Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért 4t ben már a tt350 meg a dr350 is használható valamire, főleg a tt. De attól kiseb már tényleg csak ara való hogy elvigyen A-ból B-be.
Na jó azért egy crf 250el is el lehet játszani
Kapd be.
vége ám a jóvilágnak, vagy nem csak a héten voltál szabin?
nem sokat. azok is 25-ösök voltak, sárban ők is beragadtak néha, a meredek feljárókon ők is beakadtak a gyökerek közé, lefelé meg ugyanugy pofára estek a mély nyomokban mint én. Max annyi hogy azok jóval könnyebbnek tüntek mint az öreg vas, könnyebb volt cipelni őket.
és a tocsákba/sárba menyit számitott hogy dt vagy ktm?
Tájkép csata után. A légszűrőház belülről,az a csillogás ott alul nem benzin hanem víz...
Lehet hogy ezért dadogott néha amikor nagyon nyeleztem?
De akkor mind a kettő 70es volt?
Bocsi, RD-re kell az alkatrész, csak azért írtam ide is mert hátha valakinek van DT-é, ugyan olyan!
Hello! A kérdés hogy nincs e vkinek eladó RD125 YPVS-hez gyújtásmodulja? A motoron az akksitartó mögött a sárvédőre van felfogatva, nem az ülés alatti CDI-re gondolok. Sürgőős!
hát volt 2rx az 1ik sokkal jobb volt a másik meg ugyanott volt....
asszem ezek után a DT-d is hasonloan vélekedik :D
Na bassz... ma megvolt az egész hátralévő évre való motorozásom.
Kimentem reggel a Vejkei kispályára, hát valami barom átépítette a pályát. Mindkét lejáróba beépítettek egy dupla lépcsőt, szó szerint derékszögűt, lemenni nem lehet csak leugrani, de olyan közel vannak egymáshoz, hogy ugrás után a másik peremére érkezel, és már esel is bele a következőbe. Zsír krosszal persze át lehet ugrani egyből a kettőt, de egy ős dt 35mm-es telójával meg 3szög lengőkarjával?Könyörgöm...
Így aztán ha már lúd legyen kövér, átmentem a nagypályára. Persze tele volt osztrák köcsögökkel és az összes zsír új ktm-el,más mocit nem is láttam. Úgy megbámultak a dt-vel, mintha meztelenül motoroztam volna.
3 kör után meguntam hogy a siratókon csak 1.-ben üveghangon vonyító mocival lépésben tudok felmenni, hát kimentem az endúrósok pályájára.
Na ezt nem kellet volna. Most voltam itt először , meg utoljára. Ezen a pályán kétféle útszakasz van, az egyik 1m-en 1m-t emelkedik/süllyed ülésig érő nyomvályúkkal, keresztben karvastagságú gyökerekkel, sárga, vizes, takonyszerű agyagos talajjal, vagy sima út a blokk közepéig érő tócsákkal, két tócsa között pihentető jelleggel ugyanilyen mély sárral. Két osztrák gyerek is jött velem, az első pár esésnél/beragadásnál még szentségeltünk nagyokat, aztán már csak röhögtünk meg lihegtünk, ahogy 50m-enként rángattuk vissza felváltva egymás motorjait az útra. Mire megcsináltuk a kört, köpni nyelni nem tudtam, és onnan még haza kellett motoroznom 3 falunyira a szántóföldeken keresztül. Egy időre elég volt a jóból.
egy időben nézegettem a cbr 125 gépeket
melóba járni kellett volna
jól néz ki, alig kajál, de olyan gyenge, hogy hihetetlen
olyan izmosszimszon fíling suttogós kivitelben
caferacer, érdekelhet mert kellene a pénz, de minél olcsóbb motort számitanék be és minél több kp.. irj emailt h mit ajánlasz és hogy gondoltad.. raktam fel egy képet az adatlapomra róla..
miért ne lehetne 48 loerös? biztos uj a blokkja :D
az elsö dolog, h a nevem nem véletlenül van kettö o-val, ez ilyen angolos játék mert egy régi becenevemet irtam be
amugy meg elhiszem neked, mivel nem volt 4T 125ösöm, az összes dolog amit fel tudok mutatni az az amit az emberek mondtak vagy irtak rola, ujságban, neten stb... nekem sem 4T motorom van, és tudom azt h ezek az egyhengeresek közel 8000es fordulatnál haldokolnak
azt nem h mennyit mennek, meg ugy igazán nem is érdekel, nekem nem kellett, és nem is lesz az biztos, a legkisebb amit el tudok képzelni egy 400as DRZ-E, ha 4T
amugy az én DT-m egyesbe megy 140et kis lánckerékkel elöl, szoval nyertem, ez van (és még nincs ráragasztva a dété matrica szoval igy nem is az igazi)
amugy ma volt még egy poénos dolog, van egy uj tanárom (tanárnöm) akit nagyon birok, csomot beszélgetek vele, egy fiatal csajszi, kiderült h ö is motorozik és szintén hangvillással tolja, bár ö sportban és egy 2004es vagy 5ös R1 tulaja :D halál volt ma ahogy elöadta h már kivonatta a forgalombol ideiglenesen (h sporoljon tavaszig) és mekkora szemétség h most meg jo idö van, ugyhogy megbeszéltük h fuck police és ö bizony ma motorozik :D majd holnap megkérdem milyen volt :D
kinek van olyan eladóó telója ami jóhh derbi rabasába? HELPHELPHELP PLIZ
Lehet elirt valamit ezekből van 250 es kdx az már lehet van 39 lóerő. http://www.hasznaltauto.hu/2411064_kawasaki_kdx_1989 ez aztirja h 250 es és 48 paci.
Amúgy jobban megy a 70es rx? Mert nekünk volt régen 50es az sokkal rosszabbul ment...
na de viccen kívül lehet hogy egyszer csak azé is elmegyek kipróbálni:D
csak 110et? enyém 2esbe megy annyit 60le-vel....
ez kb. olyan mikor haverral poénból dicsértük a motorjaink 70es rx-e van nekem meg ugye a 80as Dt és mondta hogy az övé úgy megy hogy leszáll a fejem mondom az enyém 6.ba 2000né mindig kimegy alólam partnak felfele ő meg mondta hogy ő 6.ba alapjáratról nem mer gázt húzni mert kimegy alóla... ez kb. ez a szint csak nem mindegy hogy poén vagy komolyan gondolja..
nekem harmadikba 110et megy a dt-m ja és 45 lovas
Szánalom,minek ennek a cr,erősebb a kdx Sztem 6. ba már nem is merte felrakni annyira gyors lett volna fene tudja 160,170? Ver mindent...
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
ez még a cink 5.be 140 miez sportmotor? és 39le ? crossmotor vagy mi?