Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehetne finomabban is valóbban,csakmár kinek esik jól hallgatni,hogy mindenkit leszól,lenéz,magát vallja a mindenttudónak,valaki kérdez valamit meg lehet nézni ő hogy válaszol rá...Amit meg mondott az hülyeség!
azért ne essünk át a ló tuloldalára mert kemény a föld

finomabban is lehet testvéreim
és ha már igy öszejöttünk 1 találos kérdés
a klaszikus kérdés mi lehet a baj ? adott 1 125 ös lc 2es miko vettem be volt álva a blok pmeg lett csinálva (hajtokar csapágyak simeringek) a gyujtást beállitota 1 magát szerelönek valo szeméj (?) a karbit mi álitgattuk ,a baj az vele hogy ha finoman gurulgatok vele hibátlan de ha jobban huzom neki kicsit melegebb lesz és mindjá elkezd rángatni és megál meg durrog ha visza hül megin megy.
adugo henger hez nem nyultunk a dugo öllég rendesen csörög a hengerre is ráfért volna 1 furás , de erö azért vagyogat, lehet a hötágulás miatt elmegy a kompreszio vagy valami ijesmi
Hát annyi évesen biztos nem dt vel szórakozok én sem! Amúgy sztem senki nem használja itt az álltalad magasztalt olajat mégsem f@sik senki,jujj mi lesz vazze,nem jó olajam van,ha szimeringes lesz a motor vége mindennek...Előbb áll be vagy megy tönkre más! Csak te parázol ezen!
32 éves bátyám 400 as Drz vel nyomul
80w-s olajas marhaságaiddal gratulálok,nyugodt vagyok,hogy nekem nem ilyen van benne érdekes!
De tudom te meghallgattál már nagyon soknak a blokkját,meg kipróbáltál mindent és a tiéd megy az istenkirályul mert a többi fele úgy nem ment stb...Csak az a baj,hogy 32évesen dt vel szórakozol! Meg másokat basztatsz itt,ha ilyen okos vagy,igazán többre vihetted volna!
Tehát yamahának is igaza van abban,hogy a simsontól jóval halkabban szebben kell járni pl egy dt blokkjának,ha nem így van az már régen rosz!
Karika: elég sokaknak baszóltál már itt mindenkinek,mert azt hiszed,h te mindent tudsz,tudod te jól ki csinálta,de annak semmi köze ahoz amilyen lett. Am ha tudnád összes léghűtéses motor jobban "csörög" mint egy vizes,mivel a víztér tompítja a hangokat.
én is 120 ért vettem és elégjo , , volt
adatlapomon vannak képek rola
bár kicsit lelaktam:
Persze,hogy tudom! Ismerős körben voltak ezek az esetek,természetesen motorolaj volt bennük és 2db simsonról tudok amikkel ez volt a helyzet!
Ki is csinálta, mármint generálozta ezt a motort? Mit is mondtál?
Na jó nem vitázom mert biztos azt is tudod, milyen olajakkal jártak.... Az autód motorjába is önts ATF-et.... azzal is elmész, pár százast... Megegyszer elmondom, többet nem: minden kenőanyagot a megfelelő helyére!
Ez aztán egyáltalán nem lazára lett illesztve,minden csapágy,hajtókar ,hengerszett stb...cserélve mégis csörög mint állat: http://www.sportmotor.hu/motor...
Igazából nincs összefüggés attól,hogy csörög még lehet jó is. Nekem a dt-ben csak a vízpumpa "csörög",de a blokk maga nem! Sztem próbáld ki valakinek a dt-jét aki esküszik rá,hogy az övé jó állapotú motorikusan i,utánna nézd meg a 120 ezreset,esetleg vigyél magaddal valaki olyat aki jobban ért hozzá!
kösz hogy kijavitottál mert mindig tanulok valami



de az én simsonom ugy csörög hogy a hangjátalig hallani
és ezt több nél halottam és nem feltétlen a dugo nak van hangja hhanem pl: a kuplung kosár és a fötengej találkozásánál lévö fogaskerekek iszonyu hangot tudnak adni ha kopottak
de ezért szeretjük
"a simsonnál sokkal csendesebben kell járni a motornak" Ne haragudj barátom, de ez nem igaz! Én is megnéztem, meghallgattam párat....Mindegyik zörög...Valamelyik hangosabb, valamelyik halkabb...Kicsivel másabb illesztésű (lazább) mint a Simson. Ez betudható a magas fordulatszámtartományon való üzemeltetésnek...Ezért zörög...Nem kötöszködésképpen írtam....
de ledjobb ha többet is kiprobálsz ezt mindenképpen ajánlom, vagy egy haverodét
Ok, ezzel már tudok vmit kezdeni...köszi
Volt az ismerettségi körömben nem 1olyan motor,ami nagyon füstölt és nem tudták mi baja...Olajszint ellenőrzés után kiderült ette a váltó olaját a szimering miatt! De mire ez kiderült több száz lehet,hogy ezer km-et elmentek így! Ezután szimering orvoslásán kívül mást nem kellett tenni ezekkel a motorokkal és azóta is pöfögnek! Én ebben a dologban nem hiszek,amúgy sem egy nagyon elterjedt hibajelenség...
Én is napi szinten használom, de ritkán előfordul hogy 2-3 napot áll. Évente átlag 6000 km megy bele.
na
a simsonnál sokkal csendesebben kell járni a motornak
a fékek sokkal job nak lennie pl
telo ne legyen görbe , a felnik fontosak hogy a küllök ne legyenek lazák mert ijen öreg kerekeknél már általába nem lehet huzni a külükön
aztán váz ne legyen ferde
hirtelen enyi csak motorikusan legyen jo mindenképp
Na ezért van neked Simsonod...Óccssó...
Nekem végül is tök mindegy....Elég ha csak annyira ereszt át, hogy az alapjáraton nem hallod mert letömít annyira. Csak "szívás" ütemben kicsit beszürcsöl.....Az ATF nem ég el! Csak meg!
Hellótok!

Bedobnék egy közérdekűt! Nem tudom, h ki h van vele azok a dt-sek közül akinek újabb fajta (2000 utáni) van, de végülis sztem a késöbbiekhez is jó, szóval találtam egy linket ahol van elérhető tuning!
2stroke-tuning.com

Azért írom, mert unokaöcsémnek is égen földön kerestünk már tuningokat a 2006os dt-éhez és nem igazán találtunk,eddig!
Semmi baj, akkor majd lesz ami lesz