Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
110es hengerhez a karbiban mit alakítsak át? Mekkora fúvóka kéne bele?
a Repsol 10W30 as nekem nagyon bevált a váltóba nagyon pöpecül ment tőle minden :) csak ajánlani tudom.
Köszi szépen mindenkinke a segítséget azt hiszem h. az alapjárat beálitás most így elég faszányosan sikerült. De mint mondtam kikaptam s subert és semmilyen álitási lehetőséget nem találtam (rovátkolást mint ahogy írtátok) Nekem a levegő álitó hener és a suber csatlakozásánál két csavar van aba a hengerbe azok is alig hozáférhetőek. És hát nem tudom elképzelni h. hogy lehetne álítani azal a suber állását. Lehet nem is lehet? Hát most ezen vacilálok h. hogy s van ez. Mégegyszer köszi mindenkinek a tanácsokat.
A repsolról mi a véleményetek?
AZ én személyes véleményem az hogy ha azt akarod hogy erősebb legyen akkor szerintem jó ez a választás. Igazából próbálgatni kellene hogy melyik áttétellel a legjobb neked...
Sziasztok azerintetek akkor változtassak az áttételen vagy hagyjam a régit? Megéri? És szerintetek mi a jó áttétel?
Kéne a DT-mbe magába a blokkba olaj(nem motor olaj hanem a váltóhoz 10W30 SE szerű kellene) nem tudnátok valami pesti olcsó helyet ahol Castrol vagy repsol olajat tudok venni/ rendelni?
vagyis, még van az alapjáratállító
kívülről az az egy van, én legalábbis még nem láttam rajta másikat, és azzal a levegőn lehet állítani nem?
Bocs de azt hiszem ezt te írtad : """kívülről lehet állítani rajta, egy db állító csavar van égen foldön a karbin és azzal a levegő mennyiségén tudsz állítani....""" Na ezennel itt befejeztem...Menjen mindenki a sóhivatalba
ezek szerint nem csak én gondolom úgy hogy az a csavar az állítási lehetősége amit én is írtam, úgyhogy igazam van vagy igazam van.
Ezt a cikket nem magam ellen küldtem be... "Ha alacsonyról nem húz a moci, valószínűleg túl sok levegő, és túl kevés benzin jut be az alacsony fordulatszámtartományban"
Nekem van egy részletes leírásom, azt mondja el hogy hogyan kell beállítani a karburátort hogy alacsony fordulatról is jobban húzzon a motor. (egy picit hoszabb szöveg deérdemes elolvasni én is kiprobálom amint kész lesz a masinám.
Nagyon jó dolog egy pörgős moci, de a folytonos üveghangon közlekedés sem a motort, sem az utast nem kíméli, a pénztárcáról nem is beszélve. Ha a motor egy bizonyos fordulat alatt nem akar menni (vagy rendesen menni!), és nem fullad, nem hörög, egyszerűen nem húz, csak ha pörgeted, akkor ez a cikk a segítségedre lesz!

Adott a baj. Hiába tűnik minden jónak, nincs fulladás nagygáznál, veszi is a gázt, szépen beindul pár rúgásra, és mégsem megy, csak akkor, ha sikerül minden sebességi fokozatban elérni egy (elég magas) fordulatszámot, akkor a gond forrása valószínűleg a levegő-keverék, vagy pótlevegő csavar lesz. Ez a csavar többnyire a porlaszón ott tanyázik, ahol a súber henger mozog, vagy valahol a légtorok közelében. RItkább esetben (pl. 16N3 típusű Simson porlasztó) le van plombálva. Én most az egyszerű esetet veszem, ahol nincs.

Szóval. A legjobb menetteljesítmény úgy érhető el, ha a hengerbe beáramló benzin-levegő keverék aránya állandó. A legtöbb porlasztónál az alsó fordulatszám tartományban a fő porlasztást az alapjárati fúvóka, alapjárati rendszer végzi, ahogy húzod a gázt, úgy veszi át egyre inkább a feladatot a főfúvóka. Gondold el! Alapjárat. Elkezded húzni a gázt, nyitod a főfúvókát. Egy ideig az alapjárati fúvóka kéne hogy adja a beáramló nafta fő részét. Itt nem nagyon akar menni a moci, majd elkezdi a fő is, így az üzemanyag dúsul. Már megyeget. Ezek után nagygázt húzol, végre eléri a fordulatszámot, ás az alapjárati által beküldött anyag már elenyésző, a főfúvóka adja a lényeget. Ilyenkor megy a gép, mint a szellő...

Vagyis. Ha alacsonyról nem húz a moci, valószínűleg túl sok levegő, és túl kevés benzin jut be az alacsony fordulatszámtartományban. Ezen az említett csavarral lehet segíteni. Ahogy becsavarod, egyre kevesebb levegő keveredik az állandó mennyiségű benzinnel. Célunk, hogy a lehető legdúsabb (de helyes keverési arányt betartó) keveréket nyerjük.

