Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az attól függ hogy akarsz-e vele sokáig még motorozni....Ha nem, tedd bele nyugodtan...Azért kell bele speciális 2t olaj, ugyanilyen 80W-s, mert ha elszáll a főtengely-simmering, és berántja a motor az olajat a speckó 2T-s olajat el tudja égetni, ezt meg nem! Ez az olaj csak megég, és rárakódik a motor belsejére...Azután motorgenerál! Megéri? Kb 1500 ft van közte...Gyárilag ezért ír 10W 30-as olajat bele... DE: felhívom mindenki figyelmét, hogy nem jó! A 10W-30! Zajos lesz tőle nagyon a váltó! Én nem sajnáltam rá a pénzt, és kipróbáltam...Hogy lássátok...Saját bőrömön...
Igazából lövésem sincs attól mert nem DT elektronika a többi poweres motoron is alaphelyzetbe kell állnia a powernek esetleg nem szorul a power szelep nincs bekokszolódva?
Elolvastam egy dt tesztet meg gyűjtögettem pár informáciot és mindenhol az van irva hogy 10 literes a tank és 1,8 liter a tartalék.Na az enyémbe csak 8 liter fér(van a tankban egy zár féle lemez és azon van egy kis lyuk ahova lehet benzin tölteni igy nem is lehet látni a benzint)és a tartalék az 3 liter (mikor rákelett már nyitni a tartalékot mert fulladozott akkor leszivtam és 3 lityó lejőtt belőle)nálatok is hasónló a helyzet?
ok köszi, csak ideiglenesen gondoltam amíg nme jutok el valami lyan helyre ahol tudok venni normálisat
ahhoz is van külön kétütemü váltoolaj, nem értettem félre :)
Sziasztok!
Lenne egy kérésem/kérdésem szeretnék segítséget kérni a 125R DT-mel kapcsolatban.
96-os a gép most cseréltem gyári hengert wertex dugót főtengelyt hajtókart,és eddig nem volt benne az előző hengerben a power szelep,ebben van,a motor jó a fogaskereke és a bowdenek jók, csak a gyújtáskor nem áll alaphelyzetbe akárhogy kötöm a drótokat, elvileg ez vmi tzr vagy tdr elektronikája,de az is dt blokkos.Mit csináljak vele?Segítsetek légyszi!
váltóra gondoltam
javitsatok ki de sztem nem, négyütemübe valo meg minden, én nem tenném a sajátomba
ilyen olajat érdemes belerakni a dtbe?
ha olyan fasza, akkor inkább ne nyulj hozzá, hidd el megölnéd csak
Magyobbra nincs jogsim. Ilyet meg nem találok még egyet. Azért kössz.
Az anyagiakat elfogadható keretek közt tartva sehogy. Nyugodj bele, vagy cseréld nagyobbra.
Sziasztok. Nekem van egy 20 éves 50 ccm-es DT-m és azt szeretném kérdezni hogy mivel lehetne kicsit több pacit kipréselni belőle. Ha valakinek van ötlete létszi írjon. Előre is kössz !
Uhh van pár kép am 1997-es a masina.
Msn-en nem nagyon szoktam lenni de azért megadhatom: exboy01@freemail.hu
Ha gondoljátok berakhatok 1-2 képet...
mikori a géped? képet is tehetsz rola, félkészen meg készen is, engem spec érdekel és ha unatkozol akkor tedd meg :D msn-t adsz?
Átnéztem a költségvetést a motor felújítással kapcsolatban és egy picit elképedtem 157.200 Ft körül jár a gép és még nincs kész. A vételi árat és a járulékos költségeit(átirás, eredet vizsga....) még nem is számoltam bele.
Az nem semmi én a multkor kinéztem magamnak egyet igaz nem küllőz hanem "könnyűfém" felni és a sallangokkal együtt olyan 40-50 körül jött volna ki.
heló.
a pufót egy törött honda cr ről vettem 5 eFt ért+adtam hozzá egy HEBO dobot
heló
hát gumikkal, féktárcsákkal, távtartókkal kb 70-80Eft
Szia!
A kipu dobot hol vetted? Menyibe van egy ilyen?
Okés értem azért köszi és kb mennyibe jött össze a szett?
A zsírzószemekkel nincs is baj, azokat szarásig nyomtuk zsírral, de nem az szokott nyikorogni, hanem a teló rúgójánál valami.....mindig akkor szűnik meg, amikor nyomom a telóra, rúgóra a sprayt csak ugye elég hozzáférhetetlen, arra meg nem veszem a fáradságot, hogy kissé megbontasam emiatt a motort....
Heló!
Keresek 1988 as 125-ös LC-s DT hez gyujtást gyujtótekersz, jeladó érdekel legföképp ha valaki tud irjon pls.! Köszike előre is!
okay, mondjuk a szélességére voltam kíváncsi de akkor utánnanézek!
hello
mind a kettő "17" es de hogy milyen széles azt nem tudom:S
de ha megnézed a husqvarna 125 SM gyári kerékméretét akkor tudod:)
mert énis abbol vettem.