Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah...és köszi előre is a segítséget....
Helló Mindenkinek!Egy olyan problémám lenne dt 125-el, h nem pörög ki(alapjárat szép, és tovább nem pörög), pukkog...csak ha erőre bír kapni utánna jó magas fordulaton....mi lehet a baja?
hát sztem nem teljesen más, tök hasonlo, szoval sztem nagy különbség nem lehet
azt nem tudom annak mennyi, teljesen más a tankja, de lehet igazad van.
engem is érdekel deengem csak rezonátor, 2003as 125R-hez
Aholy: nah fasza, sztem az R-nek is annyi, kb annyira saccoltam, akkor bejött :)
Üdv.Mindenkinek
Azt szeretném kérdezni hogy nem-e tudok Yamaha dt 125(1996)-ös motorra sportkipufogót?Jó állapotú használtat vagy újat.
gaborszeles@citromail.hu
lécci erre írjatok ha tudok segíteni.
Kösszi előre is.
egyszer valaki kérdezte mennyi a tartaléka a dtnek, na én most takarítottam tankot, és megnéztem, 2,5 liter az lc II-esnek a 125-ösnek.
srácok most megyek megnézni egy motort kawasaki kdx 200:P
Gyere msn-re sex-76@hotmail.com
ötödikben sem engedi teljesen kipörögni :( szinte teljesen sebességfüggő, nem tudom mi lehet az oka...
Hmmmm ez felettébb érdekes... 5.-be megy 60-65 km/h-val, de ha 6.-ba kapcsolsz elkezd dadogni...5-be engedi kiforogni 9-10000 rpm-ig de 6-ba nem? Ha van benne fordulatszámos tiltás akkor....érted? Elektronikus tiltás ezekbe pedig nincs...ami sebességfüggő lenne...Érdemes lenne még egyszer kipróbálnod a motorodat, és leírni konkrétabban az észrevételeidet
Üdv!
Van egy 1991-es évjáratú, 50 köbcentis yamaha dt-m. A motor 60-65 km/h-s sebességnél elkezd dadogni és nem lehet vele tovább gyorsitani. (megjegyzem ez a sebesség 5.sebességben is könnyen elérhető). a kipufogó rendben van kitisztitottuk és a gyári fojtás sincs benne! Mi lehet a problémája? Hogy tudnám a végsebességét 20-25 km/h- val növelni?

mellékelek egy képet a típusról:
http://kepfeltoltes.hu/view/081012/DSC00168
_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm!
amekkorát jonak látsz... vagy mire gondolsz? elöre 21 hátra meg 18 colos kell, nekem elöl 90/90es van asszem, hátul meg 120/80as, de a 110/80 és 80/90 az már elég, ami nekem van az kb a max sztem amivel még jo
hello

yamaha dt 125 ösbe mekkora gumi kell előre és hátra?
Ez már megint egy olyan hozzászólás, amire ha hasonló stílusban válaszolok, akkor megsértődsz.

Én ezen a mondaton akadtam meg:
" a csavarfej magassága megegyezik a menetátmérővel"
Ez egyéb csavarfejekre nem igaz, ezért írtam amit írtam.

Viszont, érdekes, észrevétel, hogy az inbuszoknál következtetni lehetne a fej magasságból a szár átmérőre.
(ami viszont nem látszik mértéktelenűl fontosnak, figyelembevéve, hogy a hozzávaló kulcsból is lehet a szár átmérőre következtetni:)
Jah és itt kifejezetten a belső kulcsnyílású csavarokról (imbuszcsavar) van szó. Kis mutatóujjadat helyezd kérlek az egered bal oldali gombjára, és lentebb kattints kérlek a linkre... Bocs kicsit elragadtattam magam...Azért linkeltem be, hátha valaki okoskodni próbál...Azért előtte rányomhattál volna, mielőtt a klaviatúrát kezded verni ekkora hévvel...Szánalmas
Nem okoskodásnak szántam, hanem csak megpróbáltam eloszlatni egy tévhitet.
Áram meg most sincs, petróról megy a gép is:)
Jellemző....mi van visszakapcsolta az ELMŰ az áramot, nagyokos.... Hol voltál eddig?
Apa kezdődik...
Nincs olyan összefüggés, hogy a fej magassága azonos volna, a szár átmérőjével.
Jah ha jól látom, a csavarfej magassága megegyezik a menetátmérővel.... Tehát 5-ös csavar 5mm...10-es csavar 10mm... Megnyugodtál?
igen
Köszönöm szépen várom a méreteket (csavar fejének magassága)
ha szétborítom holnap a motrot akkor megmérem és leirom neked
Jó ez a fórum csak az a baj hogy ha kérdezek valamit akkor vagy nem akarnak segíteni vagy nem akarnak segíteni....
Vagy nehezet kérek?