Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy Yamaha dt 50, vagy xt 125-höz való digitális órát szeretnék venni! Ha valaki tud kérem szóljon!
Ha te ennyit vágsz le "A" videóból akkor csak gratulálni tudok. Ez két motor átépítéséről készült videó. Ezt a vidit csak az érzi át, aki már vállalkozott hasonlóra, és tudja mennyi munka, s pénz van benne. Pont ilyen embereknek készült ez a vidi, mint "te" csak nem gondolták hogy ezt nem éred fel...... Az a legnagyobb baj hogy M.O.-on átlagkeresetből még ilyen kiput sem tudok venni, nemhogy SM kerekeket....
Lenne 2 kérdésem,ugye adott egy 80as Lc2-es átlagfogyasztás 4liter mentem vele 1000km-et,az olajtartáj kb 1/3-a fogyott ki ez testvérek között is kb 0,5liter...Szó szerint igazán kevés és maximumra van állítva az olajszivattyú(ez biztos!)...Létezik,hogy ennyi olajat fogyasszon 40literhez fél litert? Most úgy vagyok vele,hogy inkább a tenkba is öntök 1decit! Másik kérdés,mitől van az,hogy az elsőféket behúzva beragad a betét és nem enged ki...?
nagyon nagy
Nem rossz amúgy nekem ezek a kedvenceim 1. videő------2. videó

Lassan az én motorom is összeáll még pár apróság(vezetékelés, idomok fényezése) és kész.
és ez miért jo? sok szép DT összevágva szar zenére, ilye midnenki csinálhat unalmas perceiben:D
erre volt szükség
az egész fórum imád
Fatökü.
Kellet neked szar tárcsa a dob helyett, most ott van kínlódhatsz.
Szóval. A bénábbak feltöltik a tartályt felül, alul a légtelenítőre ráhelyeznek egy odaillő(10-es)csillagkulcsot,ráhúznak egy átlátszó gumicsöveta csavarra, felül addig pumpálnak a karral amíg felkeményedik, akkor behúzva tartva megnyitják kicsit alul a csavart amíg a kar teljesen bemegy,elzárják a csavart, és kezdik előlről egészen addig, amíg légbuborékok nélküli tiszta olaj jön már csak.
A fasza csávók egy használt befőttes üveg tetejére fúrnak két a gumicső méretéhez passzoló lukat, csövet tesznek bele,a cső és az üveg fedele találkozásánál sziloplaszttal tömítik, az egyik csövet a légtelenítőre teszik, a másikat szívják, és közben folyamatosan utántöltik felül a tartályt hogy ne tudjon újra lelevegősödni. 2-3 deci olaj átszipkázása után tuti hogy nincs levegő a fékjükben.
Netek, retek, hogy örüljetek.
amugy nem DT hanem TZR az alany
A gyári főfékhengeren a gumikarmantyú elöregedett ezért felújítás vált szükségessé.Ehez szét kellett szerelni de szerelés közben levegő került bele.
Mióta kell a dobfékes Dt-t légteleníteni? Amúgy tök egyszerű: ráhúzol egy mipolán-csövet, vagy átlátszó benzincsövet a légtelenítő csavarra, és kilazítod a légtelenítő csavart a munkahengernél...Fontos hogy a cső felfelé álljon, és fordított "U" alakba vezeted vissza egy flakonba. Majd ha 5mp-ig nem jön levegő, elzárod. Ennyi. De kérdem én hogy került oda levegő?
Tisztességes Apuka!
Kérlek fotózd ki az 5 könyvtárnyi szakkönyvedből a fék légtelenítésről szóló oldalakat
xt blokk de szerintem a tt is ilyesmi lehet
ma mentem kb 2km majd lefagyott minden részem, ráadásul még a szél is tombol
Tereprendezés előtti a kép?
velem nem játszanak (játszottak) soha igy
szerintem nem kivánatos gyerek vagyok, erre akkor gondoltam amikor a katonák helyett kenyérpiritoval kellett játszanom fürdés közben
hogy mekkora szarok ezek az olasz motorok:S havernak rx-be kevesebb mint fél év alatt most volt nemrég a 2. henger és most megy bele a 4. dugó:D
Tisztességes apuka így játszik a kisfiával vasárnap délelőtt :
mert minek a blokkja ez, TT, XT?
Jah lovak.....
nono csak 1 betű eltérés van a típusban
ha sok lovakat akartok ezt nézzétek
nem esik az eső , mehetek ki végre egy kicsit csapatni
Ez itt egy típusidegen kép...Ezt meg ne lássuk megegyszer itt a fórumon... mert kitiltatunk...
na karika én vok az ..