Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Az ólompótló adaléknak milyen hatása van a benzinre, hogy utána nem fog csörögni a motor?" Növeli az üzemanyagok kompresszió tűrését!
a képen az a hütö csöve gondolom, nemtom h hogyan ereszthet, de lehet tényleg h a henger van megrepedve, bár ne legyen igy mert az azért szopás részedröl, sztem vidd el valami szakembernek aki ért hozzá
eben van szerencsém, van itt egy gyerek aki elég fiatal és most tanult nem tudom milyn suliban, elég jol ért hozzá és meloja mellett otthon szerel gépeket, de egy ilyen nem nagy dolog neki, ahogy látam sokkal komolyabb négyütemüeket szokott szervizelni, nagyon olcson dolgozik, még amikor hengerfejtömitést cserélt akkor leirtam h miket csinál és szint emunkadijat nem számolt fel, jo ha maradt neki az egészböl 1-2 ezrese
aholy: akkor lehet hajszálrepedés van a hengeren valahol,érdekes
tomaschik: ha már itt tartunk kínai robogók/quadok...Nekem is volt 4T kínai "supermotom" aminek a motorjával semmi gond nem volt talán lehet azért mert 2300km-el vettem és rá 1hónapra 3200al el is adtam. Motorja a honda dax,cub koppintása egyébként megegyezik a honda innovájéval is amit ma is kapni,ami a legszebb japán karburátor volt rajta...! Motorikusan tényleg megbízhatóak,de valamin nekik is spórolni kell,hogy töredékéért adják mint egy olasz vagy japán társait ez pedig a kasztni. Idomok a rezonanciától elrepedtek,borzasztóan rezonált az egész! 30km megtétele után azt hittem vizhólyag lesz a combomon,olyan szinten rezonált a tank..Gagyi műanyagból vannak,ha azt vesszük,hogy egy robogót többnyire ilyen minőségű műanyag borítja,nem ajánlom kínai robogó megvételét...De ezt neked kell tudni nem akarlak lebeszélni,de rá sem! Egy kép a volt kínai szerkezetről:
karika: Hogy a kérdésedre válaszoljak egyes üzemanyagadalékok amik többnyire ólompótló adalékokat is tartalmaznak,emelik az oktánszámot,csökkentik a surlódást (ebből adódóan egy túl nagy kompresszióval rendelkező mtk-nál a túl korán bekövetkezett öngyulladásból adódó "egyfajta csörgést" is megszüntetheti)! Ezt nekem is egy hozzád hasonló szakmabélitől tudom,amit ha előbb tudtam volna én is tudtam volna alkalmazni,egy bizonyos motornál! Egyébként akkor,én nem kérdeztem rá mi is ennek a neve és hol lehet venni(mivel már nem volt rá szükségem). De talláltam én is hasonló tul. okkal rendelkező ilyen adalékot: SPURI ami állítólagosan a fogyasztást csökkenti és a teljesítményt növeli kb 10%al,amiben én nem hiszek! Igaz egyébként nem figyelek arra amit írok,ezért szavakat is felcserélek illetve betűket, de nem véletlenül írtam kompresszióviszonyt(sűrítés mértéke) kompresszió(hengerben lévő nyomás) helyett! Csupán elméleti összefüggés van közöttük! Akkor a feladványod végülis megfejtettük nem? Darknox leírta a lehúzás sorrendjét én meg leírtam 12es csavarnál 100NM-el,bár azt nem írta senki hogy több fázisban,de ez magától értetődik!
így már érthető mit akartam amgyarázni?ami a hengert fogja oda a blokkhoz, és abból a jobb hátsó, ami úgy nagyjából a kép közepén van.
nemtom h hol van az a csaavar, de akkor gondolom a blokknál. rakhatnál egy képet, amugy azon gondolkozz el h honnan jöhet a viz és haezt tudod akkor könnyebb lesz, nem? énebben nemigazán tudok segiteni, ilyet még nem tapasztaltam, nekem egy O gyürü eresztett azért folyott a blokk tetején egy kicsit az olaj
nem a hengerfejnél, hanem a hengert leszorító csavarnál jobb hátsó.
azért kösz!
