Sztem Kawa mester nem arra gondolt Ez kompressziómérés nemde? Amit nyitott pillangószeleppel vagy tolattyúval- magyarul fullgázzal mérünk -Nem mindegy- amúgy meg lezárják a víztér összes járatát gumilappal, felöntik vízzel, és egy helyen megtolják 2 bar levegővel...Ha így nem jön ki a hiba, akkor sehogy sem...:)))
"hideg motornál amikor elinditod figyeld h bugyog e a viz, ha igen akkor hengerfejes" Na ez sem igaz teljesen Mert ha van benne termosztát, és rendesen tömít, nem engedi fel a hengerfejből a levegőbuborékokat...Fel kell melegíteni a motort, hűtősapka nélkül! De ha gátas, vagy hüvelyrepedt, akkor is lehet hogy csak meleg motornál tágul ki annyira hogy beengedje a levegőt....És ha a hűtő alja és teteje is meleg úgy nézni...
ha meleg motornál veszed le a kupakot örülj h nem forrázod le magad
hideg motornál amikor elinditod figyeld h bugyog e a viz, ha igen akkor hengerfejes
ha esetleg le tudnád engedni a blokkbol az olajat, onnan meg azt tudod meg h a vizpumpa szimering enged e, ha igen akkor olaj helyett ilyen karamell szinü fos jön majd
inkább kategoriát váltanék a helyedben, nem tudom mi pénz egy 110-es henger (plusz erösitett fötengely, meg nem tudom mi kell még hozzá) de ha azt hozzácsapod ehhez a motorhoz sztem annyibol kijön egy 125ös is ami ilyen koru
Sziasztok. Véleményt szeretnék kérni! Gondolkodom azon ,hogy veszek 110-es hengert a dt 80 LC2-ömre és ha az a henger van rajta akkor módositani kell még valamit a blokkján? Birni fogja a gyári váltó stb?....
Elöre is köszi a válaszokat.
üdv: Norb
Hát nemtudom olyan a jelenség hogy hidegen nem és bemelegszik és utánna önindítóra nemindul ás rúgára meg rárúgok és akkor igy ha leveszem a kupakot spriccele gyet mint a szökökút ésha leállítom pár másodpercig bugyok oylan mintha forrna avíz de közbe nem szoval nemértem:S
pont a csörgés miatt kérdeztem ilyet, mert valami csörög azon az oldalon és gondoltam hátha az, de akkor valami más.esetleg valami tipp?
én még csak mz ben láttam ilyen láncos hajtást abban egy dupla soros lánc van
Heló Segítsetek kérlek a motor a hűtőnél nyomja kia vizet.(dt 125r)hengerfejtömítést cseréltem és az összes létező tömítés a vízrész körül lehet hogy repedt lehet a henger vagy a hengerfej de viszont megnézték sokan és nemláttak rajta semmit tudom hogy ez így semmit sem támaszt alá de viszont a kuplungnál mát ruti nem dolgozhat be mert kicseréltem a szimeringet, a termosztátot is kivettem mert aszittem nem engedi át a vizet de ígysem jó, a következő a henger nyomáspróbája lessz csak nem tudom hogy ahol autót hengert nyomáspróbáznak ott a motort is be tudják fogi. ha valaki tud valamiben segíteni tanácsot adni akkor megköszönném mert idegbetegleszek mostmár:D
Pedig van. Úgy hijják hogy primer lánc. És még az mz-jawa-pannonia is használta. Én meg cseréltem az öreg kawán, nem volt egyszerű hogy rohadna meg, de úgy megnyúlt, hogy már belevert a blokk öntvénybe...
Helló Hengerfejtömítést cseréltem és az összes létező tömítés a vizkörül lehet hogy repedt lehet a henger vagy a hengerfej de viszont megnézték sokan és nemláttak rajta semmit tudom hogy ez így semmit sem támaszt alá de viszont a kuplungnál mát ruti nem dolgozhat be mert kicseréltem a szimeringet, a termosztátot is kivettem mert aszittem nem engedi át a vizet de ígysem jó, a következő a henger nyomáspróbája lessz csak nem tudom hogy ahol autót hengert nyomáspróbáznak ott a motort is be tudják fogi.? ha valaki tud valamiben segíteni tanácsot adni akkor megköszönném mert idegbetegleszek mostmár:D
Lenne egy olyan kérdésem a power szelep gyári beállitásoknál mennyi fordulaton nyit ? Ez lehet lejebb vagy feljebb állitani ?Mert én aszfalton szeretek benzintakarékos módón menni power nyitás alatt közlekedni már ha ez igy lehetséges.
