Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Röhej hogy egy poénból mekkora \"vihar\" támad.... Ha már itt tartunk mindegyik tárcsa üt tengelyirányban. Max 0.05 század mm. Ez friss esztergálás után is \"elvetemedik\" ennyire- de van hogy jobban. De a lényeg, azért kell hogy a tárcsa \"üssön\" hogy a fékbetéteket minimális mértékben visszatolja, és nyugalmi állapotban ne érjenek a tárcsához....Szívesen vettem volna szakmai hozzászólását Emzoli \"barátomnak\" is. A lényeget előttem Kawa szakmailag teljeskörűen leírta. Grat. Bár én nem zsírt meg vazelint, hanem fékolajat használok az összeszereléshez, abból baj nem lehet. Zsír hatására a gumikarmantyú bedagadhat, és ez a későbbiekben okozhat szorulást. A másik: mindenki a kerékfékhengernél keresi a hibát, pedig Ozaki kolléga leírta hogy megtakarította rendesen a dugattyút, és annak környékét...Remélem alapos munkát végzett, és a hiba a következő sorokban lesz. Sajnos én már jártam úgy, hogy a flexibilis fékcső belseje levált, és mint egy egyirányú szelep működött. Viszont annak is örültem volna ha valaki kitér, a főfékhengerre is. Mi történik akkor, ha a karmantyú bedagad, és elzárja az olajtartály furatát ezáltal megakadályozza hogy visszaáramoljon az olaj a tartályba? Megint ragadás....Fékkarnak van holtjátéka? És hogy a legegyszerűbb ezeket kiszűrni? Bakra fel, s pumpáljuk addig a féket amíg hiba nem keletkezik....Ha ragad a fék, lazítsuk meg a munkahenger légtelenítő csavarját, míg a nyomás meg nem szűnik. Ha ezután nem ragad, kerékfékhengertől felfelé keressük a hibát. Ha pedig ragad, akkor mehanikus hiba okozza. És akkor polírpapírra fel! Sok sikert mindenkinek akinek ilyen jellegű problémája akad....Remélem sokat segítettem...Vigyázzatok magatokra
valaki megdobhatna 2 hátso küllövel és anyájával(használtragondoltam)
esetleg elcserélném 1 pirelli mt 40 es endurogumira,csak 1 kis hrepedés van rajta teljessen használhato
Totalbike motordoktor:
De nézzük magát a problémát! A fék csak az esetben adhat bármiféle hangot, ha ott valamiféle érintkezés van, tehát a fékbetét hozzáér a féktárcsához. Ennek pedig nem pont a fékbetét az oka, hanem sokkal inkább a fékmunkahenger, illetve egész pontosan a munkahenger dugattyúi. Valószínűleg ezek, vagy ezek valamelyike szorul, nem megy vissza tökéletesen a helyére. Ezt egy egyszerű féktisztítással és átmozgatással orvosolható.

A féktisztítás alatt azt értem, hogy a dugattyúkat ki kell mozgatni, a felületét alaposan megtisztítani, majd szilikonzsírral összerakni. Ilyen fiatal esetében úgyan nem valószínű, de idősebb motorok esetében előfordul, hogy a dugattyú felületén kisebb rozsdafoltok keletkeznek. Ezek eltávolítására az olajos polírpapír használatát javaslom! Másik eshetőség, hogy a fékbetéteket pozícionáló csapokon szorulnak a betétek. Ez esetben meg kell csiszolni a csapokat, vagy tűreszelővel megigazítani a fékbetéteken lévő, a csapok megvezetésére szolgáló furatokat.
Akkor azt loptad vazze!
60 ról volt leárazva 39-re, de az még a legszarabb árfolyamokon, szemcsi nélkül is több mint 8.
Gyermekeim!
Tudom hogy mostanság divat a hullámos(szirom) tárcsa, főleg a kawasakikon, de könyörgöm!Az nem oldalirányban hullámos!
Esetleg még a dugattyúknál lévő gumi karmantyú(így kell irni? )lehet elöregedve, és az nem engedi mozogni rendesen. De ez a teljes szétszedésnél úgy is kiderül majd.
Nekem is volt ilyen a hátsófékkemel mikor elkopott a fékbetét... azért nem ütötte vissza a dugatyút ami így hozzányomta a betétet a tárcsához!
Hello kawa550.
Nekem is ugyan ilyen bukom van és én is kint a Louis-ban vettem.
