Yamaha barátom jól leírta, (GRAT) Bár célszerűbb gyújtáson végezni szerintem, ha már kontrollálta magát..Akkor biztos utána is oda áll be...Ha meg nincs kontroll úgyse működik...Akkor jön Kawa barátom Íves felújítása....
leszeded a kis kupakot a hengernél és ott van 1 kis tárcsa amibe lbele vannak akasztva a bovdenek ,azon van 1 kis villa, a nengeren meg 1 kis juk egy vonalba kell leniük gyujtás nélkül
állitani ugy tudod hogy abovdenek nél lévö bovdenálito csavarokkal
Hello!
Van egy DT-m, 125 cm3, elektromos Power-szelep van benne, hallottam, hogyha a power szelep jól be van állítva akkor valamivel jobban megy, nos az lenne a kérdésem, hogy azt mihez kell beállítani?
A válaszokat előre is köszönöm!
okés azt hittem nekem mondtad :P
Amúgy én mindig úgy vettem le a kupakot amikor még igencsak meleg volt a motor hogy egy ronggyal vagy a motoros kesztyűmmel megfogtam a kupakot elcsavartam de közben lefelé nyomtam a kupakot hogy a gőz ne forrázzon le és szépen szakaszos mozdulattal fel-fel engedtem a kupakot amíg a nyomás nem szűnt meg a rendszerben utána szezám tárulj levettem és kész...
Egyébként van a rendszerben nyomás csak ha túlnyomás keletkezne a kupak alja ami ugye egy szelep az kinyit és a felesleges vizet elvezeti a tágulási tartályba
szerintem üzemi höfokon nem spriccel ha leveszed a sapkát szerintem sinte semi nyomás nincs a hütö rendszerbe(ha jol tom)
de ha neagyisten forr a viz na akkor Ne fürgyéé le
"bemelegszik és utánna önindítóra nemindul ás rúgára meg rárúgok és akkor igy ha leveszem a kupakot spriccele gyet mint a szökökút" ebböl a hsz-böl azt vetem le, h ö azután vette le a kupakot miután felmelegedett
hátra milyen gumit érdemesebb venni, 120/90 est vagy 110/100ast? ja és mitas krosz gumiból.