Azt honnan gondolod ho legalább 27 lovas?Mert az enyém eza blokk de nem akar tulságosan meni...Azért kérdeztem hogy nicasilos e vagy nem hogy meg e tudom furatni.Bár lehet hogy csak dugózni kell majd..:(
Nekem a 80-ason akkor tűnt el alulról az erő, meg vele együtt az alapjárat is, amikor a levegő oldali szimeringem elszakadt. Mondjuk nekem hidegen-melegen is csinálta.
naszoval 1993-as 125 ccm, póweres,elől tárcsafék,hátul dob. Képet még nemtudok felrakni mivel még nincs róla . Tömören ennyi adatot tudok mondani neked. Tényleg kezdö vagyok még ebben a formában. Ja és még egy kérdés neked, az mitöl lehet,hogy egy darabig normálisan húz a gép 5000-ezres fordulat alatt is akár hatodikban 40 nél is. Utána ha bemelegszik vagy tulmelegszik vagy az isten tudja, Nincs alsó fordulatszám tartomány,Ez ugy jelentkezik,hogy nem akar menni a gép csak 5000 ezer felett,alatta csak morog ha le nyelezem meg nem akar megindulni. Ez föleg elinduláskor gáz mert 1-esbe 5000 ezer alatt semmi,utána meg kerékre emeli a gépet. De ez csak akkor jelentkezik ha mentem vele már kb. 20 percet. nincs dinamikus gyorsitása a gépnek,vagy nyelezem neki vagy meg ledudálnak a lámpánál
Vazze, hát ez egy DT, erre tervezték, ütni vágni kell, sarazni, nem ápolni, meg szilikonnal fújkálni, arra az RD-t találták ki.... Gond nélkül tűri, erre lett kitalálva. Természetesen az alap gondozás kell neki, olajszintek ellenőrzése, bovdenek, lánc kenése, a motor időnkénti megmosása(mondjuk havonta, kéthavonta, ha már az ülés is retkes, mert még az eső se mosta le)stb. de amúgy nem kell rá vigyázni, adni kell a szájának! Szó nélkül bírja. Persze ésszel....
"Így egyszerűbb volt venni X darab csavart aminek a feje imbuszos kialakítású."
Háát tulajdonképpenr "imbusz csavar" sincs, mint ahogy "csillag cxsavar sincs, mivel az imbusz ez egy gyár, nem pedig csavarfej tipus:)
Amit imbusznak szoktak hívni, az a belső kulcsnyílású csavarok fajtájába tartozik:)
De nyugi, én is imbusznak hívom, mint mindenki
Nincs veled semmi bajom, csak a legelső hsz, amit segítő szándékkal, de kissé pongyolán fogalmazva írtam neked, arra egy kioktató, lekezelő választ adtál, ezért javítottalak ki párszor, hogy érezzed, senkinek sem esik jól, ha szőrszálhasogató modon kijavítgatják.
Ráadásul, azért fogalmaztam pongyolán, hogy közérthető legyen, mivel nem voltam tisztában a műszaki felkészültségeddel.
De igazad van, kissé méltatlan, hogy kijavítgattalak, elnézést kérek!
Viszont azért talán valami haszna is volt, megtudtuk, hogy többféle csillagcsavar van, és az imbusz az egy gyár, és nem csavarfej típus:)
Béke veled.
az eredeti csavarokat én is kicseréltem imbuszra
volt amit csak hidegvágóval tudtam megindítani
pedig 70ezres ütve csavarozóval akartam szétszedni
ami kicsi horony el volt baszva azt egyből elnyalta
mocsok lágy anyagból vannak a csavarok, gondolom nem véletlen........
Most mi bajod van? Szálka vagyok a szemedben, hogy mindig kijavítasz? Ne haragudj tényleg nem rendelkezem a megfelelő szerszámokkal. Mert nem autószerelőként dolgozom maszek alapon. És nincs otthon legalább 300.000.- forint értékű szerszám a falon. De most azért hogy leszedjem, teszem fel a DT-ről az "oldaldeknit", (ezt miattad tettem macskakörömbe -nem kell kijavítani... csak azért hogy mások is értsék) nem fogok venni csavarhúzókészletet, amivel megint nem fogom tudni kilazítani, mert nincs "dinamikus csavarhúzóm" sem. Így egyszerűbb volt venni X darab csavart aminek a feje imbuszos kialakítású. És ha 10X szedem szét akkor is kényelmesebben meg tudom húzni ,mint a "kereszthornyos" csavart. Amúgy meg előttem barbárok szedték szét- megnéztem volna mit művelsz a speckó csavarhúzó készleteddel. Vélemény: az én hozzászólásom után úgy emlékszem, volt egy pár kérdés, amit fiatal versenyző kollégáink tettek fel, INFORMÁCIÓHIÁNY birtokában. Szerintem jobban örültek-tünk volna ha azokra válaszolsz, és megosztod velük tudásod . Erről a hozzáállásról olvastam tőled a hetekben egy velős hozzászólást Hogy is van ez? Bort iszunk oszt vizet......? Amúgy nincs veled semmi bajom, nem haragszom rád, mégegyszer köszönöm a segítségedet, és elismerem a tehetségedet . Csak leírtam a véleményemet higgadt stílusban, ahogy ezt mint mondottad a fórumon kell...Mindenkinek szép napot, s vigyázzatok magatokra....
Én az imbuszos csavarokra szavazok azzal van összerakva az egész motor kivéve egy két helyen. (keréktengelyek, lengővilla tengelyek, himbarendszernél stb, stb...)
"Jah ekkora cig@nyt mint ez a DT? Oldaldekni csavarok csillagfejűek.... Tiszta középkor. Oldható kötés-egyszer"
Már miért lenne egyszer oldható?
A kereszthornyos csavar(amit te csillagfejűnek hívsz) pont ugyan úgy akárhányszor oldható, mint bármely más csavarkötés, csak ugye a megfelelő méretű, és fajtáju csavarhúzó kell hezzá.
Alapból kétféle kereszthornyos csavar van, van Pozdrive, ezt a csavardobozon, és a csavarhúzón is PZ vel jelölik, és van Philips ennek PH a jelölése.
A két csavarhúzó nem keverendő, mert akkor tényleg tönkre megy a csavar, mivel töredék felületen fekszik fel. a méret is úgyan így számít, tehát kerszthornyosat, csak a belevalóval szabad csavargatni.
Alapból, ha a belevaló csavarhúzó megy bele, a felőlete jóval nagyobb mint a mezei sliccelt csavarnak.
a4t -t anyira nem szeressük