Annyit azért mondok,hogy analóg órával szerelt ilyen 125 4T motoroknál még nem láttam olyat ami 110nél többet tudott volna,még a régebbi tipusok sem,amikbe aztán tényleg le@@arták a környezetvédelmi normákat...
Gratula csola ! Xt órája csal mint állat,jobb esetben mennek 110et,de az már nagyon szélsőséges eset,inkább a 100 a biztos! Hogy mért gratulálok?Egy ilyen kis 4T "játék" 7600rpm körül forog 90nél ami már egy 4T motornak meglehetősen sok! Remélem érted mire célzok jó esetben 70es utazójuk van,amivel nem gányolják,a kínzó tulajok a motorjukat...Mivel nem hallani,igazán ha egy ilyen kis 4T varrógép hangon forog,sokan a végseb. közelében használják őket! Ami a milliomos csemetepalántáknak aztán tök mind 1 mert 1év után úgy is új motort kapnak, tehát ők addig vállig azt állítják,h király,megbízható gép...Köv. tulajok meg szencségelnek!
hát, sztem végre tudnak olyan 120at gyárilag, de 100-110es utazojuk sztem megvan
ha mindenki hazudott nekem aki azt mondtaq h megvan és mégse, akkor télleg fosok a 125 4T-k :D de csaknem, mindensetre majd elkérem ismerös XTjét ha esetleg találkozom vele, bár kicsi rá az esély :)
Alacsony az úszószinted..........Beállítás: leveszed a karbit, lecsavarozod az alját, kiöntöd belőle a benzint... Keress benne oldalt kb közepe magasságban jelölést..Öntve van általába a karbi anyagából kis pöcök vagy perem...Na arra a szintre kell beállítani. Ráfogod az alját kézzel, benzincső rátesz benzincsap megnyit.-Vársz kb 1 perc... Benzincsap elzár, cső lehúz, alját leveszed....Ellenőrzöd a szintet...Ha kell emelsz rajta a tűszelepet elzáró fülön...Jó játék.....Sok sikert...
Akkor nem érted amit írtam, ott ahol a legnagyobb a hajlítónyomaték (legnegyobb az igénybevétel, a kormánykiflik tövében, ahol általában elhajlik), mondjuk egy úthibába hajtáskor, na ott a "legvastagabb" és nem másodsorban könnyűfém ötvözet is (ami ugye sokkal merevebb mint az acél). Általában maga a becsúszószár is vastagabb! Ha álló helyzetben folyik akkor már tök mindegy, hogy fordított vagy sem, hanem simmering csere.
Igazatok van hogy túlnyomás alatt a simánál is elfolyik de én normál helyzetre gondoltam nyugalmi állapotban.
És az is igaz hogy az új mocik már fodított van de semivel sem vastagabbak nem értem mitől lenne erősebb
Az írásodból azt szűrtem le, hogy hidegen jól megy és melegen jelentkezik a hiba. Lehet, hogy túl magas a benzinszint, és eldúsúl a keverék (benzin-levegő). Próbáltad másik fúvókával, súbertű állással, karbit kipucoltad rendesen, benzinszintet beállítottad?
hali,
van egy problémám a karburátorral: beállítom faszára a levegő és alapjárat csavarral, utána forog rendesen, de egy-két km után 'elállítódik', ledadog először 8ezernél, majd 7,6, végére alig megy, és szerintem többet is fogyaszt. Mi lehet a baj?
Azért gondolok a karburátorra, mert egy haver ugyanilyen motorjának ugyanilyen karbijával teljesen faszán megy.
köszi
ricsi
Ezt a sok baromságot most elnézzük neked a korodra való tekintettel. Majd ha több motorod lesz mint ahány éves vagy több tapasztalattal fogsz rendelkezni. Jó hogy ilyen aktív ez a fórum! Szinte ide jár a legtöbb fiatal, csak sokan a másikat bosszantani, meg "okoskodni" (ezzel nem akarok senkit megsérteni és tisztelet a kivételnek)
Nyugodj meg, hogy a simánál is elfolyik! Nem azon múlik, hogy fordított vagy nem, hanem rugózáskor túlnyomás keletkezik és a nyomás löki ki az olajat. A fordított masszívabb olyan szempontból, hogy ugye ott a legvastagabb ahol a legnagyobb a hajlítónyomaték!
Üdv!
Én azt hallottam nem egy helyről hogy a fordított teleszkóp nem sokkal jobb a simánál sőt még "roszabb" is mert ha a szimering elkopik mivel fordított ezért elfolyhat/elfolyik a teleszkóp olaj a simánál nem.
Könyörgöm valaki mérje már meg a csavar fejét a powernél!
hát nem tudom, sztem akkor nem valami faszát fogtak ki, mert a hondák nagyon birják a kiképzést, föleg a nagyköbcentis 4T endurok, XR, XL... ismerösömnek is volt, már kb kezdett volna széhullani a régi szar, de a blokkja az olyan volt h sok 10-15 évvel ujabb motor megirigyelte volna, pedig csak bánmyában meg ilyen helyeken használták... ez még igaz az XT-re meg a kawa KLR-re is, szintén voltak ezek is az emlitett figurának...
