Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helótok A powerszelep bellításaival van egy kevég gondol elvittem szervízbe meglett furva stb aztmonták nemjo a henger mert karcos bár 140 et menta gyári lánckekekkel de most visszahoztam aztmondták beállították powert kipucolták stb de a motort már bájarattam és 6 ezer fölé 6. ban a motor nemnagyon akar pörögni és valaki aztmondta a power ugykell beállítani ,hogy a hengeren lévő kis furat és a keréken amit a bowden huz azon lévő luk egybeessenek csak aztnemtudom hogy ezt gyujtáson kell beállítani vagy anélkül mert gyujtáson van most odaállítva de ugyanolyan sza90 et megy a motorom:S szóval nemtudom milehet vele a baj ha valaki esteleg tudja vagy tapasztalta már annak megköszönném ha segítene köszi Máté
Grat ehhez a sokféle iskolához.... Bár nehezebb itt a fórumon eligazodni...Igaz? Nem mindig a következő komment megy az előzőnek...Azért vannak az előzmények....Nah ehhez kell a technikum.... Hiába elvi síkon....
Most ki mondta neked hogy kevered össze az olajokat. Látod, megint bemutatkoztál a közönyösségeddel, ebben a szakmámban nem is dolgoztam még eddig (bár sose tudni mikor lesz rá szükség). A te szakmád egyébként mi, ha már így megkérdezted? Kár hogy ilyen emberekkel van tele a fórum, ahelyett hogy építenék, inkább rontják a hangulatát. Az adatlapomból szerintem egyértelműen kiderül, hogy én is motorozok, de Te tudod.
pesze hogy nem magyar.
haynes manual szerintem nincs magyar.
Mailba hogy fér bele 25 mega?
(sült hülye vagyok a szárítógéphez:)
Tőled kérdeztem? Hány éve fórumozol? ELŐZMÉNYEK....
Most mi ez? Traktoros fórum? Me' akkó rúgd idébb a demizsont he... Ha a hidraulikaolajhoz keversz valami fasza olajat....Én már sajnos takarítottam ilyen nagy tudású rakodógépesnek a hidraulikarendszerét....Hát nem kellemes mondhatni...Mikor összevesznek, és behabosodik az olaj....Oszt levegő lesz mindenhol, az meg b@szik működni...Hogy rohadna rá a bakancsa...
Kisipari tanuló vagyokxdxdxdxd
A másik dolog, hogy nem vagyok "kölyök" és tőlem soha senki nem vett még "szart". Nem tudom mi alapján ítélsz el! Csak nem kell folyton mindenkit leírni meg lehülyézni, mindig neked sem lehet igazad, részemről ennyi, ezen kár vitázni.
Gépipari számítástechnikai technikus, CNC-gépkezelő, mezőgazdasági gépszerelő. Jelenleg levelezőn járok, munka mellett a SZIE gépészmérnöki karára! Most meg nem fogom leírni hogy hány motor újítottam fel nulláról, meg hány motornál jóval komolyabb gépet!
Az hogy ki-mivel szórakozik- mennyi idősen, az mindenki egyéni magánügye...Majd ha ennyi idősen építettél már egy-két motort az alapoktól, a végkifejletig...akkor járjon a szád. Amúgy ez a hobbim ha érdekel... Szarokat veszek, és felújítgatom őket...Olyan kölyköktől mint te is vagy....Csak ez az ami éltet...Amúgy motorozni is szeretek "normál" keretek között...Ha olyan sokat javítod a gépedet, hogy ismered minden porcikáját rezzenését, mint az asszonynak akkor megtanul az ember vigyázni rá, és józan fejjel közlekedni vele....És az sem egy utolsó szempont, hogy mindenhonnan hazahoz! Mi is a szakmád?
