Ha te ennyit vágsz le "A" videóból akkor csak gratulálni tudok. Ez két motor átépítéséről készült videó. Ezt a vidit csak az érzi át, aki már vállalkozott hasonlóra, és tudja mennyi munka, s pénz van benne. Pont ilyen embereknek készült ez a vidi, mint "te" csak nem gondolták hogy ezt nem éred fel...... Az a legnagyobb baj hogy M.O.-on átlagkeresetből még ilyen kiput sem tudok venni, nemhogy SM kerekeket....
Lenne 2 kérdésem,ugye adott egy 80as Lc2-es átlagfogyasztás 4liter mentem vele 1000km-et,az olajtartáj kb 1/3-a fogyott ki ez testvérek között is kb 0,5liter...Szó szerint igazán kevés és maximumra van állítva az olajszivattyú(ez biztos!)...Létezik,hogy ennyi olajat fogyasszon 40literhez fél litert? Most úgy vagyok vele,hogy inkább a tenkba is öntök 1decit! Másik kérdés,mitől van az,hogy az elsőféket behúzva beragad a betét és nem enged ki...?
Fatökü.
Kellet neked szar tárcsa a dob helyett, most ott van kínlódhatsz.
Szóval. A bénábbak feltöltik a tartályt felül, alul a légtelenítőre ráhelyeznek egy odaillő(10-es)csillagkulcsot,ráhúznak egy átlátszó gumicsöveta csavarra, felül addig pumpálnak a karral amíg felkeményedik, akkor behúzva tartva megnyitják kicsit alul a csavart amíg a kar teljesen bemegy,elzárják a csavart, és kezdik előlről egészen addig, amíg légbuborékok nélküli tiszta olaj jön már csak.
A fasza csávók egy használt befőttes üveg tetejére fúrnak két a gumicső méretéhez passzoló lukat, csövet tesznek bele,a cső és az üveg fedele találkozásánál sziloplaszttal tömítik, az egyik csövet a légtelenítőre teszik, a másikat szívják, és közben folyamatosan utántöltik felül a tartályt hogy ne tudjon újra lelevegősödni. 2-3 deci olaj átszipkázása után tuti hogy nincs levegő a fékjükben.
Netek, retek, hogy örüljetek.
Mióta kell a dobfékes Dt-t légteleníteni? Amúgy tök egyszerű: ráhúzol egy mipolán-csövet, vagy átlátszó benzincsövet a légtelenítő csavarra, és kilazítod a légtelenítő csavart a munkahengernél...Fontos hogy a cső felfelé álljon, és fordított "U" alakba vezeted vissza egy flakonba. Majd ha 5mp-ig nem jön levegő, elzárod. Ennyi. De kérdem én hogy került oda levegő?
velem nem játszanak (játszottak) soha igy
szerintem nem kivánatos gyerek vagyok, erre akkor gondoltam amikor a katonák helyett kenyérpiritoval kellett játszanom fürdés közben
Lassan az én motorom is összeáll még pár apróság(vezetékelés, idomok fényezése) és kész.
az egész fórum imád
Kellet neked szar tárcsa a dob helyett, most ott van kínlódhatsz.
Szóval. A bénábbak feltöltik a tartályt felül, alul a légtelenítőre ráhelyeznek egy odaillő(10-es)csillagkulcsot,ráhúznak egy átlátszó gumicsöveta csavarra, felül addig pumpálnak a karral amíg felkeményedik, akkor behúzva tartva megnyitják kicsit alul a csavart amíg a kar teljesen bemegy,elzárják a csavart, és kezdik előlről egészen addig, amíg légbuborékok nélküli tiszta olaj jön már csak.
A fasza csávók egy használt befőttes üveg tetejére fúrnak két a gumicső méretéhez passzoló lukat, csövet tesznek bele,a cső és az üveg fedele találkozásánál sziloplaszttal tömítik, az egyik csövet a légtelenítőre teszik, a másikat szívják, és közben folyamatosan utántöltik felül a tartályt hogy ne tudjon újra lelevegősödni. 2-3 deci olaj átszipkázása után tuti hogy nincs levegő a fékjükben.
Netek, retek, hogy örüljetek.
Kérlek fotózd ki az 5 könyvtárnyi szakkönyvedből a fék légtelenítésről szóló oldalakat
ma mentem kb 2km majd lefagyott minden részem, ráadásul még a szél is tombol
szerintem nem kivánatos gyerek vagyok, erre akkor gondoltam amikor a katonák helyett kenyérpiritoval kellett játszanom fürdés közben
ha sok lovakat akartok ezt nézzétek