Nekem is szoktak nyikorogni a fékek, főleg amikor tiszta sár az egész, de mégjobban, amikor már ráköt a sár, mint a beton, aztán napok, hetek után pereg le darabokban....
De gyári csavar volt csak atomjaira szedtem a motort és mint mondottam új csavar lett oda is téve és most nem tudom hogy csak ebbe ér bele vagy a gyáriba is beleért idáig vagy egyikbe se fog mert nem nyit akkorát a motor.( a gyári csavart nem találom mert van egy doboznyi amit vadi újra cseréltem) Még nincs összepakolva a motor ezért nem tudom le ellenőrizni hogy beleérne-e amikor ha gyújtást adok rá, meg nem is akkor szeretném szétszedni még egyszer amikor már minden össze van rakva ezért kérném a segítségek hogy ha megmérné valaki annak a csavar fejének a magasságát egy tolómérővel és akkor tudom hogy olyant raktam-e bele ami jó.
olvastam olyant hogy a belépő élt le kell csiszolni 45 fokban
kipróbáltam és nem csikorgott bár én középen még bele is fűrészeltem egy csíkot a "ferodolba"
Kontrollnál hozzáér? Hogy nem a gyári csavar van benne?
Jah ekkora cig@nyt mint ez a DT? Oldaldekni csavarok csillagfejűek.... Tiszta középkor. Oldható kötés-egyszer
Igen és alapból is jobban nyitva van amikor még a power nem (2000-2500Rpm) dolgozik. Nem ránt hirtelen akkorát, viszont dinamikusabb...Ez kipróbált a 27 Le-s-nél.
Viccet félretéve= betétek ki, 120-as vagy finomabb vásznon!, sík felületen felcsiszol, visszatesz. Csúszkák ellenőrzése, takarítása, (az elhasználódott poros zsírtól) újra zsírozása (esetleg ha van, RÉZPASZTA)vékonyan bekenni! ellenőrzés hogy csúszik -e könnyen a csúszka. Összeszerel! Jé nem nyikorog .
A beállítását azt tudom hogy történik azért köszi hogy elmondtad csak azért kérdezem mert szó szerint az utolsó csavart is kicserélem a motoron és nem volt gyári csavar csak arra voltam kiváncsi hogy egyátalán nyit-e akkorát mert elvileg ha kézzel forgatom elforogna a power tovább is csak beleakad a csavarba az a kis villa, de ezek szerint a motor nem forgat rajta akkorát.
Ha fél lukkal előrébb állítod azt a villát az mitől lesz tuning hamarabb nyit?
Nézd meg a powermotort a tank alatt. Nincs véletlen fogtörésed? Ha nincs, a bowden nem szorul? Esetleg a power-tengelye? Sok sikert várunk visszajelzést...
Kedves Darknox a power ha jól van beállítva, gyakorlatilag nem érhet a felfogató csavarokhoz. Mielőtt állítgatnád fűzd ki a bowdeneket, és nézd meg nem szorul -e a power! Beállítása a következő= Gyújtásra kell tenni-elvégzi a powermotor a kontrollt és beáll alapra mikor nyitva a kipuff. nyílás. A tárcsán lévő V alak közé kell esnie a hengerben lévő 4-es vagy 5-ös furatnak. Mint az ábrán amit mellékeltél! Utána kontroll megint...És ugyanoda áll vissza. A bowdennel tudsz rajta állítani. Vigyázat mindkét bowdenszálat ellenőrizd ne legyen túl feszes, se laza...Ha a beállítás jó kontroll közben nem megy el egyik felfogató csavarig sem. Sok sikert mindenkinek. Kis tuning= fél lukkal előre kell állítani...
Hali.
Az lenne a kérdésem hogy az mitől van hogy a tárcsafékeim nyikorognak? Mikor rálépek erősebben akkor nem csak ha gyengébben fékezek. Por mehetett bele?
Szerintem szarakodik a 125-ösömben a pówer. Ez ugy jelentkezik,hogy ha egy adott fordulat tartományban megyek vele,akkor néha érzem,hogy kicsit megindul,aztán meg viszaáll normálra a fordulat.És még az is van,hogy amikor ráteszem a gyujtást akkor ugyebár kinyitbezár a szelep,van amikor beragad vagy a franc se tudja de elkezd kerregni. tudtok erre valami gyógyirt? Köszi elöre is!
Jobb egérgomb--zoom in-re kattintva nagyíthatsz a képen,de csak abban a kis ablakban nézheted.Elvileg meg kell jelennie egy robbantott ábrának az alkatrészlista felett.Vagy flash player-ed,vagy java-d vagy esetleg adobe acrobat-od nincs telepítve,ebben már nem tudok segíteni.
csocsi
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=122597
IrányÁr: 180e Ft
kipróbáltam és nem csikorgott bár én középen még bele is fűrészeltem egy csíkot a "ferodolba"
Jah ekkora cig@nyt mint ez a DT? Oldaldekni csavarok csillagfejűek.... Tiszta középkor. Oldható kötés-egyszer
de ha elkoptak a fékbetétek akor is lehet
multkor láttam Dani bánál
Ha fél lukkal előrébb állítod azt a villát az mitől lesz tuning hamarabb nyit?
Az lenne a kérdésem hogy az mitől van hogy a tárcsafékeim nyikorognak? Mikor rálépek erősebben akkor nem csak ha gyengébben fékezek. Por mehetett bele?
Szerintem szarakodik a 125-ösömben a pówer. Ez ugy jelentkezik,hogy ha egy adott fordulat tartományban megyek vele,akkor néha érzem,hogy kicsit megindul,aztán meg viszaáll normálra a fordulat.És még az is van,hogy amikor ráteszem a gyujtást akkor ugyebár kinyitbezár a szelep,van amikor beragad vagy a franc se tudja de elkezd kerregni. tudtok erre valami gyógyirt? Köszi elöre is!
csocsi