Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek nincs dt 125 -re tankja? Meg még hátsó lengővilla is érdekel!

válaszotokat előre is köszönöm!
Akinek van valami cucca ezek közül az irjon: msn:piiiterke@hotmail.com
Freemail:soos214@freemail.hu
sztem 4t honda lessz....
amúgy csak azé mert városba bőven elég de nem sokáig lessz meg......
lassan ballagás+ jövő nyáron visz magával fater melózni szval megveszem max 1-2 év hogy ne kelljen városba gyalogolni... aztán eladom melózok hozzá+ ballagás és vmi yz vagy hasonló de majd eldől még:)
én keewayt nem vennék esetleg mamámnak boldtba járni neki is csak azért mert nem tud motorozni és nem használná
és dt után robogot
én nem tudom elvileg a váz meg úgy az egész kínai de a blokkja honda licenszesz végülis nem olyan fontos csak kinéztem 3 50es 4t robogót városba és az 1ik keeway 2 meg honda.... de sztem honda lessz
én is halottam már de szerintem csak azt hazudják
egyikse ér a honda közelébe
srácok a keeway meg a kymco azok gyárilag Honda blokkosak igaz?
Szia. Köszi a választ meg minden de nekem nincs erre keretem. Azért kösz.
Válaszoltam!
((KKOVACS-NAK))
Emailban + írtam mi kellene a dtm hez!
250 télleg sok meg 97es? 96ig gyártottak 80ast....
itt az enyém(ezis eladó):
http://www.expressz.hu/auto/mo...
biztos h 97es? mert tudtommal a 80ast csak 96ig gyártották
amugy tényleg szépen lefestettétek, meg lehet h motorikusan is jo, de 250 az nevetséges, annyiért rendszámos 125öst kapsz, max 3-4 évvel régebbit biztos
szia. Mivel a moci tényleg megbízható és nagyon szép, ezért 250alatt nem szeretném odaadni. 97es évjárat.
ha mondasz egy mail címet akkor még szivesen küldök képeket...
ez DT forum itt lehet mindent vitatni kicsit :D
Szia dt80lc2. Mennyi idős a motor és mit kérsz érte?
Széria motoroknál nem fordul elő,ezért részemről hülyeség volt egyáltalán figyelembe venni ezt a dolgot! Karika: nézz utánna,sokan használják és sokan az említett ok végett! Pl : dugó ha kopott csattog,kopog.Ha a hajtókar kivan csörög mint ahogy csapágynak mindennek meg van a a jellegzetes hangja,lehet talán ezért vetettem föl,de mint megtudtam kopott a motorja és széria teljességgel kizárva...
""emzoli ezt én is leírtam neki(hengertalptömítés anyaga stb...,részletesebb leírást kellett volna erről adnia..."" Nem kötöszködésből seedeltem, csak szerintem úgy a korrekt ha mindkét fél véleményét meghallgatjuk....Örültem volna neki ha ezt msn-en megkérded....De neked is megvan naplóba. Tekints csak vissza....Nem hiszem hogy egy tömítésgyártó maszek eltérne a gyári tömítés anyagától, hiszen azért másolja le...Nem fogja sem keményebb, sem puhább anyagból legyártani mint a gyárit...És nem is vátoztat a formáján és a vastagságán(itt persze van kivétel, ékes tömítés sokszor síkolt hengerfejekhez)...Az elgondolások a kérdésemhez nem állnak messze a céltól de bizony ez kevés...Nem mindegy hogy milyen testalkatú ember húzza meg azzal a 30cm-es csővel-érzéssel....Normál esetben! a lehúzás mértéke kiszámolható a csavarátmérőből....Az átmérő 80 százaléka....Tehát 10-es csavart 8 kilóval... És ha egy mód van rá, 2-3 lépcsőben végezzük...3-6-8 kiló...
Az vazze. De miért is ilyen fontos ez egy yamaha fórumon? Mert lehet hogy én önző vagyok, de kicsit se érdekel hogy hány ács-állványozó,festő,vagy műfogsorkészítő van itt, merthogy semmi köze a motorozáshoz.
Ha meg valaki receptekért akar zaklatni mikor 12 órányi gályázás után végre hazajövök, azt szájba verem egy sütőlapáttal.
A Segal pedig bekaphatja, egy vajas kenyeret se tud megkenni.
Látom ajánlgatják itt a srácok a hengerfejtömítés cserét, de azért mielőtt kidobnád egy tömítés árát, nem árt megnézetni azt a hengerfejet valami szakértővel, hogy nincs e elvetemedve. Valamiért csak kifúj...
Ugyan német nyelvű de fényképekkel, valahol itt kotorássz:német dt oldal
Az oldalon belül :werkstatt/entdrosselung/elektr.drossel I.-II.-III.
Ne keverjük a sűrítési viszonyt a kompressziónyomással. Nem ugyanaz... A Hondámban (személyautó) a gyári könyvében leírt kompresszióviszony 9,5:1-hez. Attól függetlenül nemrég mértem benne kompressziónyomást, és 11-12 Bar között stagnált....
Az ólompótló adaléknak milyen hatása van a benzinre, hogy utána nem fog csörögni a motor?
átmérőt növelheted csökkentheted kompresszió maradni fog......
10:1 es sűrítésnél szerintem nem gyullad be a benzin magától
kuplungkosár már visított kicsit, váltó is kezdett kopni, de szerintem ment volna még pár ezret
csak kolompolt rendesen a dugó, hajtókar picit már lógott
Egyébként yamaha motrojának nem hinném,h ilyen problémája lenne...