Tedd azt akkor! Xr 125 4500km nél,videó is van föltéve róla csörög a blokk mint állat...Másik haveromnak 400as xr 8900km-nél szintén csörgőkígyóba ment át,azt hittük vez.lánc vagy szelep,közbe megkajálta az olajat így generál következik...
Ha itt tartunk már az újabb dt meg is olasz motor van.Nem oylan tartós mint régi made is japán motor.Csak nézd meg a kocsikat eggyik sem oylan tartós mert mindenhol ott raknak őssze ahol olcsobba munkaerő....nézd Kinát éhbérért szerelik őssze a Sony tévét meg a nokia (finn) fülhalgatómat..
Na a másik rx, igen tudatlanság: blokk rotax 122 vagy 123 elárulom osztrák...nem olasz és a blokk a lényeg! Meg mért baj az,testvéremnek tuareg van,semmi baja,volt több japán motor is a háznál meg olasz is,ehez sem kell többet nyúlni mint akár a dt-hez,mtx-hez stb...Gilerába 80 000km volt 60 000körül hajtókarcserével megúszta,ennyi km nél gyári dugószett volt...Minden 2T megirigyelheti!
Az xr ert fogom megvenni valsz mert 4 ütem = elég jó hang,kisebb fogyasztás,nem keverékkel megy.De a dt szebb és ugyanannyi pénzért újabbat kapnék és szervizelése is olcsóbb.Csak nincs kedvem 7 literes fogyasztással meg 1 liter olaj/3000 ezres árak mellet motorozni.
ismét h olasz...mindig ezt hallom...másfél éve van nálam...elött nemtom mikor cserélhettek dugót vagy vmit...idáig 1x se kellet hozzá nyúlnom...most nemmegy a powerem....ennyi gondom volt/van vele most....lehet csak én fogtam ki 1 jót....
Az xr forumban azért kérdezgetek mert még xr em nemvolt.Xl-t próbáltam.Ha visszanézed xr forumban a fogyasztást kérdeztem.A fogyastását ránézésre még egy mérnők sem tudja megmondani vezetéstől függ.
nem feltétlen a ló erő határrozza meg a motor teljesítőképességét,váltó áttétel,nyomaték,súly stb...Bocs,de nincs türelmem hozzád! Látom tényleg abszolút nem értesz ezekhez...A hirdetésbe mindenki azt ír amit akar,nem tudják mennyi megadnak egy adatot,minnél többet,h az olyanok mint te megörüljenek,széria enduro cross erejével ..És megveszik ennyi!
Mond már bocs,ha ennyire tudatlan vagy és kérdezgetsz itt,meg az xr fórumba akkor most mért okoskodsz,mert? próbáltad mindent vagy mi,elárulom kdx-nek köze nincs rx-hez! Ts-r jóval gyengébb kis rpm en mint a dt...Nagyon kb egyformán megy...Felújított,jó állapotú motorokról beszélek...Itt ahol lakom van mtx,dt,tsr,tsx,crm,tuareg,rx stb...Ne vitatkozz!
MOst te aztmondod a dt 22 Le és 100 hidetésből 100 az hazudnak akki azt irja hogy 27 lóerő.Nézd meg a használtautó.hu-t egy olyan dt sem látsz amihez az lenne oda irva hogy 22 Le.Azokhoz van forgalmi szerint irva amelyiket rendszámmal árulnak.
Én tényleg tisztán elmondtam,lehet nem érted meg ,te most tulképp a mérnökökkel vitatkozol akik megalkottak valamit,ami hivatalosan(ne foglalkozzunk a fojtással) max ennyit tud széria kipuval,stb...
Akkor is a kategóriában a Dt a gyengébb motor erősebb nála tsr a crm az rx a kdx is.Kmx szinten van.De ezek közül igaz a dt gyengébb és gyengébba fútó müve is ezt más is irta nemrég a Dt venném mert megbizhatóbb meg több az alkatrész is hozzá.
Sok itt az aszem,ez természetes sok nagyobb motort is egyébként 11kw-s forgalmival használnak,előbb utóbb lehet szemet szúr a rendőrnek! Amit megadtam adatokat azok nem fojtott adatok,mivel le is írtam és ott is van tisztán érthetően fojtva 13,teljesen nyitottan 22! Az meg h a kdx annyi hát gyárilag nyitottan 24 kipu +2,3,sportszűrő/direktszűrő tapasztalataim szerint semmit nem ér,nagyobb a szívóheng meg bebeszélik h jobban magy...32re elég nehézkes lenne fölvinni,de semmi nem lehetetlen,de ez az adat akkor sem mérvadó,honna tudod,h annyi? Leméretted padon...