Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze de azért én szeretem ha mivel rendszámos, tudok menni uton is, nem akarok 300 km-es turákat lezavarni vele, csak mondjuk eljárni a közelbe esetleg nyáron néha messzebb, aztánnem lenne gáz ha nem 80-as hanem 90-100-as utazoja lenne, annál több felesleges, ott már ugyis szitálnak meg minden, plusz egy nagyobb széllökés és borulsz...
Én nem értem ezt az egész végsebesség mizériát...
Ezek endurok nem az a lényeg hogy végre jól menen arra ott vannak a gyorsaságik terepen meg bőven jó a 70 is aki meg csak betonon használja nagyobb távokra az meg rossz motort választott nem mondom jó ha megy végre is de ebben a kategóriában inkább a erő a fontosabb hogy bírja a terepet.
Nem akarom kihagyni csak az a baj hogy nem szakítja meg a testet szóval olyan mint ha állandóan off-on volna azért akarom kiiktatni hogy megnézzem akkor van-e szikra... és ha van akkor úgy kötöm be hogy jó legyen.
ez tényleg igy van, nekem is magyarázott régen egy srác akinek RX 50-ese volt, találkoztam vele az itteni egyik homokbányában (félre ne értsetek, én nem tul sokat nyuztam ott szegény gépet, nem neki valo volt:D), merthogy az a gép milyen durva meg jo, meg ha kiveszik a katalizátort akkor aztán hü de tényleg
hát amikor kiprobáltam, kb 2 percet volt nálam, azt ha nem pörgettem le 8-10 000ig akkor a DT közelében nem volt (bár hozzáteszem h sztem a közelben az én 80asom volt a legerösebb, elfogultság és nagyképüség mellözésével mondom ezt, probáltam mellett 3-4 gépet de az enyém érrzésre jobb volt)
szoval lehet h ment 90et de kb akkora ut kellett volna neki mint egy MIGnek
magyarul olyan, mintha a leállito gomb OFFon lenne? nem igazán értem, mi haverom 80asát vezetékeltük át nagyrészt apámmal, mondjuk ö nem ilyesmivel foglalkozik, de villanyszerelö és több motornak csinálta már a vezetékelését
de akkor miért nem kötitek be a leállito gombot h ha ez a baj? nem értem, bocs, de elfáradtam testileg és szellemileg isXD
az én 125ösöm ennek most épp ellenpéldája, a kis lánckerék+minden más cucc gyári komboval megy 100 körül alattam viszont multkor még kettesben hirtelen nagy gázra kicsit felemelte a kerekét, unokatesom alatt könnyedén megteszi
a 80asnál amugy szét szokták vágni a rezot, aztán kiherélik, meg a henger szélénél valamit reszelgetnek a kipufogo elött, vagy a kipufogot, merthogy le van szükitve, de ez nekem sem volt tiszta még, én a sajátomat soha nem gyilkoltam meg ilyesmivel, meg a gyári cuccokra direkt vigyáztam, ha valami nem tetszik akkor sem a gyárit alakitgatom most sem hanem veszek olyat amit nem sajnálok annyira (csak épp nincs piz, pedig a Giannelli rezo nagyon jol jönne :S +szép uj légszürö meg nagyobb fuvokák, reményeim szerint ez dobna rajta sokat ha faszán be van löve)
Igen átvezetékeltük, 90% -ban én és ha elakadtam akkor édesapám segített(bekötöttük az összes fogyasztót minden működik) egyedül szikra nincs nem tudjuk, hogy miért... ezért kellene egy szakember aki ezzel foglalkozik. Olyan hogy régi kábel nincsen.
És a gyújtáskapcsoló is!
Nah most hol van a Rutin meg az évek? Mi? Átvezetékeltük.... Benne maradt a gyújtás a régi vezetékben...Arra nem gondoltál? Szerintem a régi korbácsot nézzétek végig, hogy mit kötöttetek keresztbe....
Ha mennél egyszer egy jó folytatlan 25-össel megértenéd... Nekem van egy.... Én is mentem már sok fiatalabb fossal! Szép-szép de fos....Szó szerint...
Véletlenül nincs egy olyan ismerős vagy szakember Pesten vagy környékén aki motor elektronikával foglalkozik, több telefonszámot is elfogadok.
