Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://209.85.135.104/search?h...
Találtam egy cikket, itt megtalálod a porózusság lényegét! Tudod, jó pap holtáig tanul!
http://totalbike.hu/tesztek/apriliamx50/
Nem nikkel, szilikon, karbid, hanem nikkel, szilikonkarbid! A kettő nem ugyanaz!
Egyébként felújítható , pesten 2 helyet is tudok.
Ez nem cikk, hanem egy meghatározás, ami nem túl pontos. Kérdezz meg inkább egy komolyabb motorkerékpárszerelőt. Az előbb egyébként teljesen mást írtál rövidítés megfelelőjére. Most akkor magad ellen beszélsz?
nekem is azért kéne mert ha álva megyek elég kényel metlen (190 cm vagyok kb )
még nem tudom mikor lesz belöle valami , de ha meglesz szolok feltétlen,de tulsokat nem lehet emelni rajta mert a bovdenek és vezetékek nem engedik majd kitalálunk valamit
engem is érdekel magasito, mert elég alacsony nekem a motor amugy is
Nincs, de már többször nézegettem hogy lehetne, mert az enyémen ez a hátrahajlós-kiemelős egy szar.
Szeretném ha kicsit előrébb lenne, meg pár centivel magasabb, hogy állva kényelmesebb legyen.
Ha elkészültél, fotó, méretek, árak megadása kötelező a fórumtársak számára!
van valakinek kormánymagasitója , mert én gondoltam csináltatok egyet
És e szerint az olajfilmre a hónolást alkalmazzák nem a szilicium krátereket:
" A nikasil bevonat az ga'z. Nagyon jo siklasi
tulajdonsagokkal rendelkezo vekony nikkel otvozet ez a henger belso falan.
Elonyei: jo siklasi tulajdonsagok, kemeny, kopasallo, jol birja a
magasabb hoterhelest, mivel galvanikusan viszik fel az aluminium hengerre
igy konnyu is.
Hatranyai: dragabb a henger, nem furhato tulmeretre, nem
felujithato, hirtelen halallal hal ha kopott.
Miert? A hengert a nikasil bevonat felvitele elott kivant meret ala
munkaljak. Majd spec. galvanikus eljarassal az aluminiumra felgalvanizaljak
a ~0.1-0.2 mm vastag nikkel reteget. Ezutan utanmunkalaskent egy leheletnyi
honolast kap, de csak azert hogy az olaj megmaradjon a honolas csatornaiban
es segitse a kenest."
Mármint hogy:nickel,silicon,carbide
Jó pap holtig tanul.
"Nikasil is a trademarked electrodeposited oleophilic nickel matrix Silicon Carbide coating for engine components,"
teljes cikk
Létezik GILNISIL bevonat is melynek rövidítése valami oknál fogva nem tükrözi a teljes nevet (nikkel és szilikon-karbid).
Kawa, azért Te sem tudhatsz mindent! Remélem nem veszed sértésnek, ha kijavítalak . NICASIL=nikkel, kardnium, silicium. A nikkel a keménységet, a kardnium a kopásállóságot, a szilicium a kráteres felületet adja (olajfilmképződés megkönnyítése).
Helósztok lene pár kérdésem a yamah dt50-hez 1 nekem azt mondták hogy a kuplungkosár egy idő után fog csörögni na most hogy igaz e vagy nem erre kérnék válasz. 2 milyen évjáratut érdemes meg venni és viszonylag ólcsó legyen? 3 mi a hibái a motornak? Elöre is köszönök mindent.
köszönöm szépen a tanácsot
Egyrészt nikasil(nikkel-silicium-karbid), másrészt lehet csak ne króm gyűrüvel, mert azt nem szereti.
nekem ugye 105-öt megy ha Isten is ugy akarja, és 2003-as 125R van, 14/57 áttétellel
szoval szerintem ha megy majd 60-at akkor az már jo, nem kell sokkal kisebbett rátenni hátra meg nagyot, én nem tenném, elvégre csak 50-es, az ember nem azzal megy ki pályára meg nem várja el töle h egy meredek domboldalon 4.ben felszaladjon :) én a gyárinál kettövel kisebbet vennék elöre mint nálam, hátra meg vagy nem vagy csak tényleg kicsivel vennék nagyobbat, nem tudom hogya tied mikori, mennyit megy...
amugy volt valahol táblázat erröl de már nem emlékszem hol :S
heló mindenkinek! tanácsot szeretnék kérni, olyan motort amejik nikoszilozott hengeres azt szabad gyűrűzni? mer hallottam olyat hogy dugóval együt lehet ami egy kicsit logikátlan nekem. várom a választ. köszi elöre is
Szerintetek kitudja majd forgatni az áttételt? Vagy érdemes egyáltalán megvenni? Menyitt erősödhet ezáltal a gép és mennyivel megy kevesebbet?
hát, nekünk a MŰÚTON is kiállt valami vén fasz és ugatott meg integetett, közben 50-el (sem) mentünk