Nyugodj meg, hogy jó bele az ATF automata váltó olaj (ami jó lamállás tk.-hoz, hajtóműbe, hidraulikába). Sokfajta turbo diesel olaj jó (motorba a legtöbb jó hajtóműbe, hidraulikába is, merthogy pl. egy traktoros nem visz magával 6 féle olajból 20litert, a gépéhez a mezőre). Továbbá 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, sorolhatnám, merthogy mind beleesik a 10W-30-as viszkozitási indexbe. "Minden olajat a megfelelő helyre" ez egyáltalán nem mindíg igaz, a váltóba miért kell mégis motorolaj. Egyébként a legtöbb olaj alapolajának összetevője nagyon hasonló úgyhogy ez egy ilyen kis terhelésű váltónál nem okoz gondot. Majd ha sok évig javítasz gépeket (ami biztos nem így van), akkor lesz fogalmad ezekről a dolgokról, addig meg olvassad a szakkönyveket.
Eltudnád küldeni a petrik6@citromail.hu vagy ugyanez csak freemailos cimre ? Magyar ?Mert németet énis találtam .Ugytudom 92 óta nem változtattak szinte semmit a szineken és az idomokon kivül.Esetleg öninditó.

Dt 125 R teszt : http://www.hasznaltmotorok.hu/index.jsp?id=51&main=57

Amugy szivesen olvasok ilyen cikkeket is vagy beszámolokat a motorrol.
Haynes service manualom van (tzr/dt 88-93) 25 mega
nem a SAE az Society of Automotive Engineers vagyis valami motoros cuccok mérnökeinek szervezete, pontosan ennyire nem vagyok pro angolbol :)
ezt találtam, motorex, 2T és 4T is, és fullsynth
Ezeket a cikkeket honnan szeded ?Nekem dt 125 r kézikönyv kéne .Esetleg tudtok linket ,torrent fájlt vagy valaki be skennelte és eltudná küldeni.Állitolag van 25 ős dt hez dvd lemezen is komplett kézikönyv.
Az ATF-ben nincs is ilyen számozás.....
A "SAE" jelölés nem 4T motorolajat jelöl?
Bocs de a 10w30 az csak "semi synthetic"-félszint
Erről ennyit!
És te mondtad mindent a maga helyére,a gyár által előírt olaj megy a helyére 10w 30,egyébként az atf is 10w 30as és szintetikus van benne nekem!
ö a nem ebe valo négyütemü váltoolajrol mondta azt h ha bejut a hengerbe akkor konyec, vagy félreértettem? mert a 10w30-tol biztosan nem, hiszen a gyárto sem azt gyártaná a sahját motorjához akkor
Én tényleg nem emlékszem hogy lényegesen kitértünk volna arra hogy, kinek a keze munkája volt a motorgenerál... Csak kérdeztem, hogy szerelő volt -e vagy nem, ez lett volna a következő kérdés....Máskülönben, viszont arra emlékszem, hogy mondtad a következő tulajnál már tönkrement a motorja... Bocs de eddig vacsiztam....Még jó.... jól felhergelted magad....Öntuning?Attól függetlenül hogy nem sokat látlak itt azért a videók kategóriákban....te is kommentelsz szép számban,(nem nagy népszerűségnek örvendve)...Én úgy érzem nem mondtam neked semmi provokálót-legalábbis a mai nap biztos....
nekem miért irtad amit irtál? csask arra reagáltam amit irtál, azzal, hogy mások ponthogy leirták, nekik a gyári elöirt olajtol halkabb lett a váltó, jobban oldott a kuplung, könnyebben megtalálták a sebességeket, nekem a 10w30 olaj az elöirt bele, majd mutatok képet h milyet néztem bele, repsol vagy motorex gear oil, teljesen jo lesz sztem, amugy azérdekes amit irtál,és tényleg nem lenen jo ha bekövetkezne
amugy miért voksolsz te pontosan a 80w-s viszkozitásu mellett?
10w 30as motorolajat ír elő a gyár amit te is mondtál,attól biztos nem lesz semmi baja nyugodtan lehet vele használni,lehet jobb amit írtál 80w nemtudomhanyas,de én még olyanról nem hallottam,hogy valakinek azért ment tönkre a motorja mert simeringes lett és a gyári olaj véget nyúvadt meg,mert azt beszippantotta és nem tudta eléggetni,pedig a 80w-s nemtudom hanyasat kellett volna belerakni...Persze ez nem zárja ki azt,hogy lehetséges,bár elég egyedi esetnek kellene lenni, a már említett 2db korszerűtlen simsonnak semmi gondja nem lett ebből kifolyólag az 100%!