Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nincs más hátra, meg kell venni és utána verheted a fejed a falba......Bocs de segítségnek szántam.....Megszoktam már itt a fórumon hogy nem mindíg kell...
2 éve van simsonom, lassan már kell vmi nagyobb, ezért akarok DT-t.
De egy simson meg egy DT eléggé különbözik...
volt már motorod?
samotron: van szemed,füled a szádra nem lesz szükséged,hallgasd,lásd el kell döntened,h kell-e az neked vagy nem. De ha linkelsz képet,biztos segít valaki!
Kösz, azzal sokra megyek...
Észre lehet azt gyorsan venni,h szimeringes lesz,akkor meg úgy is szét kell szedni,nagypucolás szimeringcsere és kész. Ha azt vesszük,hogy sokan étolajat kevernek a benzinbe és úgyis elmennek több szűz km-et,akkor nem hiszem,hogy akár a motorolaj,akár az autómataváltóolaj pár km alatt akkora kárt tudna okozni!
Karika: nekem ugyan ez a gondom mint neked,ha áll a motor pár napot (ami elég ritka),akkor nem emel szét a kuplung! Viszont úgy oldom meg,h én mindig bemelegítem a motort indulás előtt 1,2 perc és közbe 1,2* behúzom a kuplungot pár másodpercre,így ha indulok már old a kuplung.
Fotózd körbe, dobj fel képet vagy linket ide a fórumra. Körbefikázzuk egy perc alatt.....
egy rendes kupec úgy is megszivat akárhogy nézed
először az eladót nézd meg, utánna a motort
vettem én már romáktól is olcsón nagyon jó motort
Csak el ne fossa magát a főtengelysimmeringed...Mert ha az ATF a motorba kerűl akkor a gatyád rámegy...De te tudod...
Én nemrég cseréltem olajat a dt-ben....Először nagy hévvel vettem ezt a 80W-s kétütemű váltóolajat. 2800.-ért. De volt előtte egy olyan probléma hogy hideg motornál, szétemeltem a kuplungot és az nem emelt szét....kb 2-őt fordult a dugattyú a hengerben, mire szétoldott..Szétszedtem kipucoltam a lamellák közül az olajat, és felöntöttem a 80Ws-sel. De a tünet ugyanúgy megmaradt. Kérdezték hogy a kosár széle nincs -e beverődve? Nem volt! Hozzá kell tegyem olaj nélkül pucolás után f@szául működött. Oldott egyből...Na akkor megen olajcsere....10W-40 motoroil, amit ír a gyár.... Ettől viszont zajosabb lett, viszont hidegen jobban szétemel...Gondolkodtam, és kikértem 1-2 motoros kolléga tanácsát...Ők sem ajánlották a motorolajat! Konkrétan amit leírtam azért....Úgyhogy a 80W-s olaj került vissza...Elhihetitek hogy tele volt már a púpom ettől a b@szakodástól....Meg ugye hideg motorral-olajjal relatíve nem sokat megy az ember...Ezt én végigjártam, aki nem hiszi járjon utána...Mindenki úgy dönt ahogy azt jónak látja...Ezt csak azért írtam le mert nem akarok segíteni senkinek...............
Üdv.
Hamarosan szeretnék venni egy '93-as, 125-ös DT-t, de gyanúsan olcsón 120e Ft-ért adnák... Tanácsot kérnék, hogy a vételnél mit nézzek meg, a kipróbálásnál mi(k)re figyeljek?
csá
nekem van 1 power motorom elado mindig beáll ahogy kell , csak van benne pár müanyag fogaskerék ami gatter de az elekronikája jo,kettöböl lehet csinálni egyet, ha ugy gondolod
Csak azért írtam ,mert látom most nagy elfoglaltság ez az olaj téma!
Nekem ATF (automataváltó) olaj van benne és tökéletes vele,most nem tudom pontosan vagy repsol vagy castrol. Akár álló helyzetben járó motornál veszi az ürest minden fokozatból,kuplung nem csúszik...
Az ilyen hozzászólásoktól tudok agyérgörcsöt kapni.... Kedves Csoola olvasd el légyszíves mit írtam, és hogy mit válaszoltál rá! Ha nem megy akkor szó-ta-gol-va... Ti tartjátok a másikat hülyének.....
amikor vettem a dt-t valami nagyon fos olaj volt benne még a szaga is fura volt
aznap le is cseréltem opelből megmaradt olajra (10w40)
addig is elég nehezen váltott de utánna végképp szar lett
aztán körbekutattam hol kapni belevalót találtam 10w30-as 2t hajtóműolajat
beletettem és sokkal könnyebb volt váltani, még az üres is meglett 10ből 9x
hangja semmivel sem lett nagyobb mint előtte volt bármelyik olajjal
a hang rengeteget változhat a bekopástól, pl generál után nekem 3-400km sokkal erősebb volt a hangja mint előtte

de függ az olajtól mert az xt-ben 20w50 volt télire tettem bele 10w40est és sokkal surrogósabb hangja lett
akkor 80w 2t-s olajat vegyek bele?
sziasztok. Van egy eladó dt80lc2-m. Nagyon szép, és motorikusan is tökéletes.
köszi
bár nem tudom, mennyire nyüstölöd? nálam nyáron egyértelmüen napi használatbn van, most meg max 2-3 naponta mindenképpen elöveszem, sztem mérni fogom és kb 3-5000 kmenként le fogom cserélni
Szevasz!
Én a DT-ben mindig évente szoktam cserélni az olajat, szerintem ez tökéletesen elég. (semmi baja nincs)!
Sziasztok!
Ha valakinek van egy gyújtás elektronikája eladó (97-körüli dt125R-hez) akkor légyszives írjon köszi.
ŐŐő előrre és hátúlra is 2db fékbetét kell ?Mert én négyet vettem az Rmc ben 10 rúgó volt.
hát nemtom, itt meg valaki azt mondta neki a repsol 2ütemü váltoolajtol olyan prima lett h csak na, akkor ugy látszik ez sem van mindig igy
amugy nekem a szerelö cserélte le nyár végén amikor a hengerfejtömitést kinyomt a gép, és azota már sztem nem annyira fasza mint volt
amugy hány km-enként kell lecserélni az olajat? ti hány km-eneként szoktátok?
Mozgatja a motor gyújtáson a bowdeneket? Magyarul...ráteszed gyújtásra csinál kontrollt? Zip-zup-zip...
Ha nem,- ad jelet az elektronika a motornak? Motorra fix + mozog a motor? Nagy sok kérdés...