Átvezetékeltük az egész motort és minden jó csak egyedül szikra nincs
szóval a kapcsoló a testet szakítja meg? (on=- "nincs" test, off=- "van" test)
Nem tudom hanyas évjárat az 50es dt-d,véletlenül nem az újabb amin a digitális óra van ami a 25ös xt-n? Mert az nagyon sokat csal! Testvéremnek volt RX50 ugyan azzal a blokkal van szerelve mint dt,hagy ne írjam le hogy ment..De közel sem úgy mint a tiéd! Ezt a 80as fojtás dolgot nem egészen értem! Nekem is gyári kipufogón rajta van hogy 80km/h ráírva,eddig kb 10* néztem végsebességet ebből 1* 100,vagy 3* 95,2* 90 volt a vége a többi esetben 85 és felegyenesedve ültem a motoron,sík úton...6500rpm-en megy 75öt(eddig megy jól utánna csak nyúlik)!Akkor nem értem minek van ráírva,hogy 80... Egyébként korábban is kérdeztem,de hol a fojtás,nekem 5000től 6500ig "húz" onnan felfelé csak nyúlik,de eme kis "erő" tartomány mellett is megy úgy mint a többi állítólag nem fojtott! Valaki nem tudná esetleg ha egy nyitott dobot raknák rá ér-e valami neki? Egyébként én sem veszek észre nagy külömbséget a 25ös meg ez között 70ig gyorsulásban...Annyi,hogy azok jóval többet mennek,de nem sokkal "húznak" jobban...De ezt már itt többen is leírták!
Hát ez az!
Ezek az új 50es gépek már simán viszik a 85-90et folytás nélkül!
Meg ezek a no name japó robogók is 60-65-öt mennek.
Csak nyomatékba alul maradnak hiába mennek végre többet.
Folytás meg sztem jó dolog a motort legalább nem engedi idő nap előtt szétgyilkolni, szétpörgetni.
minek kötöd ki? nem tetszik a szine vagy le akarod könnyiteni a motort?
Ini: nekem az tetszik a 80asban, h maga az egész motor olyan min egy nagy tesoja, szoval nem olyan kis gyikfing motor mint az (akkori) 50es, sokkal jobban meg lehet vele tanulni motorozni, ami segitségedre lesz ha nagyobbra ülsz
a jogsi kérdést meg a mai napig nem értem, mert ha a 15 éves 80asok illegálisak forgalmi nélkül, akkor az uj 50esek is, mert azok sem csak 40et mennek... röhejes
Sehová testre áll le! Szigeteld mindkettőt lehetőleg külön...
Hali!
Valaki leírná nekem ha kikötöm a "vészleállítót"(a kormányon a kapcsoló) akkor milyen vezetéket hova kell kötnöm hogy legyen szikra a vason?
szerintem nagy kár hogy "kihalt" a 80as osztály......
jogsit leszámítva sokkal jobbak mint az 50es gépek
dt-vel mentem 50essel 80as volt majd 2 évet és mentem párszor 125össel
sokkal nagyobb különbség az 50es és a 80as között mint a 80as és a 125ös között (125ös kicsit szakadtka volt)
Úgy látom nem sikerült dűlőre jutnunk a témában. Én sem vagyok nagy szakértő ebben a témában. Ha a neten próbálsz leírásokat keresni róla, ott is ahány leírás annyiféle képen írják. Remélem azért nincs harag
de kb 20 év van a két motor között, ugy elférhet nem?
a nikkel-kadmium elemeknek is van köze a nicasilhoz? XD





persze h nem gondoltam komolyan, de már kezd sok lenni ez a dolog, nem?
Hát a 10-est lehet hogy megszívod. Én is tettem fel olyant, már feltenni sem volt egyszerű mert olyan kicsi hogy a lánc beleért a rögzítőcsavarba flexezni kellet stb. Utána meg állandóan recsegett meg ugrott a lánc, mert túl kicsi a külső kerülete. Úgy hogy én feltettem egy nagyobbat.
az én 80asom is 80 körül ment végre, fojtva volt ezt tudom is, fojtás nélkül a 80asok mennek gyárilag 100 körül, a 125ösök meg 120 körül, évjáratfüggö is ugyebár (én ezt igy tudom)
de ha belegondolsz, a 80as régebbi technika és sokkal nehezebb is (~110 kg, a 125ös meg még ennél is sokkal nehezebb ~125 kg)
meg igy már logikus lenne, miért "halt ki" a 80as géposztály, én simán el tudom képzelni, hogy egy uj 50es DT 96ot mutat üveghangon
IBM?
Intel te hülye!