Szia ugyan ez volt az én dt-mel kicseréltem hengerfej tömítést nem lett jó aztán vízpumpa szimeringet én is próbáltam termosztát nélkül de ugyan olyan szar volt megsíkoltattam hengert ujj tömítés de hengerfejet nem síkoltattam meg ugytűnt az jo de igysem lett jo és kiderült hogy a hengerfej mikor feklmelegett elvetemedett és a hengerfej belső és külsö részét összekötő váll átvolt reepedve és ezáltal nem lehetett lehuzni rendesen a víztér külső részét rendesen tömítette de abelső részét nem huzta oda rendesen a megolsás egy uj hengerfej volt és azóta jo bár eddig y4 es volt rajta most y2 eset tudtam szerezni de lehet hogy a menetteljesítménye az miatt romlott le:S
Trafó nekem is van 80ashoz ha kell 4000ft(új),nem tudom mid van meg mid nincs nekem is kellet fesz. szab én robogójét vettem rá az újan 4000ft-volt,mert a gyári jóval drágább,de tökéletes ezel is!
Valószínű hogy nem tud jól sűríteni a géped (kompresszió hiány ) ha tudod furasd meg minél előbb vagy vegyél bele passzentosabb gyűrű szettet (a főtengely szimeringjeidre sem ártana ránézni lehet szétvert ésa ott szív falsot)
a klaszikus kérdés mi lehet a baj ? adott 1 125 ös lc 2es miko vettem be volt álva a blok pmeg lett csinálva (hajtokar csapágyak simeringek) a gyujtást beállitota 1 magát szerelönek valo szeméj (?) a karbit mi álitgattuk ,a baj az vele hogy ha finoman gurulgatok vele hibátlan de ha jobban huzom neki kicsit melegebb lesz és mindjá elkezd rángatni és megál meg durrog ha visza hül megin megy.
adugo henger hez nem nyultunk a dugo öllég rendesen csörög a hengerre is ráfért volna 1 furás , de erö azért vagyogat, lehet a hötágulás miatt elmegy a kompreszio vagy valami ijesmi
Amúgy tudna nekem segíteni valaki abban mi kell ahhoz hogy Yamaha Dt80 LCII-n ('93-s) villany legyen?
(lámpán kívűl) gyújtórész gyári de valószínű nincs meg hozzá minden ha lenne valakinek fölös cucca (+trafója azt megvenném) előre is köszi!
Amúgy tudna nekem segíteni valaki abban mi kell ahhoz hogy Yamaha Dt80 LCII-n ('93-s) villany legyen?
(lámpán kívűl) gyújtórész gyári de valószínű nincs meg hozzá minden ha lenne valakinek fölös cucca (+trafója azt megvenném) előre is köszi!
zolesz15: túl hosszú az áttételed és nem tudja kiforgatni a motor az 5. és 6. fokozatot,azért is lassul vissza,olyan mintha tulképp hegyen mennél!Nekem 4. be 9000rpm-en 80at megy(15*51 áttétel), 6. ban 5000rpm-et forog 60nál,azaz nekem a 6. kb olyan hosszú mint neked a 4.(10000 menne 120at 6. ban!
ennyire ujjal sztem itt senki nem találkozott, azt kelene tudni h hol van lefojtva, kipufogoban, vagy elektronikusan valahogy... de a yamahánál ki szokták venni a fojtást sztem, kérdezd meg a kereskedést ahol vetted!
sziasztok 125-ös dt-m folyamatosan nyomja ki a vizet a kiegyenlítő tartályba, nincs a rendszerben dugulás de mégis elinditás után nem sokkal már nyomja is ki a tartályba és onnét meg a külvilágbaés még langyos a víz, mi okozhat ott tulnyomást?
kipróbáltam termosztát nélkül is és a karbit is kikötöttem a körforgásból. elég érdekes dolog.de mintha egy kicsit olajosnak érezném a vizet benne. 10 km már 1-2 deci víz.
Császtok!
Az a problémám, hogy tegnap felraktam a sportkipufot, de 6e.től 9e.ig húz...aztán h 4.be megy 110et 9ezres fordulaton, de ha felváltok 5.be akk leesik a fordulat 6e.re és a sebbesség is visszaesik 75.re és nem gyorsul tovább. szoval 4.be megy 110et 5.be meg csak 75.ött...ez nem értme segítsetek plz ...am motorom Yamaha dt 80ccm LCII
Üdv:zsolti
vaze
én meg kertész vagyok aztán elég sok jármű típust szereltem már
traktortól autón át motorig
pedig nem tanultam
aztán szinte mindegyik gép még üzemel, pedig sokat könyvből szereltem
amit meg nem tudtam kérdezősködtem..........
és még most is van pár rejtély amire nem tudok rájönni (pl haver szimója mi a jó fenéért áll le) pedig elég sokat szereltem ilyent
a szereléshez érzék is kell, van autószerelő ismerős aki csak azt tudja amit inas korában belevertek, utánna semmi fejlődés......
ja amúgy csak annyit akartam írni, hogy ami itt megy az nem gondolkozni képes emberek társalgása, nekem lassan 10éves a fiam, de tarkón vágnám ha ilyen stílust engedne meg magának (és helyesírást is...)
