Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor adj te címet...
ha azoknak bejön...............
egy próbát megér
Amúgy már felvettél 1*,nekem azért nem megy !
Amúgy nem nagyon használom az msn-t!
Nem búvárszemüveg ez vazze!
kepesi.peter@freemail.hu próbáld te!
Neked ez sem megy?
jó ötlet kawának köpködd le az új szemüveged:D
rá kell köpni és szétmaszatolni
utánna nem fog annyira
jó meg minden csak párásodik.....
Jók ezek a tesztek,mindig is szerettem őket! Épp ma gyorsult egy ilyen újabb dt-vel egyik haver a másik honda xr-e ellen 100méteren 20at vert az xr-re!
Fölvettelek msn-re!
Pakolás közben találtam egy régi auto-motor-os dt tesztet.
Benyomom hátha érdekel valakit.Remélem olvasható lesz.
Gyere msn-re: sex-76@hotmail.com
Holjáték is van állítva neki,egyébként amikor ki lett takarítva jól működött 1darabig,de 10-15fékezés után újra ilyen lett és az nem létezik,h ennyi idő alatt elkoszolódjon!
Igen,bocs rosszul fogalmaztam...Természetes ha beragad,utána nehéz behúzni,hisz olyan mintha egy jól működő féket behúzunk a betétek a tárcsához érnek,azt már nem tudjuk tovább húzni...Úgy akartam írni,hogy alapból,ha nincs beragadva a fék álló helyzetnél is kemény behúzni a fékkart...Pedig optimális az olaj mennyisége a rendszerben!
Azért te okos, mert nyomás van a rendszerben...Örülök hogy figyelmesen olvasol... Minek írok az ilyennek?
Próbakört nyomtam benne, kényelmes, nem fúj alá a szél, hogy párásodik e azt ennyi idő alatt nem tudom, majd meglátjuk.
A régi scott volt, de abba bele szoktam izzadni rendesen, és nem is feküdt ilyen pontosan fel mint ez
Erről a beragadó fékkarról jut eszembe.
Lehet csak nekem új, de ma láttam egy tök patent kis lopásgátlót.
A kormányhoz rögzíti a kupplung(vagy fék kart) behúzott állapotban. Behúzott kupplungal meg nehéz elhajtani, ha meg elvágja a bowdent akkor kupplung nélkül még nehezebb, persze ettől még elvihetik teherautóval.
De az elfelejtett féktárcsazárral történő vicces elindulásnál mindenképpen jobb(volt ilyenem a zizivel...)
1szóval akkor nem igazán van holtjátéka...
Ja egyébként,lehet nem a munkahengernél van a probléma ahogy azt karika írta,mivel amikor beragad a fék,utánna nehéz a fékkart behúzni!
Na legalább adtam egy kis elfoglaltságra valót a dt tulajoknak,ezt nem gondoltam volna...Mindenki ennyire részletes leírást ad a probléma esetleges megoldásáról! Köszönöm a válaszokat! Ha lesz kedvem hozzá nekiállok,bár múltkor alaposan meg lett tisztítva,bár mint írtam polírozás nem volt! A betétek egyébként nem kopottak!
madhead szemüveg? sztem egy rakás.... nekem is azvan de bánom hogy nem progripet vettem
csakhogy ne én tűnjek ilyen okosnak , ezt karikától tanultam
Szemüveget a bírónak!
Mondom: a totalbike motordoktor mondja, nem én!