Egy valamit elfelejtettél.....te kis autószerelő....
kedves kawa pont olyan sisakom van 8 ezer forintért
Hali....ez tetszik hogy sokan hozzászóltatok, de sajna a szerelési útmutató még nem teljes körű. Más hiba már nem is lehet? Emzoli véleményét szeretném még meghallgatni, ha lehet. . Ozaki szerintem az a baj hogy a tárcsában nincs meg az a minimális "ütés" ami a fékbetétet, és a dugattyút visszalökné. Segíts rajta egy nagy "Samuval"...
ha sikerül visszaszereznem a fényképezőgépem csinálok képet
ép most crossosítottam a gépet
tettem rá egy másik sárvédőt előre
talán azért mert amit befizetnek adóba és valami miatt nem tudják meglovasítani nem fizetik ki olyan embereknek akik sosem dolgoztak még
többet erről nem írnék mert nem olyan fórum
Meg hogy egy kicsit szívjam a kollégák vérét:
Bár szabin vagyok a héten, de egy tetves tb igazolásért ki kellet mennem bécsbe, ha már ott voltam kicsit körülnéztem a motoros boltokban, és a Louisban addig könyörögtek az eladók, míg végül hajlandó voltam kemény 57 EUR-ért(13.680Ft)megvenni ezt a sisakot a szemüveggel együtt. Tudom hogy nem egy Shoei, de benn az E jel meg a TÜV matrica, szal nagyon szar nem lehet.
Na ilyent mutasson nekem valamelyik magyar kereskedő. Aztán magyarázza meg nekem valaki, miért kerül a gazdagabb osztrákoknál már minden(az élelmiszer és a benzin is!)jóval kevesebbe mint nálunk.
Na, itt nekünk már semmi dolgunk.
(ace)caferacer kollégánk pontosan leírta a javítás menetét.
Ha az sem segít, akkor még szóba jöhet az íves felújítás.
Rossz féknyereg bal kézbe, új féknyereg a jobb kézbe, és amíg beteszed az újat, addig a régít ívesen elhajítod a francba.
ja, másolj be képeket és ha ráérsz mesélj milyen az xt mert énis azt akarok
xt-ről mikor kapunk képet?
ha már szétszeded takarítsd ki rendesen, csövet is fújd ki
dugattyút meg óvatosan polírozni legjobb a posztó&fogkrém&türelem kombináció
amikor rakod össze nagyon óvatosan nehogy a karmantyú megsérüljön
én megkentem a gumit, meg a dugattyút vazelinnal úgy raktam össze
a dt féke és az xt fékei is elég fosok voltak de kitakarítás után jók lettek
fékfolyadék meg glikol alapú legyen
Kösz! Megpróbálom a dugattyút felpolírozni...
Ozaki9 ! nekem is volt ilyen problémám a hátsó fékkel, két három fékezés után megszorult, aztán szétszedtem visszanyomtam a dugattyút és utána megint kb annyit bírt ki.
Én annyit csináltam vele, hogy lekaptam a hátsó féknyerget kipumpáltam belőle a dugattyút(annyira hogy azért ne essen ki:D) leszedtem róla a koszokat, polirpapirral szépen megcsiszoltam, és azóta faszán működik!

csakhogy Karika kolléga is örüljön:D
Na ha ezeket mind megcsináltad és még mindig szorul,akkor a következő a teendő. Tudod mit, várjuk meg a tippeket tanácsokat: Kawa 550, Emzoli22357, Vasfarok, Ini, Skodi, Caferacer és a többi kollégától. Ha gondolod gyere msn-re...címem korábban.
bocs de ezt én nem vettem le a vidiböl, mert azt hittem h ezek különbözö vasak...
amugy én pont tudom jol h mit lehet és mit nem, mert egy havi nyári fizubol SEMMIRE se elég ami értelmes dolog :) és most az is belement a házba...
Dugattyú,csúszka meg lett tisztítva,teljesen szét lett szedve! Utánna pár fékezés erejéig jól működik,ezután meg sz@rul! Különolajozást én is gondoltam,h inkább kikötöm,de macerás a kúton olajat öntögetni,méregetni stb...
én hálistennek még nem éltem át ilyet (anyagilag) de havernak az yzje most készül 97es (átbaszták mert 98at mondtak ezáltal nem stimmel a láncvezető) és most van ott hogy 350be vette és már lassan 200nál tart illetve eddig 150 ment rá még első hátsó féknyereg és akkor lessz kész... magyarul olyan 200ra lessz a vége és a blokkhoz nemis nyúltunk még mondjuk ahoz egyenlőre nemis kell
Vagy a dugattyú vagy a csúszka ragad. Takarítsd ki. Olajzást meg rúgd le. Minden fontosat korábban megtalálsz. Már volt téma mindegyik....Sok sikert
Üdv milyen foglalatú izzó van a dt be elöl?
csak azt találtam róla a könyvbe hogy 35Wos
valami megoldást akarok találni hogy jobb legyen a fénye...