is egy 20 éves poweres dt m van, gyakran csak azért jövök ide a forumra hátha tud valaki erre a hibára megoldást, de kb 1 éve sehol nem találtam megoldást. vittem szerelöhöz és mondta hogy ez tipushiba nemegyel találkozott és nem tud segiteni. Aztán fórum, valaki azt irta hogy cseréljek feketedobozt (gyujtáselektronika) ez sem segitett (25000 ft)... aztán egy más szerelö, és az elektronikát kikötve a power szelepet is kikötötte, azt mondta hogy valahol ott a powernél lehet a hiba (még régen lehuztam a power elektronikát de akkor is ezt csinálta mint neked)... Hát ok, és azota megy de power nélkül, és ez kb egy fél éve volt és azota egyszersem csinálta... de nem javaslom mert valami nagyon szar kezd lenni.az utobbi 1-2 honapban csak 6-7 ezerig forog és rohadt sz@arul megy, nincs nyomaték, 1esben megyek bármilyen kis dombon nyélgázon lassan megáll, ''elfogy az erö'', és nagyon nagyon sokat eszik...
Inkább vidd egy jó szerelöhöz és ne hagyd hogy szétbassza a motorodat...
Sziasztok ma két személyel mentema dtv vel eléghuplis uton és ez öningítós és az önindítonaka reléje a kiegyenlítő tartály mögött van és beleért a kerék és a kábeleket kicsit átrendezte besem indult a motor most össze forrasztottam mindent de önindítóra nem isndul még mindig és az üresjelző sem megy nemtudnavalaki segíteni tán a relé baszódott el?mert zárlat lett:S
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném megintcsak kérni...:D Már régebben is írtam a fórumba, h.akkor egy bizonyos fordulaton fulladozott a dt-m....:S Akkor azt tanácsoltátok, h.pucoljak ki mindent, meg gyertya, stb... Hát azóta már az összes pucilnivaló megvolt, gyertyacsere, benzinszintállítás(ezt is tanácsoltátok), ilyenek de még mindíg nem jó... Most azt csinálja, h.ha beindítom reggel, akkor jó mindaddíg míg ki nem pörgetem 6-7 ezerig....utánna alapjárat ingadozik, nem pörög fel csak nagyon nehezen(kb fél perc alatt)... Ilyenkor mindíg próbálok állítani a karbin, de semmi... Általában kb.fél óra szop@s után egyszercsak "megjavul"... de ha leállítom minden kezdődik előről....:S Mi lehet a baja? Nem tudnátok még tippeket adni? Előre is köszi mindent... Légyszi segítsetek....(egyébként kb 20 éves gép, poweres, 25-ös...)
De egy komplett vezetékelési rajzot fel tudok ajánlani igaz nem öninditósé de az nem sokban különbözik.
Egyébként ha a model számát megtudnád írni akkor egy jobban hozzáillő rajzot tudnék küldeni
azok hozzá vannak az ilyen kisebb bemeneti nyílásokon átnézős diadnosztikához
Erre az átpakolós dologra már én is gondoltam, csak Szabolcsban lakok, és a környéken ilyen típusú/idős motort nem nagyon tok senkinek...:( Nah de majd szerelő ismerősöknél körbekérdezek....
Köszi tényleg a segítségeke!
Jah, és az hogy maga a power a hengerben egy kicsit "kotyogós" az nem kavarhat be neki ennyit?
mert ha még egy Ferrari 430nál megértem h ilyen van, de itt azért :D
Szerintem itt csak akkor fogsz boldogulni, ha találsz valakit akinek ugyan ilyen mocija van, aztán arról sorjában áttenni a gyanusítottakat, karbi ,gyujtásbox, powervezérlő,amíg ki nem derül melyik az.
Ha esetleg még némi pénzmagot is felajánlasz cserébe akkor talán könnyebben találsz valakit. Még mindig olcsóbb mint 25000ft-os alkatrészeket találomra feleslegesen cserélgetni.
Aztán ha az sem segít akkor a baj már beljebb lesz, szakember meg tud mindent mérni miután szétborítottad,henger dugó stb.
Hát köszi a segítséget, sztem az lessz... A szimeringeket nézem már, és jók....:S
Azért ha van még vki, akinek van ötlete, szívesen várom....:D Előre köszi....
nekem is egy 20 éves poweres dt m van, gyakran csak azért jövök ide a forumra hátha tud valaki erre a hibára megoldást, de kb 1 éve sehol nem találtam megoldást. vittem szerelöhöz és mondta hogy ez tipushiba nemegyel találkozott és nem tud segiteni. Aztán fórum, valaki azt irta hogy cseréljek feketedobozt (gyujtáselektronika) ez sem segitett (25000 ft)... aztán egy más szerelö, és az elektronikát kikötve a power szelepet is kikötötte, azt mondta hogy valahol ott a powernél lehet a hiba (még régen lehuztam a power elektronikát de akkor is ezt csinálta mint neked)... Hát ok, és azota megy de power nélkül, és ez kb egy fél éve volt és azota egyszersem csinálta... de nem javaslom mert valami nagyon szar kezd lenni.az utobbi 1-2 honapban csak 6-7 ezerig forog és rohadt sz@arul megy, nincs nyomaték, 1esben megyek bármilyen kis dombon nyélgázon lassan megáll, ''elfogy az erö'', és nagyon nagyon sokat eszik...
Inkább vidd egy jó szerelöhöz és ne hagyd hogy szétbassza a motorodat...
Segítségeteket szeretném megintcsak kérni...:D Már régebben is írtam a fórumba, h.akkor egy bizonyos fordulaton fulladozott a dt-m....:S Akkor azt tanácsoltátok, h.pucoljak ki mindent, meg gyertya, stb... Hát azóta már az összes pucilnivaló megvolt, gyertyacsere, benzinszintállítás(ezt is tanácsoltátok), ilyenek de még mindíg nem jó... Most azt csinálja, h.ha beindítom reggel, akkor jó mindaddíg míg ki nem pörgetem 6-7 ezerig....utánna alapjárat ingadozik, nem pörög fel csak nagyon nehezen(kb fél perc alatt)... Ilyenkor mindíg próbálok állítani a karbin, de semmi... Általában kb.fél óra szop@s után egyszercsak "megjavul"... de ha leállítom minden kezdődik előről....:S Mi lehet a baja? Nem tudnátok még tippeket adni? Előre is köszi mindent... Légyszi segítsetek....(egyébként kb 20 éves gép, poweres, 25-ös...)