Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem akarom magamat szopatni, de jól jöhet az még neked, nem? Egyébként ha úgy döntesz, hogy mégis eladod, akkor írj egy mailt, és postán meg is oldhatjuk a bizniszt, de egy képet mindenképp küld róla, nem akarok mellé fogni
Ohh hogy ezt miért nem tudtad normálisan leírni... egyébként valóban benéztem, valóban sokat írtam, csak néztem pár viideót DTről, még régebben, és valamiért ez maaradt meg bennem
Szerintetek egy 50 es motorhoz képest nem lesz furcsa a 10*53 áttétel? Akinek 50-es vagy 80-as dt van az milyen áttételt használ? kb így komolyan mennyit fog menni és mennyire lesz erős? thx
Általánosítva írtam...
Robikamester:nagy maister vagy az biztos 140-145 mi,a földön kellene élni ember! Hozzászólva a 100as végsebességhez akkor valszeg a tiéd folytott vagy le van áttételezve...Amúgy 120-125öt öt mennek az újabbak! Régi 89előttiek 130km/h...
én nyitva akarom hagyni a powert, ha le tudom szedni ugy is akkor 2000ft az reális lenne.
jah és egyébként, a 100az nagyon kevés... kb 140-145 amit tudnak a DT-k átlagba. bocsi ha általánosítottam, vagy eltúloztam netán.
nekem nem Dt-m van, csak a blokkja az, nekem 150et megy... bár nem tudom, hogy ez valóban "DT-nek" számít-e:D ha értitek mire gondolok
attól függ, de 1000-2000ft-nál többet nem adok érte, és sztem nem is ér annál többet ... küldesz róla képet, és megeggyezhetünk
egyetértek a természedvédelmis témával énis de ahol tábla sincs ráadásul telekre járós út kocsik ott szaladgálnak mi a f@szé kell ránk rántani a kormányt a természetvédelmiseknek? meg van nálunk egy hegy oda régebben felmentünk odafele semmi tábla semmi nem volt kirakva csak a legtetelyén a természetvédelmi terület.... szval ezeket nem értem
hali
Szükségem lenne egy kis segítségre.. egy DT80 LCII-m van (zabálta a benzint mint a vadállat, és picit erőtlen volt), most lett időm, hogy szétkapjam.. legfőképp a henger meg a dugó állapota érdekelt. Le is kaptam, és ujjal mozgatni tudtam a dugót.. Sztem ez gáz..
Nah de a lényeg. Nemtudom hogy most mi kéne.. fúrás, gyűrűcsere, dugócsere.. A dugó alján (1.50) 50.40-et mértem, a hengeren 50.30 et mértem felül (itt a dugó kereken 50.00). A henger alja 50.45. A dugó előre néző oldalán kis karcolások láthatók hosszanti irányban, de a henger fala sértetlen. Szerintetek ? gyűrű csere elég lenne ? vagy mit eszközöljek hamár székaptam ?
esetleg nem érdekel vkit a DT-m?mert elszeretném adni...tavasszal vmi 400as 4T-t akarok.220ba adom, este dobok fel 1-2 képet!
és mennyibe?vegyél fel msnre és megdumáljuk..... kissmilu@hotmail.com
nemigen írogattam ide,mert ugye más témákban mérsékelten értettünk egyet, és kell a fenének, hogy megzavarjam a topikotok életét, de ezzel a hsz eddel maximálisan egyetértek.(bár ez nyilván senkit nem érdekel:)
"Nekem úgymond az erdő tabu"
Magyarországon valahogy nehezen fogják fel az emberek, hogy vannak mindenki számára kötelező szabályok, és ezeket nem azért nem sérti meg a normálisabbja, mert megbünteti a rendőr, hanem mert megsérteni bunkóság.
Ráadásul, már magyarországon is rengeteg földterület és erdő van megánkézben, ahova eleve nem lehetne bemenni, mert magánterület, sem motorral, sem gyalog, sem semmi mással. Illetve csak a terület tulajdonosának ez engedélyével.
Nehezen tudom megérteni, hogy emberek miért csinálnak olyasmit egy másik ember, vagy a köz tulajdonával, amit a magukéval nem tennének. Továbbá nehezen érthető a számomra az is, hogy miért kell erdőben, pláne természetvédelmi területen terepmotorozni,amikor erre rengeteg egyéb legális lehetőség van.
(Ez kb olyan, mint a városban 200-zal menni egy sportmotorral)
Rengeteg kvadpálya, kroszpálya miegyéb van, nem is drágák, miért kell az erdőben csapatni?