az h 125ben jobb e, nem tudom, nekem nem tetszik, bár ha soha nem mennék még csak földutra sem viszont valami oknál fogva nem utcai hanem enduro gépet vennék, na akkor tutira XR vagy XT lenne a választottam, nem megy 150-et, bár véleményem szerint egyik aprilia RX meg Tuareg sem tud annyit, föleg ha gyári, viszont van egy kellemes 110 körüli (esetleg kicsivel feletti) utazo, ami kényelmes üléssel és kis fogyasztással, továbbá kis szervizigénnyel, olcso alkatrésszel párosul
senki ne mondja most erre h de persze de full motorgenerálnál akár többszörösébe kerül mint a 2T, az ok egyszerü, nem kell megvárni amig teljesen beáll, hanem ha valami már nem stimmel akkor át kell nézni lecserélni az olajat és kipucolni... továbbá be kell tartani legalább annyiszor az olajcserét és átvizsgálást amennyit a gyár javasol, sztem akkor ezekböl nincsen bukta
de hogy végre valami ideillöt is mondjak a sok rizsához, ma motoroztam egy jot, tszta supermotosan a nagy felnikkel meg endurogumikkal :D városban cirkáltam egy könmnyedet, iszonyu jo ott a DT, faszán gyorsul városban és sztem jol lehet kanyarba állitani is, esetleg a kerekek miatt csuszik meg néha néha
viszont megint nincs benzinem :S holnap max egy karika és már mehetek is a kutra (ha egyszer lesz rá pénzem, de most enmtom honnan fogok szerezni :S)
Nekem meg jelenleg van egy 125ös RX em és egy 200as KDX-em.. A KDX lassan 1hónapja, az RX-et év elején vettem, megkiméltek, erős blokkal vettem mindkettőt, eddig csak tankolni kellett. Az RX-ek Rotax123 blokkal vannak, rengeteg hozzájuk az alkatrész a kawámhoz képest.. Előző motorom is rotax 123-mal volt egy Aprilia AF1 Sport Pro.. Mindhárom 1994es évjárat :D az rx-et lassan elkezdem árulni, 2-3hónapja be sem volt inditva.. vámpapirjai is megvannak, akár le is lehet rendszámozatni.. ára: 250ezer. irjatok emailt és küldhetek képet..
Azért kérdezek mert nemtudok dönteni kisebb fogyasztás vagy olcsobb felújitás.Nem mindegy hogy elég gyürüt cserélni vagy szelepeket is kell meg hasonló okoságokat.
ha mindenki hazudott nekem aki azt mondtaq h megvan és mégse, akkor télleg fosok a 125 4T-k :D de csaknem, mindensetre majd elkérem ismerös XTjét ha esetleg találkozom vele, bár kicsi rá az esély :)
És az is igaz hogy az új mocik már fodított van de semivel sem vastagabbak nem értem mitől lenne erősebb
van egy problémám a karburátorral: beállítom faszára a levegő és alapjárat csavarral, utána forog rendesen, de egy-két km után 'elállítódik', ledadog először 8ezernél, majd 7,6, végére alig megy, és szerintem többet is fogyaszt. Mi lehet a baj?
Azért gondolok a karburátorra, mert egy haver ugyanilyen motorjának ugyanilyen karbijával teljesen faszán megy.
köszi
ricsi
nivan a tsr el multkor láttam dani bánál?
szerintem
Én azt hallottam nem egy helyről hogy a fordított teleszkóp nem sokkal jobb a simánál sőt még "roszabb" is mert ha a szimering elkopik mivel fordított ezért elfolyhat/elfolyik a teleszkóp olaj a simánál nem.
Könyörgöm valaki mérje már meg a csavar fejét a powernél!
az h 125ben jobb e, nem tudom, nekem nem tetszik, bár ha soha nem mennék még csak földutra sem viszont valami oknál fogva nem utcai hanem enduro gépet vennék, na akkor tutira XR vagy XT lenne a választottam, nem megy 150-et, bár véleményem szerint egyik aprilia RX meg Tuareg sem tud annyit, föleg ha gyári, viszont van egy kellemes 110 körüli (esetleg kicsivel feletti) utazo, ami kényelmes üléssel és kis fogyasztással, továbbá kis szervizigénnyel, olcso alkatrésszel párosul
senki ne mondja most erre h de persze de full motorgenerálnál akár többszörösébe kerül mint a 2T, az ok egyszerü, nem kell megvárni amig teljesen beáll, hanem ha valami már nem stimmel akkor át kell nézni lecserélni az olajat és kipucolni... továbbá be kell tartani legalább annyiszor az olajcserét és átvizsgálást amennyit a gyár javasol, sztem akkor ezekböl nincsen bukta
de hogy végre valami ideillöt is mondjak a sok rizsához, ma motoroztam egy jot, tszta supermotosan a nagy felnikkel meg endurogumikkal :D városban cirkáltam egy könmnyedet, iszonyu jo ott a DT, faszán gyorsul városban és sztem jol lehet kanyarba állitani is, esetleg a kerekek miatt csuszik meg néha néha
viszont megint nincs benzinem :S holnap max egy karika és már mehetek is a kutra (ha egyszer lesz rá pénzem, de most enmtom honnan fogok szerezni :S)
Nekem meg jelenleg van egy 125ös RX em és egy 200as KDX-em.. A KDX lassan 1hónapja, az RX-et év elején vettem, megkiméltek, erős blokkal vettem mindkettőt, eddig csak tankolni kellett. Az RX-ek Rotax123 blokkal vannak, rengeteg hozzájuk az alkatrész a kawámhoz képest.. Előző motorom is rotax 123-mal volt egy Aprilia AF1 Sport Pro.. Mindhárom 1994es évjárat :D az rx-et lassan elkezdem árulni, 2-3hónapja be sem volt inditva.. vámpapirjai is megvannak, akár le is lehet rendszámozatni.. ára: 250ezer. irjatok emailt és küldhetek képet..
honnan lehet megállapítani hogy YZ blokkos?