Az oil viszkozitási minőségét a számozás végén az "SE" határozza meg. Utánajártam tegnap mielőtt beleöntöttem volna bármit a blokkba. Jah és ilyen "jó minőségű" olajat már nem találni...Csak jobb van
Hali!
Egy kis segítség kellene DT125R -ről lenne szó ha valaki ráér megmérhetné nekem annak a csavar fejének magasságát amely a power szelepet mozgató tányér mellett van bal oldalt. A power szelepnek a fedelét leveszitek akkor van egy tányér amit mozgat a motor a bovdeneken keresztül nah a mellett van bal oldalt. a biztonság kedvéért egy képet is mellékeltem. Szóval a csavar fejének magassága kellene.
ez szerintem nem igaz, mert pont a benzin is hűti a blokkot, azért nem jó vele sokáig egyenletesen menni mert a gáznyomás kiegyenlítődik, de ha visszaengedsz a gázon leszűkűl a karbi torok megnő a bemenő nyomás és abban a töredék másodpercnyi időben a kicsapodó benzin hűt,
http://www.oemmotorparts.com/d...
Akinek bármilyen robbantott ábrára van szüksége a legtöbb motortípushoz itt megtalálja!Természetesen Ingyenes!A félreértések elkerülése érdekében,így mindenki ellenőrizni tudja nagyvonalakban,mit kéne kapnia boltban.
Rendesen elnéztek valamit haver!Ez a dugó 100%,hogy nem r-es dt-be való.Már cseréltem 125R-ben,azon ablak tutira nincs,de le is fényképezhetem a cserélt dugó maradékát.Ezt meg nem is kéne nagyon próbálgatni,mert nem valószínű,hogy bármely méret is egyezik az eredeti dugóével.
szét lett szedve, bele lett rakva, nem indult vele, ezt adták a boltban ehez a típushoz. csakhát azok a lyukak amik rajta vannak azok az eredetin nincsenek, vagyis másabb.nem lett furatva, mert ez az utolsó túlméret, elég passzosan met bele így is.de hüvelyezés lesz belőle, mert felbaszta a tulajt.alapméretre.
help me! 6500-7000-es forduklaton (ahol elkezdene igazán jol huzni) a motor ledadog! a kipufogon a bilincs sajna ugyanugy laza, de maga a dob rajta van a rezon amennyire lehet! mi lehet a baj?
holnap elviszem szerelöhaverhoz és megnézzük h mi van, remélem nem fog semmibe sem kerülni és csak valami szirszar aproság mert most nincs pénz semmire :S
nincs a bmw-vel semmi bajom....... arról nem is írtam semmit, tuti jobb mint egy 600as sel trabi
aztán nekem mindegy mit öntesz a motorodba
de ha már egyszer van direkt odavaló olaj akkor azt érdemes beletenni
biztos van ok amiért gyártják...
a tapasztalataim is leírtam
annakidején is beírtam páran ki is próbálták és jó volt nekik is
Ezen már túl vagyunk kb egy fél évvel.
Volt itt már nagy vita hogy milyen olaj kell bele, ez a gyári ajánlás, de ini ajánlata is jó bele.
Az 5w40-ről meg annyit, hogy halmaz elmélet az általános iskolából gyermekeim.
A 10w30 tud valamit.
Az 5w40 tud mindent amit a 10w30 plussz még...
De a jó választás mégis csak a direkt motorokba gyártott olaj, azzal elvileg kevésbé kopik,csúszik a kupplung.
Természetesen a gyári ajánlást teljesítő viszkozitással.
Mi a különbség a két dugattyú között? Elég sokféle méretezés van...Méregessél tolómérővel picit...Hasonlítsd össze a régivel= csapszegátmérő, csapszeg-dugattyútető, dugattyútető-ablakok, stb....Érdemes mielőtt összerakod...Jah nincs még szétszedve? Hát akkor nosza... Várjuk epekedve az eredményt! Ugye fúratni is akarod!
no itt a hiba:
bmw-ből megmaradt
direkt 2t váltóolaj kell bele
nekem fos volt a váltó, csúszott a kuplung magas fordulaton
ettől a repsoltól megjavult minden
igaz 1000ft körül van fél liter
Sziasztok nah megjavult a szutyok..... Bár hozzá kell tennem hogy 10W-30-ast elég nehéz találni....Volt otthon 5w-40-es BMW-ből maradt fullszint...Ezzel most jól működik, de előhozza a híg olaj a váltóhézagokat hang formájában. Nah majd télen kap fincsi 10W-40-est....De legalább a kuplung szétemel...
aki tud érte jönni:
van kb 2.2-2.3 dl repsol 10W30 olajam kimaradt a dt-ből
a 80asba 7 deci kell így csak egy fél literes flaskát kell venni
csepelen átvehető egy fél literes kóláért
Egy kis segítség kellene DT125R -ről lenne szó ha valaki ráér megmérhetné nekem annak a csavar fejének magasságát amely a power szelepet mozgató tányér mellett van bal oldalt. A power szelepnek a fedelét leveszitek akkor van egy tányér amit mozgat a motor a bovdeneken keresztül nah a mellett van bal oldalt. a biztonság kedvéért egy képet is mellékeltem. Szóval a csavar fejének magassága kellene.
125 r be szerintem ilyen dugó megy:
Akinek bármilyen robbantott ábrára van szüksége a legtöbb motortípushoz itt megtalálja!Természetesen Ingyenes!A félreértések elkerülése érdekében,így mindenki ellenőrizni tudja nagyvonalakban,mit kéne kapnia boltban.
holnap elviszem szerelöhaverhoz és megnézzük h mi van, remélem nem fog semmibe sem kerülni és csak valami szirszar aproság mert most nincs pénz semmire :S
aztán nekem mindegy mit öntesz a motorodba
de ha már egyszer van direkt odavaló olaj akkor azt érdemes beletenni
biztos van ok amiért gyártják...
a tapasztalataim is leírtam
annakidején is beírtam páran ki is próbálták és jó volt nekik is
Volt itt már nagy vita hogy milyen olaj kell bele, ez a gyári ajánlás, de ini ajánlata is jó bele.
Az 5w40-ről meg annyit, hogy halmaz elmélet az általános iskolából gyermekeim.
A 10w30 tud valamit.
Az 5w40 tud mindent amit a 10w30 plussz még...
De a jó választás mégis csak a direkt motorokba gyártott olaj, azzal elvileg kevésbé kopik,csúszik a kupplung.
Természetesen a gyári ajánlást teljesítő viszkozitással.
Akkor az vol a bibi ogy sűrű volt az olaj?
bmw-ből megmaradt
direkt 2t váltóolaj kell bele
nekem fos volt a váltó, csúszott a kuplung magas fordulaton
ettől a repsoltól megjavult minden
igaz 1000ft körül van fél liter
van kb 2.2-2.3 dl repsol 10W30 olajam kimaradt a dt-ből
a 80asba 7 deci kell így csak egy fél literes flaskát kell venni
csepelen átvehető egy fél literes kóláért