Uez sportmotorra: márta a versenypálya helyett.

"Csak találkozzatok egy vadásszal akinek remeg az ujja a ravaszon."
Nem is kell vele találkozni, csak pl egy vadászat közelébe keveredni véletlenül.
(csak megjegyzem, hogy az apróvadas sörét, is simán kiveri az ember szemét 300 méterről, egy bérvadászaton nem ritka az egy nap alatt leadott 6-800 lövés, ebből nem nagy kunszt a környéken bekapni egy eltévedt sörétszemet)

Ráadásul nem is feltétlenül a vadászat a legveszélyesebb, hanem pl a malacait védő megriasztott anyakoca, ami ha sarokbaszorítva érzi magát, akár a terepjárónak is nekimegy.
No, elnézést, hogy már megint ideugattam.
on
azt szeretném megkérdezni hogy a ti 125 ös dt-itek mennyit mennek végre mert asz enyém 100 at és nem sztem az kevéés
menyit adsz egy olyanért?
bejelöltem h hol lehet látni pár kijárt utat vagy annak a végét
Sziasztok. Olyan problémám van, hogy szükségem lenne egy alkatrészre, aminek a pontos nevét nem tudom, csak azt, hogy mire való. Ez egy kis műanyag "korong" amibe a power motorból kijövő két bowden csatlakozik, és így szabályozza a kipuf. nyílást. Ha valaki tud segíteni ebben, jelezzen kérem Itt a kép, sajnos a műanyag "korong" nélkül. Ha valaki esetleg tudná ennek a pontos nevét, azzal is sokat segítene. Jah és egy Yamaha DT 125ösről van szó.
Köszönöm!
a táblátol kb 3 méterre ott a kijárt földut, az erdöben készült képeimnél is vagy láthato vagy nagyon közel van
Karika: jah értem, ha van engedélyem akkor az állatok alszanak, ha nincs akkor meg felébrednek? Ez egy kicsit nevetségesen hangzik sztem érted, meg hát amikor kivágják a természetvédelmi terület tábláján láthato madár alol a fát, akkor ha van engedélyük biztos jol esik annak az állatnak
Nem döntöttünk ki fákat, nem engedtük az olajat a növényekre, nem szemeteltünk, kijárt utakon, ösvényeken haladtunk, nem bántottunk semmit és senkit, ezek után nekem egy csepp büntudatom sincs
egy a lényeg, motorozzunk sokat és have fun, az erdőre mezőre meg vigyázzunk, amennyire lehet, szerintem ennek eleget tettünk
ja és arra mi a véleményetek hogy a rajztanárom vadász és kérdezte hogy merre szoktam motorozni mert tudja hogy endurom van meg minden látta is és mondtam hogy telekre járós úton meg néha erdőbe és mondta hogy erdőbe ne menjek mert megvan a felfüggesztés meg minden és szétbaszódhat...... és mondom a földúton nem? és mondta hogy nem pedig általába földúton nálunk kövesebb meg szarabb a terep mint az erdőbe
szerintem mindegy hogy hol motorozunk a természetvédelmisek ránk rántották a kormányt telekre járós úton....
és semmi tábla meg semmi nem volt kirakva okuk se volt csak csupán már az is baj ha földúton mész.... és ezért nekem mindegy hogy természetvédelmi terület vagy nem... megyek és kész és lehet amiatt szidni hogy mikor 1ik faluba mentünk a természetvédelmi terület sarkán mentünk 50métert.....
Ha Kálmi kolléga erre járna: kielemeztem a fotókat, bár nagyon hasonló, de se a pöckök távolsága,se a rögzítőtengely távolsága nem passzol. Valszeg tovább kell keresgélnem, mert így fotóról nem tom eldönteni menne e az átalakítás, feleslegbe meg nem akarom megvenni a cuccot.
Nem az erdei motorozással van bajom, én is szoktam az erdőgazdaság által használt utakon motorozgatni,de ilyen info táblák nálunk CSAK a VÉDETT TERMÉSZETVÉDELMI TERÜLETEN BELÜL vannak elhelyezve.
Ahhoz hogy neki tudjam támasztani a motoromat, mindenképpen be kell oda hajtanom, magamra szívva a közharagot, meg alkalomadtán a 300.000-es természetvédelmi bírságot.De lehet hogy ez máshol nem így müxik.
ha itt jérkéltak a kamazok, meg az emberkék akkor valószínű nem a motorra ébredtek fel!
hoppá 15 métert akartam írni 5 helyet