Az attól függ hogy akarsz-e vele sokáig még motorozni....Ha nem, tedd bele nyugodtan...Azért kell bele speciális 2t olaj, ugyanilyen 80W-s, mert ha elszáll a főtengely-simmering, és berántja a motor az olajat a speckó 2T-s olajat el tudja égetni, ezt meg nem! Ez az olaj csak megég, és rárakódik a motor belsejére...Azután motorgenerál! Megéri? Kb 1500 ft van közte...Gyárilag ezért ír 10W 30-as olajat bele... DE: felhívom mindenki figyelmét, hogy nem jó! A 10W-30! Zajos lesz tőle nagyon a váltó! Én nem sajnáltam rá a pénzt, és kipróbáltam...Hogy lássátok...Saját bőrömön...
Igazából lövésem sincs attól mert nem DT elektronika a többi poweres motoron is alaphelyzetbe kell állnia a powernek esetleg nem szorul a power szelep nincs bekokszolódva?
Elolvastam egy dt tesztet meg gyűjtögettem pár informáciot és mindenhol az van irva hogy 10 literes a tank és 1,8 liter a tartalék.Na az enyémbe csak 8 liter fér(van a tankban egy zár féle lemez és azon van egy kis lyuk ahova lehet benzin tölteni igy nem is lehet látni a benzint)és a tartalék az 3 liter (mikor rákelett már nyitni a tartalékot mert fulladozott akkor leszivtam és 3 lityó lejőtt belőle)nálatok is hasónló a helyzet?
Sziasztok!
Lenne egy kérésem/kérdésem szeretnék segítséget kérni a 125R DT-mel kapcsolatban.
96-os a gép most cseréltem gyári hengert wertex dugót főtengelyt hajtókart,és eddig nem volt benne az előző hengerben a power szelep,ebben van,a motor jó a fogaskereke és a bowdenek jók, csak a gyújtáskor nem áll alaphelyzetbe akárhogy kötöm a drótokat, elvileg ez vmi tzr vagy tdr elektronikája,de az is dt blokkos.Mit csináljak vele?Segítsetek légyszi!
Sziasztok. Nekem van egy 20 éves 50 ccm-es DT-m és azt szeretném kérdezni hogy mivel lehetne kicsit több pacit kipréselni belőle. Ha valakinek van ötlete létszi írjon. Előre is kössz !
Átnéztem a költségvetést a motor felújítással kapcsolatban és egy picit elképedtem 157.200 Ft körül jár a gép és még nincs kész. A vételi árat és a járulékos költségeit(átirás, eredet vizsga....) még nem is számoltam bele.
A zsírzószemekkel nincs is baj, azokat szarásig nyomtuk zsírral, de nem az szokott nyikorogni, hanem a teló rúgójánál valami.....mindig akkor szűnik meg, amikor nyomom a telóra, rúgóra a sprayt csak ugye elég hozzáférhetetlen, arra meg nem veszem a fáradságot, hogy kissé megbontasam emiatt a motort....
hello
mind a kettő "17" es de hogy milyen széles azt nem tudom:S
de ha megnézed a husqvarna 125 SM gyári kerékméretét akkor tudod:)
mert énis abbol vettem.
Lenne egy kérésem/kérdésem szeretnék segítséget kérni a 125R DT-mel kapcsolatban.
96-os a gép most cseréltem gyári hengert wertex dugót főtengelyt hajtókart,és eddig nem volt benne az előző hengerben a power szelep,ebben van,a motor jó a fogaskereke és a bowdenek jók, csak a gyújtáskor nem áll alaphelyzetbe akárhogy kötöm a drótokat, elvileg ez vmi tzr vagy tdr elektronikája,de az is dt blokkos.Mit csináljak vele?Segítsetek légyszi!
Msn-en nem nagyon szoktam lenni de azért megadhatom: exboy01@freemail.hu
Ha gondoljátok berakhatok 1-2 képet...
a pufót egy törött honda cr ről vettem 5 eFt ért+adtam hozzá egy HEBO dobot
hát gumikkal, féktárcsákkal, távtartókkal kb 70-80Eft
A kipu dobot hol vetted? Menyibe van egy ilyen?
Keresek 1988 as 125-ös LC-s DT hez gyujtást gyujtótekersz, jeladó érdekel legföképp ha valaki tud irjon pls.! Köszike előre is!
mind a kettő "17" es de hogy milyen széles azt nem tudom:S
de ha megnézed a husqvarna 125 SM gyári kerékméretét akkor tudod:)
mert énis abbol vettem.