sztem 4t honda lessz....
amúgy csak azé mert városba bőven elég de nem sokáig lessz meg......
lassan ballagás+ jövő nyáron visz magával fater melózni szval megveszem max 1-2 év hogy ne kelljen városba gyalogolni... aztán eladom melózok hozzá+ ballagás és vmi yz vagy hasonló de majd eldől még:)
én nem tudom elvileg a váz meg úgy az egész kínai de a blokkja honda licenszesz végülis nem olyan fontos csak kinéztem 3 50es 4t robogót városba és az 1ik keeway 2 meg honda.... de sztem honda lessz
biztos h 97es? mert tudtommal a 80ast csak 96ig gyártották
amugy tényleg szépen lefestettétek, meg lehet h motorikusan is jo, de 250 az nevetséges, annyiért rendszámos 125öst kapsz, max 3-4 évvel régebbit biztos
szia. Mivel a moci tényleg megbízható és nagyon szép, ezért 250alatt nem szeretném odaadni. 97es évjárat.
ha mondasz egy mail címet akkor még szivesen küldök képeket...
Széria motoroknál nem fordul elő,ezért részemről hülyeség volt egyáltalán figyelembe venni ezt a dolgot! Karika: nézz utánna,sokan használják és sokan az említett ok végett! Pl : dugó ha kopott csattog,kopog.Ha a hajtókar kivan csörög mint ahogy csapágynak mindennek meg van a a jellegzetes hangja,lehet talán ezért vetettem föl,de mint megtudtam kopott a motorja és széria teljességgel kizárva...
""emzoli ezt én is leírtam neki(hengertalptömítés anyaga stb...,részletesebb leírást kellett volna erről adnia..."" Nem kötöszködésből seedeltem, csak szerintem úgy a korrekt ha mindkét fél véleményét meghallgatjuk....Örültem volna neki ha ezt msn-en megkérded....De neked is megvan naplóba. Tekints csak vissza....Nem hiszem hogy egy tömítésgyártó maszek eltérne a gyári tömítés anyagától, hiszen azért másolja le...Nem fogja sem keményebb, sem puhább anyagból legyártani mint a gyárit...És nem is vátoztat a formáján és a vastagságán(itt persze van kivétel, ékes tömítés sokszor síkolt hengerfejekhez)...Az elgondolások a kérdésemhez nem állnak messze a céltól de bizony ez kevés...Nem mindegy hogy milyen testalkatú ember húzza meg azzal a 30cm-es csővel-érzéssel....Normál esetben! a lehúzás mértéke kiszámolható a csavarátmérőből....Az átmérő 80 százaléka....Tehát 10-es csavart 8 kilóval... És ha egy mód van rá, 2-3 lépcsőben végezzük...3-6-8 kiló...
Az vazze. De miért is ilyen fontos ez egy yamaha fórumon? Mert lehet hogy én önző vagyok, de kicsit se érdekel hogy hány ács-állványozó,festő,vagy műfogsorkészítő van itt, merthogy semmi köze a motorozáshoz.
Ha meg valaki receptekért akar zaklatni mikor 12 órányi gályázás után végre hazajövök, azt szájba verem egy sütőlapáttal.
A Segal pedig bekaphatja, egy vajas kenyeret se tud megkenni.
Látom ajánlgatják itt a srácok a hengerfejtömítés cserét, de azért mielőtt kidobnád egy tömítés árát, nem árt megnézetni azt a hengerfejet valami szakértővel, hogy nincs e elvetemedve. Valamiért csak kifúj...
Ne keverjük a sűrítési viszonyt a kompressziónyomással. Nem ugyanaz... A Hondámban (személyautó) a gyári könyvében leírt kompresszióviszony 9,5:1-hez. Attól függetlenül nemrég mértem benne kompressziónyomást, és 11-12 Bar között stagnált....
kuplungkosár már visított kicsit, váltó is kezdett kopni, de szerintem ment volna még pár ezret
csak kolompolt rendesen a dugó, hajtókar picit már lógott
válaszotokat előre is köszönöm!
Akinek van valami cucca ezek közül az irjon: msn:piiiterke@hotmail.com
Freemail:soos214@freemail.hu