Amúgy én amit eddig meghúztam csavart egy sem lazult föl vagy esett le,amin te nevettél érzéssel meghúzom és kész! Sztem nagyon kevesen húzzák meg nyomatékkulcsal a csavarokat...
Igen ezzel a kis kiegészítéssel! Tegnap egyébként ő mondta nekem,hogy okoskodom! Erre itt van ez a feladvány,amivel ő ki akar tünni,hogy ezt ős is tudja! Holott a részéről ez azért okoskodás,mert az álltala megadott adatokból ezt nem lehet konkrétan racionálisan meghatározni,én egyébként építésznek tanulok és bevallom statikakönyvből néztem meg acélokra vonatkozóan! Köztes értéket acélra vonatkozóan adtam meg! Ha megadta volna a henger a hengertalptömítés,hengerfej és a csavar anyagát pontosabb adatokkal lehetne szolgáni. De így...
Részemről befejezem ezt a dolgot mert már tényleg személyeskedésbe egy át,igazából 2őnkre tartozik a "vitánk"! Még azt azért hozzá teszem,hogy a motorolaj nem ég el,csak meg,ezért kell speckó olaj? Ne viccelj,tudod,te hogy állítják elő az olajat,vagy föltaláltad a tűzvédelmi célokra alkalmazható motorolajat... Ezt nem kötöszködésképp írom. 2őnk között legnagyobb külömbség,hogy én bevallom a hülyeségeim,te meg nem!
azt kérdezte, hány Nm-el huzzad meg, e nekem nincs nyomatékkulcsom, meg nem értek hozzá, hengerfejet nem is csináltam, azt a szeelöre biztam, nem akartam kontárkodni
powert ha sikerül akkor szétszedem, gyüjtöttem már rola annyi infot ami elég, és nemtom mennyire retkes, no meg a karbi is lehet h pucoláciora kész
Elektronikus fojtás van még benne, na és ezt nem tom h lehet ki szedni.
adugo henger hez nem nyultunk a dugo öllég rendesen csörög a hengerre is ráfért volna 1 furás , de erö azért vagyogat, lehet a hötágulás miatt elmegy a kompreszio vagy valami ijesmi
mindenféle hozzá szolást szivessen vennék
(lámpán kívűl) gyújtórész gyári de valószínű nincs meg hozzá minden ha lenne valakinek fölös cucca (+trafója azt megvenném) előre is köszi!
(lámpán kívűl) gyújtórész gyári de valószínű nincs meg hozzá minden ha lenne valakinek fölös cucca (+trafója azt megvenném) előre is köszi!
kipróbáltam termosztát nélkül is és a karbit is kikötöttem a körforgásból. elég érdekes dolog.de mintha egy kicsit olajosnak érezném a vizet benne. 10 km már 1-2 deci víz.
belőle?
Az a problémám, hogy tegnap felraktam a sportkipufot, de 6e.től 9e.ig húz...aztán h 4.be megy 110et 9ezres fordulaton, de ha felváltok 5.be akk leesik a fordulat 6e.re és a sebbesség is visszaesik 75.re és nem gyorsul tovább. szoval 4.be megy 110et 5.be meg csak 75.ött...ez nem értme segítsetek plz ...am motorom Yamaha dt 80ccm LCII
Üdv:zsolti
én meg kertész vagyok aztán elég sok jármű típust szereltem már
traktortól autón át motorig
pedig nem tanultam
aztán szinte mindegyik gép még üzemel, pedig sokat könyvből szereltem
amit meg nem tudtam kérdezősködtem..........
és még most is van pár rejtély amire nem tudok rájönni (pl haver szimója mi a jó fenéért áll le) pedig elég sokat szereltem ilyent
a szereléshez érzék is kell, van autószerelő ismerős aki csak azt tudja amit inas korában belevertek, utánna semmi fejlődés......
ja amúgy csak annyit akartam írni, hogy ami itt megy az nem gondolkozni képes emberek társalgása, nekem lassan 10éves a fiam, de tarkón vágnám ha ilyen stílust engedne meg magának (és helyesírást is...)
Részemről befejezem ezt a dolgot mert már tényleg személyeskedésbe egy át,igazából 2őnkre tartozik a "vitánk"! Még azt azért hozzá teszem,hogy a motorolaj nem ég el,csak meg,ezért kell speckó olaj? Ne viccelj,tudod,te hogy állítják elő az olajat,vagy föltaláltad a tűzvédelmi célokra alkalmazható motorolajat... Ezt nem kötöszködésképp írom. 2őnk között legnagyobb külömbség,hogy én bevallom a hülyeségeim,te meg nem!
powert ha sikerül akkor szétszedem, gyüjtöttem már rola annyi infot ami elég, és nemtom mennyire retkes, no meg a karbi is lehet h pucoláciora kész