mit nevezünk etikátlannak? szerintem megbeszélhetjük, persze csak ha nem a parasztul "hööö a buzi az erdöbe vót dögöjjön meg" stilusban gondolkodunk
az erdöben is van kijárt ut, ösvény, csak azt kérdem miért zavar ha mi ott végigmegyünk? lehet hogy a füstokádó brutális állat Kamaznak van engedélye, de szerintem példázul amere azok járnak, ott én semmi kárt nem teszek
az még hozzájön, hogy én szeretem az erdőt, régen ha tehették a szüleim inkább oda mentünk vasárnaponként és nem a TV előtt gubbasztottunk mint sok kiskölök, mivel szeretem az erdöt, nem fogom kárositani sem
a védett állatos meg növényes táblábol indult ki az egész vita most, de az mellett ugyanugy a kijárt homokos földuton mentünk, nem pedig az ürgék nyakán rongyultunk végig, mint ahogy a megállást követöen egy 4x4-es Toyota vagy Mazda (ennél meg is ijedtünk h nem rerndör e, de olyan szinten jött h az hihetetlen, aztán a domb tetején átkapcsolt 2 kerékre és max köröket csinált meg ilyenek, a melett probált haverom kétkerekezni a quaddal, csak a különbség egy ~2500 kg terhelés)
szoval nem kell leoltani, meg a halálomat (vagy másét) kívánni, mert semmi rosszat nem tettem, az, amerre jártunk, már sehol nem is látszik
Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom h főtengelyszimering kellene 125r-es Dt be de nem nagyon találok olcsón....
Csapágyboltba volt duplaajkú de nem hőálló és aztmondták felkeményedik és ereszt...
Muszály hőállót belerakni?
Vagy meddig bírná a sima?
Ja és ha valakinek van eladó légszűrőfedél érdekelne....
Előre is köszi!
Üdv.
Kedves Zoli! Köszönjük hozzászólásodat, és én effektíve nagyon örülök neki, hogy másmilyen témához is hozzászólsz. Ennek tényleg örülök, így válik világossá hogy alapjábavéve a hétköznapokban ki-milyen ember.... Most ha nem haragusztok elmesélek valamit. Tavasszal vettem egy kínai használt 200-as quadot...Előtte ilyesmi gazdájai lehettek mint a fórumozó fiatalok többsége...Persze tisztelet a kivételnek...Konkrétan arra gondoltam akik ahogy végigjár a dugattyú a hengerben 2-szer, máris nyelezik . Na mondanom sem kell olcsón vettem, de a nagyon sok munka-az enyhe kifejezés-volt vele...Újra kellett szilentezni az összes lengőkart, vázat heggesztettem-erősítettem csavarokat cseréltem, egyszóval sok gond volt vele. Aki nem igazán jártas a szerelésben az ne vegyen kínai quadot, mert nem igaz az hogy "csak" a csavarokat kell kicserélgetni...Kb 1.5 hónap után összeállt a gép. Olyan szinten, hogy a lányommal ketten bejártuk a környékbeli földutakat szántókat... Mi is csak földúton mentünk a szántásba, és vetésbe nem tévedtünk egyszer sem....És most jön a Poén... Ha ketten mentünk, és az úton találkoztunk sétáló-kutyát sétáltató emberekkel, 1-es sebességi fokozatban alapjáraton mentünk el mellettük. A lányom megköszönte nekik hogy félreálltak-erre ők vigyorogtak mosolyogtak. De amikor egyedül mentem akkor is ilyen toleráns voltam, mégis az emberek valahogy teljesen másképp néztek rám. A szemmel verés esete állt fenn...Nah én ezért adtam el a quadot! Ha le lehetett volna vizsgáztatni akkor inkább a közúton-"közútálat nélkül"-használtam volna azt is...A másik ha éppenséggel crosssisak van rajtad, na meg egy szemüveg akkor akár bankot is mehetsz rabolni....Mert apád sem ismer meg! Csak egyszer nehogy valakit a saját apja üsse le a motorról az erdőben...Azt nem értem míg a quadok ki vannak szorítva a földutakra, és erdőkbe, addig ezek a motorosok akik mehetnek a szilárd úton is, miért nem elégednek meg azzal? Lakotterületen is van földút! Nah meg van crosspálya is...Vigyázzon mindenki magára...Ha én is meglátok egy őrültet, legyen az motoros vagy quados,- etikátlanul közlekedni, lehet én is leszedem a motorjáról....
Miért kell nyitva hagyni a powert? Hogy beszálljon a légy?
Sziasztok!

Eladó:

Yamaha DT 125 R, vízhűtéses, elöl-hátul tárcsafékes, powerszelepes, 7 éves enduro, terepen keveset használt, új láncszettel, indexekkel, tükrökkel, jó krosszgumikkal, hobbi célra vagy 50-esként Sürgősen eladó.

Nemesvámoson tekinthető meg.

tel: 06 20 521 84 99

e-mail: nyizesedes@freemail.hu

Ára: 249000 ft.

Köszi!