Mit kell tenned? Indítsd be a mocit. Csavard be a kis csavart ütközésig. Nem kell megbikázni, csak finoman, de érezd, hogy ott a vége. A moci le fog állni. (Van benya, de nincs levegő amiben éghetne) Csavard ki a csavart kb. fél fordulattal. Indítsd be a mocit, és csavargasd a csavart addig, amíg a úgy érzed, hogy erőteljesen, rendezetten, érezhető ütemekben pöfög. Ha egyre jobban kicsavarod, előbb utóbb gyors, erőtlen pörgés lesz az eredmény, majd a végén a moci szintén leáll. Szóval a csavart csavard a legbelső állástól kb. fél fordulattal kifelé, és állítsd hozzá be az alapjáratot, ahogy megszoktad, ahogy jól pöfög a gép. Ha ez megvan, zárd el a benzincsapot, és várd meg, míg magától a benzin kifogyása miatt leáll. Ha a leállás előtt felpörgött mint a barom, kicsit csavard ki jobban a csavart, és próbáld újra. (Túl sok a benzin, kevés levegőhöz) Ha elkezdett dadogni, és szinte lefulladt, akkor a csavart csavard beljebb, egészed addig ismételgetve, amíg szépen, mindenféle furcsaság nélkül, mintha elvágnák a gyújtás kábelt, leáll. Ekkor tökéletes az arány, lehet menni a próbakört!
Azzal a csavarral csak az alapjárati keverékminőséget állítod! Részterhelésen a súbertű állása szabályozza (melyik rovátkába van. Nyélgázon meg egyértelműen a főfúvóka. Úgyhogy a karbit nem egy csavar "tekergetésével" kell belőni!
Az a csavar amiről beszélsz, azt csak csavarhúzóval tudod állítani! És általában réz az alapanyaga, mert ha vas volna, összeoxidálódna...Ami bordázott, az az alapjárat állító csavar! És így már kettőnél tartunk. Beállítás a következő, ha már beállítottuk a subertűt, alulról a 2., sliccelésbe...Szigorúan üzemmeleg motornál szívató nélkül! Betekerni koppra a "rézfejű" csavart, majd 1,5 fordulatot ki. Beindítást követően hozzáállítjuk kézzel az alapjáratot! 1000-1200 Rpm! Ha befelé tekerjük a csavart szegényítjük, ha kifelétekerjük dúsítjuk a keveréket. Ezáltal ha befelé tekered a csavart, csökken az alapjárati fordulatszám!((( Most így akkor jobban megy? Hmmm érdekes))) Kifelé viszont emelkedik..1.5-és 2.5 fordulat között van általában az optimális beállítás! Ott kell kísérletezni! A beáll. akkor jó:- ha hirtelen gázadásra nem fullad be a motor(nincs benne luk)- hatisztán kiforog, -ha az alapjárati fordulatszámra való visszatérés nem hosszú idejű, mint a videón is hallható! Akkor jó ha majdnem olyan gyorsan esik vissza a fordulat alapjáratra, mint ahogy felpörög... És az ellenőrzés: minden beállítás oké, ha leállítod és utána egy rúgásra gáz nélkül elindul és beáll az előtte beállított alapjárat. Jah CO állítás közben utánállítani az alapjáratnak! Ahogy ígényli, és úgy teszteld! Sok sikert
Sziasztok!
Szerintetek melyik a legjobb áttétel egy 50-es dt hez? Most 11*50 van de én 10*53 szeretnék. Szerintetek érdemes ez a változtatás? Elöre is köszi.
A cél előtt voltál egy fikarsznyival... Igen azt a két csavart ott belül kiszeded, és eléd fog tárulni a felvilágosodás... Na meg a subertű...
Hello.

Elég durva dolgokat művel a DT-m... néha mikor csak beinditom és megyek vele akkor 5000től húz és 7000ig van power... mikor melegen leállitom akkor pedig fogja magát és 7000től húz 10000ig... ez mért van valaki segitsen már :)
ok, azthittem csak elnézted
kívülről lehet állítani rajta, egy db állító csavar van égen foldön a karbin és azzal a levegő mennyiségén tudsz állítani, hát azt hogy hogy kell az nem olyan egyszerű, addig kell állítgatni valamerre amíg jó nem lesz , pontosan én sem tudom, de érdemes úgy kezdeni hogy betekered tökig és számolod hogy hányat fordult hány egészet meg esetleg felet, hogy tudd hogy hol volt alapból és azután variálgatsz valamerre attól függően hogy több vagy kevesebb levegő kell neki.
Itt dumáltok h. mi a jobb benzin levegő keverék, de senki nem írja ám meg nekem h. hogy a csudába kell beálítani. Ez kész :D Megnéztem ma karbit kiszedtem sibert és nem találtam a tünél semmi álitási lehetőséget, 2 csavar van bene belül de alig lehet hozáférni nem hiszem h. az lenne.
Ránézésre mondtam hogy 320-as olyan 90%-osan voltam biztos benne
Jaj tényleg! amúgy az új 2010-re jön ki
szerintem ő onnan vete hogy 320 hogy oda volt írva a szöveg végére hogy 320, csak a pst nem látta.

a köbcentis dolog: bmwék pár éve csináltak olyat ha jól tudom hogy mondjuk a 330 d az nem 3000es hanem 3500ös aszem valami ilyesmi volt, én úgy tudom hogy ez volt az első ilyenjük.
Bmw850i