Nem is tudtam van 8-as bmw is?
Asszem nem értjük egymást én a motor hengerűrtartalmára gondoltam amit a típus számban (130, 316,320,520,525, 745....) az utolsó 2 számjegy határoz meg ez egy 320-as bmw akkor hogy lehet benne 2.5L-es motor? kicserélték?
Már megint olyanhoz szóltál amihez nem értesz . A Bmw-nél a kezdetek óta az első számjegy a széria szám! 1,3,5,6,7,8,. Ami megette van az jelöli a köbcentit, általában, de ez sem mindig igaz...Nem tudom honnan vágtad le hogy ez 320i, mert ugyan mienk volt ez az autó kb 1,5 évig, de csak a forgalmiba volt benne.. Amúgy tényleg 320i volt de fel lett fúrva a motorja 2500cm3-re és kovácsoltvas dugattyúkat kapott, a kompresszió pedig le lett csökkentve 8 Bar-ra. Egy S6 Audi csiga töltötte a motort külső állítású Vesgate szeleppel. Az autóval volt szerencsém "randalírozni", és mondhatom hogy volt egy pár olyan pillanat mikor majdnem az ülésre csokiztam...Amúgy egy Debreceni cég csinálta Demo autónak! Az XXL tuning. A góré autója volt. Még mindig foglalkoznak turbósítással...Bármilyen autót megturbóznak, és úgy hogy az eredeti motorjához már nem is kell nyúlni. Azaz nem kell kov.dugó Röviden ennyi Nem kamu!
tokodon lesz gasgas forumos talalkozo ,én nemhiszem hogy megyek ervin hivott de
a powerem nekem már nagyon rég szar ugy használom hogy állandoan nyitva van csak kis fordulaton gyenge
atiueden mi rosz a power motor?
azért tekert ám a gép egy 30as ventilátort is és vitte is a levegőt jobban.........
de mint írtam motoron még ilyent nem tapasztaltam, lehet a permetezőnek egyszerűbb volt a karbija, meg lehet egy kicsit többet is kajált mint kellett volna
az indexre
segédmotor-kerékpáron nem kötelező, de ha van rajta működni kell
Üdv
Lenne 1 kérdésem. Index nélkül is csapathatok a főutakon meg egyéb utakon, persze minden papirral csak indexek nélkülú úgy h a rendőr miatt tartanom kée? mert sztem elég a kézjelzés is , mert azé nem meek oan sokat műúton, csak amig el nem érek 1 jo kis endúrós utszakaszhoz.
Szakszerűen fogalmaztál A túl magas kipufogónyílás, kis fordulaton rontja a nyomatékot, mert túl gyors a gázcsere. A power nem a kipunyílást szűkíti, hanem a magasságát csökkenti (a kettő nem ugyanaz), hogy kis fordulaton megmaradjon a motor nyomatéka.
Akkor mondjuk egy simmeringes motor jobban megy? Hát az alapjárata megemelkedik rendesen, de sokkal rosszabbul megy! Egy benzines permetezőnél meg aztán marha nagy terhelés van, max. a légellenállás.
nekem sikerült elérnem, egy elég egyszerű módon, elzárod a benzincsapot, kezd kifogyni a benzin a karbiból és felpörög, de csak alapjáraton menet közben csak az tűnik fel hogy nem megy.
A motornál is ez lehet szerintem ezt akarta mondani a szerelő is. Annyira erőtlen nem lehetett a felpörgés mint írta meszebbre is permetezett azalatt az idő alatt
Tudtommal a power lényege éppen az hogy alacsony fordulaton is erőteljesebb legyen a motor(mivel alacsony fordulaton leszűkíti a kipufogó nyílást, mert ugye a 2T- nek alacsony fordulaton szűkebb kipufogó nyílás kell mint magas fordulaton) magas fordulaton meg "kitágítja" a kipufogó nyílást mivel ugye magasabb fordulaton nagyobb átöblítésre van szüksége. Én nem nevezném a turbó elődjének a powert mert a turbó (ha jól tudom) a kipufogógázzal működik(tudom van elektromos, de a képen is gázos van) ami meghajtja a turbinát ezáltal nagy nyomással a levegőt bejuttatja a motorba tudtommal a power nem ezt csinálja...
Amúgy jól néz ki a bmw h a saját építés akkor gratulálok ha nem akkor is... Csak egy valamit nem értek, hogy lehet egy olyan típusszámú autóba 2.5L-es motor amibe 2.0L van ? Most vagy nem 320(ugye az utolsó 2 szám jelöli a köbcentit, ami jelen esetben 2.0L nek kellene lennie) vagy nem gyári motor van benne
hajdanán, még aktív őstermelő koromban sokat permeteztem egy "japán" megnevezésű maruyama motoros háti permetezővel (md 150)
ez egy igen kiváló gép aki ismeri tudja
de nem is ez a lényeg.........
amikor kifogyni készült a benzin a tankból akkor az utolsó 3-4-5 másodpercben valami iszonyat mértékben megindult, pörgött a motorja mint a veszedelem, 2-3 méterrel messzebbre hordta az anyagot
tehát lehet valami a szegényebb keverékben mert akkor már a benzinnel együtt kicsi levegőt is szívhatott
de ezt a felpörgést motorkerékpárral még nem tudtam elérni sosem
Pedig a 2T százszor érzékenyebb a karburálásra mint a 4T! Mert hogy itt a benzin olaj illetve a benzin levegő keverék aránya nagyban befolyásolja a hűtést. Ezért a 2T-ket mindig dúsabb keverékre karburálják. Láttam már nem egy motort ami szegény keverékkel üzemelt és meglett a végeredménye... Az lehet hogy szegényebbel nagyobb teljesítményt lehet kihozni belőle (Amit azért kétlek. Merthogy a munkát azért csak a benzinből nyerjük nem a levegőből. Tudod az oxigén "csak" az égést táplálja .), csak a motor üzeme szempontjából ez nem javasolt. Túl dús ill. túl szegény benzin keveréknél is romlik a hatásfoka. Gondolom rengeteg mérés után jutottak el ehhez a 14,7kg benzin /1kg levegő tömegarányhoz.
""állitani kell rajta, meg kell nézni mennyin van az a cucc aminek nem jut eszembe a neve, """" állítani a tartalékon? Mivel csípőfogóval? Röhejes...Erről beszéltem...
Elnézésedet kérem hogy így válaszoltam... De most tényleg... Nem fogok többet tanácsot adni senkinek...Kábítsátok nyugodtan baromságokkal egymást... Mint már írtam, olyan nagyon okos itt mindenki...Jah egy kérdés.... A poweros motor míg nem nyit a power szarul megy...mert lefolytja a motort...Hogy állítod be? Alacsony fordulatszámon menjen jól, vagy 5-6000 rpm után? Mert a powernek ez a lényege...Ha nem adsz neki benzint akkor meg minek a power? Mert nem érzed a különbséget! A powert a 2T-nél nevezhetjük a Turbó elődjének... Jah és miért van az, hogy a turbós benzines autó sokat eszik? Mert kell neki a benzin, a sok benzin... És minek kell? Mert a benzin hűti a dugattyúkat! Szegény keverékkel elolvadnak a dugattyúk! Ez 2T-nél is igaz...Ha érdekel nézz utána nagyon sok MO.-i cég foglalkozik turbósítással. Tök véletlen nekünk is volt 1 Turbós benzines BMW-nk...Tolok is egy képet 2.5L 24V 320 Ps Wams nélkül.....
Egyébként ugyan ezt mondtam csak közérthetően.