Helló Mindenkinek!Egy olyan problémám lenne dt 125-el, h nem pörög ki(alapjárat szép, és tovább nem pörög), pukkog...csak ha erőre bír kapni utánna jó magas fordulaton....mi lehet a baja?
Üdv.Mindenkinek
Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudok Yamaha dt 125(1996)-ös motorra sportkipufogót?Jó állapotú használtat vagy újat.
gaborszeles@citromail.hu
lécci erre írjatok ha tudok segíteni.
Kösszi előre is.
Hmmmm ez felettébb érdekes... 5.-be megy 60-65 km/h-val, de ha 6.-ba kapcsolsz elkezd dadogni...5-be engedi kiforogni 9-10000 rpm-ig de 6-ba nem? Ha van benne fordulatszámos tiltás akkor....érted? Elektronikus tiltás ezekbe pedig nincs...ami sebességfüggő lenne...Érdemes lenne még egyszer kipróbálnod a motorodat, és leírni konkrétabban az észrevételeidet
Üdv!
Van egy 1991-es évjáratú, 50 köbcentis yamaha dt-m. A motor 60-65 km/h-s sebességnél elkezd dadogni és nem lehet vele tovább gyorsitani. (megjegyzem ez a sebesség 5.sebességben is könnyen elérhető). a kipufogó rendben van kitisztitottuk és a gyári fojtás sincs benne! Mi lehet a problémája? Hogy tudnám a végsebességét 20-25 km/h- val növelni?
mellékelek egy képet a típusról:
http://kepfeltoltes.hu/view/081012/DSC00168
_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
amekkorát jonak látsz... vagy mire gondolsz? elöre 21 hátra meg 18 colos kell, nekem elöl 90/90es van asszem, hátul meg 120/80as, de a 110/80 és 80/90 az már elég, ami nekem van az kb a max sztem amivel még jo
Ez már megint egy olyan hozzászólás, amire ha hasonló stílusban válaszolok, akkor megsértődsz.
Én ezen a mondaton akadtam meg:
" a csavarfej magassága megegyezik a menetátmérővel"
Ez egyéb csavarfejekre nem igaz, ezért írtam amit írtam.
Viszont, érdekes, észrevétel, hogy az inbuszoknál következtetni lehetne a fej magasságból a szár átmérőre.
(ami viszont nem látszik mértéktelenűl fontosnak, figyelembevéve, hogy a hozzávaló kulcsból is lehet a szár átmérőre következtetni:)
Jah és itt kifejezetten a belső kulcsnyílású csavarokról (imbuszcsavar) van szó. Kis mutatóujjadat helyezd kérlek az egered bal oldali gombjára, és lentebb kattints kérlek a linkre... Bocs kicsit elragadtattam magam...Azért linkeltem be, hátha valaki okoskodni próbál...Azért előtte rányomhattál volna, mielőtt a klaviatúrát kezded verni ekkora hévvel...Szánalmas
Aholy: nah fasza, sztem az R-nek is annyi, kb annyira saccoltam, akkor bejött :)
Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudok Yamaha dt 125(1996)-ös motorra sportkipufogót?Jó állapotú használtat vagy újat.
gaborszeles@citromail.hu
lécci erre írjatok ha tudok segíteni.
Kösszi előre is.
Van egy 1991-es évjáratú, 50 köbcentis yamaha dt-m. A motor 60-65 km/h-s sebességnél elkezd dadogni és nem lehet vele tovább gyorsitani. (megjegyzem ez a sebesség 5.sebességben is könnyen elérhető). a kipufogó rendben van kitisztitottuk és a gyári fojtás sincs benne! Mi lehet a problémája? Hogy tudnám a végsebességét 20-25 km/h- val növelni?
mellékelek egy képet a típusról:
http://kepfeltoltes.hu/view/081012/DSC00168
_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Előre is köszönöm!
yamaha dt 125 ösbe mekkora gumi kell előre és hátra?
Én ezen a mondaton akadtam meg:
" a csavarfej magassága megegyezik a menetátmérővel"
Ez egyéb csavarfejekre nem igaz, ezért írtam amit írtam.
Viszont, érdekes, észrevétel, hogy az inbuszoknál következtetni lehetne a fej magasságból a szár átmérőre.
(ami viszont nem látszik mértéktelenűl fontosnak, figyelembevéve, hogy a hozzávaló kulcsból is lehet a szár átmérőre következtetni:)
Áram meg most sincs, petróról megy a gép is:)
Nincs olyan összefüggés, hogy a fej magassága azonos volna, a szár átmérőjével.
Vagy nehezet kérek?