Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha arra akarsz kilukadni,nem a szoros illesztés miatt lesz nagy a kompresszió...Nem ezt állítom! De esetlegesen korábbi módosítások végett pl:hengerfejből leszedés,megnövekedhetett kompresszióviszony stb...Előfordul ilyenkor a benzin öngyulladása és ez is egyfajta csörgő hangot ad ki! Pl elég sok 70es tuning(gyárilag 50es) robogónál előfordul ezért ólompótló adalékot kell a benzinhez adni...Akkor megszűnik ez a hatás!
Ini: csak azért kérdeztem,hogy mire számítsag tartósság szempontjából!
"""Amúgy azt hogy érted,hogy csörög,mert pl ha túl szorosra van illesztve egy motor,túl nagy kompresszióval,akkor öngyulladása lehet a benzinnek és ez is egy fajta csörgő,dízeles hangot ad!""""-----Ebben biztos vagy 100 százalékig?
nem azért kezd el húzni 4500től mert akkor nyit a power..... egyszerűen 2t és kell neki a fordulat hogy menjen
Lehetséges hogy a power 4-4.5 -nél nyisson ? Nekem akkor kezd el húzni.
48 ezer volt az
blokkot én szedtem először szét, henger alapméretű volt, de dugó nem a gyári volt már benne
Köszz a segítsége..vagyis az infót
hello!
olyan létezhet hogy az egyik hengerleszorítócsavarnál jön fel a víz, nedves a csavar mindig, nemrég néztem a vízből nem hiányzik, de se benzin, se olaj szaga nincsen, a csavar meg van húzva rendesen.mitől lehet?
köszi
hello!
Mi kellene? Mindenem van szinte 80LCII-re
Írj a motorkovacs@gmail.com-ra.
ini: korábban már valahol láttam,miszerint neked a 80as elment 58000km-et felújítás nélkül?
nekem gyári méret volt a henger de dugó lett benne cserélve és már szarrá volt kopva a tajvani dugó a 80asban ráadásul még a kopott dugóba raktak új gyűrűket is miután az előzővel nem nagyon ment a gép
szóval a henger és a dugó közé körben egy 0.30 as damil mindenhol simán bement (szerintem a vastagabb is befért volna)
és pöccre indult, hidegen is max 2 rúgásra ment jól, de kolompolt a dugó rendesen
nem csörgő hang volt inkább olyan mint ha egy fém dobozban lenne egy kicsi golyó rázogatva
ha álló helyzetben maxigázon pörgettem egy darabig akkor elmúlt egy picit
az Al-nek.
mindig csörög
csak akkor rángat/állmeg ha a vizhöfokmérö mutatoja kb a felénél följebb megy ha ugy használom hogy a fele alatt marad akáhova elmehetek vele

az aluna vagy az acélnak nagyobb a hötágulása
Ebből most az fog kijönni,hogy buták vagyunk,mert nem tudtuk a pontos választ...Ezért is kérdeztem korábban tőle,még biztos nem látta,hogy ezt ő tanulta-e....Mert ha igen gratula ! Dehát csak a szakmabéliek tudhatják ezeket!
emzoli ezt én is leírtam neki(hengertalptömítés anyaga stb...,részletesebb leírást kellett volna erről adnia...Nem csak így nagyvonalakban,persze nagyvonalakban adtam rá neki választ én is!
Ha biztos vagy benne,hogy a henger kopott akkor lehet a csörgés és a másik két tünet elkülöníthető egymástól,akkor is csörög ha lájtosan mész vele és csak akkor rángat és hagy ki ha meleg?
Hát, ez tipikusan az "attól függ" című kérdés.

A járművekben, ha jól tudom a 8,8 as szakítószilárdságú csavarok és anyák a szabványosak a normál helyekre, ahol erősebb kell, ott nyilván a menuálban ezt jelzik.
A különböző csavarok és anyák meghúzási nyomatéka ezért is különböző, és azért is,mert nem mindegy, mit-hova szorítanak le.
Jellemzően, a flhesználók aza nyákat csavarokat túlhúzzák, részint a nem megfelelő szerszámok miatt.(pl nagy racsnis kulccsal a gyertyát)
vannak helyek, ahol az ajánlott meghúzási nyomaték, nem a csavar védelmét szolgálja, hanem a rögzítendő tárgy védelmét.(Pl hengerfej, deklik, ha ezeket túlhúzod, elderormlódnak) ilyenkor sem tudsz mást tenni, mint megnézad a manuálban. Senki sem káptalan, hogy ilyesmint fejbentartson.
anyira nem
nem tudom nekem így 2e volt a motor,a fogaskerék ingyen mert egy motoros csinálta nekem
megnézem azért még köszi a tippet!
Lötyög a dugo?!
Szerintem elmegy a kompresszio... amikor bemelegszik
az utolso nagy fogaskeréken van 1 kis bigyo ami szabájozza hogy viszaáljon é vagy nem let az nincs neked az ujba
te menyire gondoltál?
a dugo csörög mert az elözö tulaj rakott bele uj dugot de nem furatta föl és hát a dugo ,,lötyög" a hengerbe
valami hoki dugot rakott bele de látszik hogy alig ment még
Amuigy nem tudna valaki 125 détére valami sport dobot hogy egy kicsit jobblegyen a hangja?
Az enyémbe most lett cserélve bronzra mert az is kész volt,a motor jó mozog,de vmiért nem áll alaphelyzetbe
És nem tudom mi van kézzel megy és szépen mozog a szelep...
Mien árra gondoltál?
Amúgy azt hogy érted,hogy csörög,mert pl ha túl szorosra van illesztve egy motor,túl nagy kompresszióval,akkor öngyulladása lehet a benzinnek és ez is egy fajta csörgő,dízeles hangot ad!
yamaha: gyártanak elég gagyi dugószetteket pl for yamaha,amikenek hőtágulásuk közel sem azonos a gyáriéval...Nem tudom tiédbe miféle van...Én arra gondolok,mivel negyobb terhelésnél csinálja ezt,ha kiméletesebben mész vele akkor nem hogy,nagyobb a surlódás nagy fordulaton ,jobban melegszik ebből adódóan dugó jobban tágul a kelleténél..