nekem kifejezetten örültek a vadőrök amikor találkoztam velük, pedig bekeveredtem a kiskunsági nemzeti park szélére
de én a földutakat rögzítem nagy erővel
meg aztán olyan a motorom hogy ha szemből van 5méterről már alig hallani 150méterrők meg már semmi hangja nincs
egy átlag szimó minimum 3x hangosabb
"ezek után ha még valakinek gondja van ezzel, az tartsa magában, nem fogok vitázni senkivel" Bocs nem kötöszködni, és vitázni akarok, de osztom Kawa véleményét . Az erdőkben élő állatok többsége éjszakai állat amik vagy akik napközben alszanak vagy pihennek... Ezekután csak azt kívánom neked, hogy a legjobb álmodból arra ébredjél hogy egy Stihlfűrészt beindítanak a füled mellett. Úgy gondolom megérdemelnék az ilyen emberek! Az pedig hogy a Kamazok hordták a fát,-nekik elképzelhető hogy volt rá engedélyük....Csak találkozzatok egy vadásszal akinek remeg az ujja a ravaszon...Jah én is voltam motorozni, most jöttem haza...Bár nekem is ilyen gumik vannak rajta mint neked a hátsó, én közúton és földúton használom... Nekem úgymond az erdő tabu... És képzeld én is jót motoroztam
jah és azt hozzáteszem h a belsö erdöt sem irtottuk, hanem már kijárt utakon mentünk, nem tettünk kárt semmiben, vigyáztunk mindenre
ezek után ha még valakinek gondja van ezzel, az tartsa magában, nem fogok vitázni senkivel
ez a motorozás vége, ide pihenni jöttünk, mi a belsö erdö részen voltunk, ahol épp kiirtják a fákat :) találkoztunk is pár markoloval meg Kamazzal, nah azokat lehet utálni mertzok aztán munkát csináltak
ahol készült a kép, oda szabadon lehet járni, nem tilosban motoroztunk!
Gondolom az a tábla ott a motorod mögött nem egy természetvédelmi területen élő állatok és növények bemutatója ugye?
Ha igen, akkor azért tudd, hogy részben miattad is van az, hogy lassan már egész magyar ország utálja a terepen motorozókat, és lassan ezért nem tudunk sehol motorozni.
Nálunk is van ilyen, el is kerülöm messzire. Talán neked, meg a haverjaidnak is ezt kéne tenni.
Eddig nem volt ford. számmérő spirálom,most került bele...Mint kiderült a motor 5000tól 6500ig húz ott vége és utána csak nagyon lassan killódik felfelé...Full gyári az egész motor,talán egy hátsó kipufogódobtól magasabb fordulatig húzna? Mert úgy tudom a gyári rendszer korlátozza ezt...
Azt a völgyet akarom benn egy kicsit kiegyenesíteni mint az újabb krosszokon, meg az se ártana ha egy 5 centivel magasabban ülnék, még akkor is simán telitalpal leérne a lábam.
Nekem meg ülés kéne, Dt125lc, az első dobfékes széria(10Vtípus).
Lehet szar állapotú is mert csak a műanyag rész kéne, kicsit át akarom alakítani és nem akarom az eredetit szétbarmolni.
Hát, az újságok tesztjeiben gyakran irkálják hogy a 80-as kistesó a 125-ös vázát és futóművét kapta meg.
Ha így van akkor bele kéne mennie. De a legjobb ha mellé állítasz egy 125-öst aztán nézelődés, méricskélés...
na ja nekem 80as volt abba csak 7 deci kellett bele, meg egy kicsi mellé
akkor az neked 2 flakon lesz........
avval az olajjal még váltani is jobb volt, sőt az üres is meglett többnyire
előtte csak álló motorral vagy gurulva volt üres
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne ,hogy az én LC2-es 93-as vázamba amibe most a gyári 80köbcentis vizhütéses motor van abba bele tudnék-e rakni egy 125-ös motort ugyanugy vizes blokkost?
Üdv: Norbi
ha repsolt veszel ( fél liter 1000ft körüli)
és nem vagy rest csepelre eljönni 1 kóáért adok kb 2,2 decit
mivel 7 deci kell a gépbe
nekem meg van majd fél flakon feleslegbe
de én a földutakat rögzítem nagy erővel
meg aztán olyan a motorom hogy ha szemből van 5méterről már alig hallani 150méterrők meg már semmi hangja nincs
egy átlag szimó minimum 3x hangosabb