Am a 4. helyen mondták hogy nincsen (bontó)
Gerecsemotor = Szatyina Géza? mert ha igen akkor az volt az első akit felhívtam csak sajnos nincsen
gerecsemotor.hu ha nem kérdezted kérdezd meg, nekem 15ért komplett kerekeket ajánlottak, a gyári szalonbol rendelhetö hátso tengely anyával yamahánál ~25 000 pénz lett volna, ott 2 :D egy probát megér, meg nézz bontokat, esetleg aki nem rest és nagyon nagy arc akar lenni az nézzen körül Darknoxnak valahol a környékén ha van bonto
nekem erre sajna ilyen lehetöség nincs a közelben, pedig nekem is lett volna már rá szükségem :S
haveromnak is quadja van, Kazuma, sztem az is csájna, amugy azzal sincs olyan hüdenagy gond, mondjuk a hátso tengely meg a futomü elég retek, a multkor mikor offroadoltunk elszállt a hátramenet, meg azért mindig kell valamit csinálni vele, de alapjában véve nem olyan fos mint amire számit az ember, de ha rendesen küldik neki akkor tutira sokat kell szerelni, ebben annyi pozitivum van h mivel a kinai szarokkal tele az ország, ezért sok az olcso alkatrész hozzá
amugy én a lefikázos hsz-t föként az ilyen uj 4T robgokra értem, inkább vennék egy 10 éves jogot mint egy 1000 km-es keewayt, mert a jog az halhatatlan, meg amugy is, jok a kis japo robogok, nálunk is volt sok embernek, sok sok km-el és nagyon nem kiméltél öket, burkolat meg ilyenek az hot tropa volt, de a motorjuk az örök :D
Hol vetted? mert újonnan 60 körül mozog az ára
a gyujtás ilyen hamar elszáll a dt-kben?
használtan ijet találni nehéz
de sok sikert én 5 ezerért vettem az enyém hez amugy 30 lett volna ha csináltatok
Sziasztok!
Valakinek(vagy ismerősének) nincs elbújóban egy gyújtás vezérlő elektronika? (Yamaha DT125R 97 körülihez), esetleg pesti vagy Pest közei bontót nem tudtok, ahol lehetne? Nem baj ha sok címet írtok nem rettenek meg fontos volna nagyon! Légyszíves ne legyen rest írni aki tud segíteni!
Előre is köszi!
SAJÁT ÉS VÉLEMÉNY: Nekem is volt kínaim...Quadom...Sztem nem rosszak! Sőt motorikusan kifejezetten jók! Nem hallottam róla még, hogy valamelyiknek is tönkre ment volna a motorja. Ja de volt időszakos felülvizsgálat kihagyása miatt... Magyarul olajhiány stb...De erre még a Japán is érzékeny...A motorjába minden Honda cucc passzol, mert egy a méretezése...Szerkezetileg némi kivetnivalót hagynak maguk után, de a japán márka árának töredékéért kapod meg! Szakmai hozzáértést igényel, és sok szeretetet. Ha egyszer jól összerakod, biztos nem hagy cserben...Az én quadom egy ismerősöm vette meg, és mondhatni nem igazán kíméli...Mostanában láttam, és a sírógörcs kerülgetett...De saját bevallása szerint azóta semmi gond nem volt vele, csak csip-csuppok ami akár egy Japánnál is előfordul...Ezzel a HSZ-szel senkit nem akarok rá, ill.lebeszélni a vásárlásról...
Szia átereszt a hengerfejtömítésed......Ezt csak tömítéscserével úszhatod meg....Nem ajánlok semmiféle gányolást mert ha (teszem fel aláteszel egy réz tömítő alátétet) akkor lehet hogy a nyomás, másfelé fog terjeszkedni és éppenséggel a hengerbe fog a hűtővized kikötni....Élvonalzóval síkot ellenőrizni mind a két alkatrészen.....És nem érdemes sokáig így közlekedned vele mert a korrózió miatt később nem tudod szétszedni csak nagykalapáccsal... Sok sikert!
lenne egy közérdekű kérdésem: ti milyen benzinkútnál tankoltok és jáccotok-e a 98-as vagy 95 evo neo vagy premium (asszem 100 környéki) benzinnel?
faca az a kínai cross gép én még csak benzint tettem bele
meg a légszűrő részt átalakítottam, kipufogót halkítottam
de motorikusan bírja még....
az én 130 kilómat is viszi 30al simán
én 240et sokallottam egy rendszános 125-ösért, pedig egész jó állapotú volt
80asom 110ért vettem +új gumi 25 + 1.5 évre rá generál 35
haver xt-ját 160ért vettük osztrák papirosan kb 80 lenne a rendszám rá

kínálni lehet 250ért de eladni nem, főleg az sm "rendszám" árnyékában
ELADÓ: 50 ccm-s yamaha dt. Makulátlan állapotban, télen nyáron garázsban tartva, karcmentes 83-as évjárat, a motorgenerál óta 1800 km van benne, új kuplunk, kis ráfizetéssel 80 as csere érdekel.
hello!
olyan létezhet hogy az egyik hengerleszorítócsavarnál jön fel a víz, nedves a csavar mindig, nemrég néztem a vízből nem hiányzik, de se benzin, se olaj szaga nincsen, a csavar meg van húzva rendesen.mitől lehet?
köszi
hello!
jok a Keewayek meg Hyosungok meg ilyenek, csak kár nem tiltották még be... Ilyen hulladékot nem szabad megvenni, sztem, a Honda licensz = kis kinaiak zsiroskenyérért lekopizzák a hondát meg rendes márkákat szarul :)
én mindenesetre nem vennék kinai moort, kérdezd meg Kawát mi volt a kis kinai crossal amit vett a gyerekének, hányszor szerelte :)
ok.
Roland55 ha megtaláltad a módját hogyan lehet az elektronikus folytást kiütni akkor plz szólj! nekem '06 os van