Hát izé...
Kissé rákerestem, teljesítménygörbét ugyan nem találtam, (valaki igazán megszénhatna vele, mert már komolyan érdekel:) szóval én jóval magasabb fordulatot adtam meg a max teljesítményhez, mint a valós.
A forrásom szerint 15 pacal 8000-en.
Valaki szánjon meg egy görbével mert a dunának megyek:)
pontosan 152.
Ez úgy jöhet ki, hogy csak találgattam a végteljesítményt, és azt a fordulatot is, ahol ezt leadja, és azt is, ahogy a legnagyobb teljeítmény után túlforog. Feltehetően. mint írtam is- a valós teljesítménygörbe sokkal barátságtalanabb.
Egyébbként nem a pontos érték feltűntetése volt a célom( valós adatok nélkül ez nyilván hülyeség) hanem az összehasonlítás a nyitott, és a fojtott modell között.
Na csak a játék kedvéért itt van két görbe.
Mindkettő a dt125r 3db1 es modelljének adataival készült, primer, váltó szekunder a gyári, 60kg os pilótával.
Mivel a nyomatékgörbét nem találtam, ezért egy idealizát görbével készült.
Az első a 15 loerős változat, ami (tételezzük fel) 11 ezren 15 loerős, és a nyomaték 6től emelkedik meredeken.
A másik a fojtatlan 25 loerős változat, de ugyan az az áttétel. Látható, hogy a teljesítmény 10 loerővel több, még is,a menetellenállás hatványozott emelkedése miatt a végsebesség alig 20km/h val több.
Mivel a teljesítménygörbék és a végteljesítmény is teljesen fiktív, (csak saccoltam) ezért az értékek jobbak, mint amit a valós motor tud
Ha lenne valós teljesítménygörbe,egészen pontosat is lehetne csinálni.
Tudom, hogy lényegtelen, csak érdekességképpen
hideg motornál amikor elinditod figyeld h bugyog e a viz, ha igen akkor hengerfejes
ha esetleg le tudnád engedni a blokkbol az olajat, onnan meg azt tudod meg h a vizpumpa szimering enged e, ha igen akkor olaj helyett ilyen karamell szinü fos jön majd
Elöre is köszi a válaszokat.
üdv: Norb
én még csak mz ben láttam ilyen láncos hajtást abban egy dupla soros lánc van
Kompressziót én ilyennel mérek, betekered a gyertya helyére, azt adsz neki az önindítóval.
aztán amikor kifárad luk nyomja 1000el......
láncos hajtás van? még olyant nem is hallodtam
Kissé rákerestem, teljesítménygörbét ugyan nem találtam, (valaki igazán megszénhatna vele, mert már komolyan érdekel:) szóval én jóval magasabb fordulatot adtam meg a max teljesítményhez, mint a valós.
A forrásom szerint 15 pacal 8000-en.
Valaki szánjon meg egy görbével mert a dunának megyek:)
Ez úgy jöhet ki, hogy csak találgattam a végteljesítményt, és azt a fordulatot is, ahol ezt leadja, és azt is, ahogy a legnagyobb teljeítmény után túlforog. Feltehetően. mint írtam is- a valós teljesítménygörbe sokkal barátságtalanabb.
Egyébbként nem a pontos érték feltűntetése volt a célom( valós adatok nélkül ez nyilván hülyeség) hanem az összehasonlítás a nyitott, és a fojtott modell között.
Mindkettő a dt125r 3db1 es modelljének adataival készült, primer, váltó szekunder a gyári, 60kg os pilótával.
Mivel a nyomatékgörbét nem találtam, ezért egy idealizát görbével készült.
Az első a 15 loerős változat, ami (tételezzük fel) 11 ezren 15 loerős, és a nyomaték 6től emelkedik meredeken.
A másik a fojtatlan 25 loerős változat, de ugyan az az áttétel. Látható, hogy a teljesítmény 10 loerővel több, még is,a menetellenállás hatványozott emelkedése miatt a végsebesség alig 20km/h val több.
Mivel a teljesítménygörbék és a végteljesítmény is teljesen fiktív, (csak saccoltam) ezért az értékek jobbak, mint amit a valós motor tud
Ha lenne valós teljesítménygörbe,egészen pontosat is lehetne csinálni.
Tudom, hogy lényegtelen, csak érdekességképpen