Itt a Bükk vonzáskörzeténben nem nagyon találkoztam még őrrel, de végülis amúgy a szigorú nemzeti parkokat kerülöm, oda tényleg pofátlanásg bemenni, meg amúgyis van ezer jobb terep, ami nem is nemzeti park. Kijelölt úton(földút) meg amúgy nem tiltja semmi a haladást, még nemzeti parkban sem. Úgyhogy ettől annyira nem tartok, meg mint, mondtam , nem a nemzeti park területén megyek többnyire, úgyhogy egy szavuk se lehet! Eddig 1-2 szer csak erdészek "osztottak le", de azok is csak is csak jóindalútaan, hogy estefele ne motorzzunk, mert vadásznak, meg max. szóltak,. hogy erre meg arra ne zúgassak már ha lehet, mert kint vannak a magaslesen. Ja meg említetteék, hogy van 1-2 érdekes újgazdag vadász, aik érdekesen állnak a motoroskhoz, úgyhogy inkjább kerüljüók a zónát...
nekem 1 nagymotoros rendőr aztmondta itt egerbeb hogy jogosítvány nélkül 50es papírral földúton nyugodtan mehetünk azt nem veszik annyira komolyan viszont ha baleset van akkor büntetnek de viszont nem szólnak bele földúton az az erdészek dolga...... multkor is anno mentünk földútonés egy természetvédelmis menet közbe haverra nyitotta ki az ajtót czetka cross-al volt ő meg kikerült és mondta hogy ha nem kerülöm ki ő lenne felháborodva hogy becsukom az ajtaját:D
ajj, még amikor rendszám nélkül "csapattam" akkor a földes úton bakker(sehol egy árva autó, 10km-es körzetbe sehol senki) állandóan megálítottak a rendőrök, mint ezt jól megtanultam a földes út is ugyan olyan közút mint a deák ferenc tér, vagy moszkva tér, szóval ezt mind a 4X elmondták az összes találkozásunk alkalmával, végülis adatokat vettek, fel vagy legalábbis úgy tettek mindig, de annyiban rendesek voltak hogy mindig elengedtek... amióta már jogsim van, se a deák ferenc téren, se moszkva téren, se földes úton nem állítottak meg egyszer sem, most meg pláne nem
na mind1 jövő tavaszig nem kell máraggódnom
De az erdős csapatásról annyit hadd mondjak nektek, hogy viogyázzatok nagyon, mert mi is néha elmegyünk erdőbe, de mostanában nagyon rá szálltak a t hatóságok erre, hogy ugye majdnem minden erdő természetvédelmi terület de ha nem is az, akkor is járművel tilos behajtani, és pl. nálunk majdnem heti rendszerességgel kivonulnak egy endurosok által nagyon kedvelt erdős útra rendőrség, vám-és pénzügy, erdészet, természetvéd. felügy. meg tudja fene még ki, lényeg hogy már nemtom hány motort és quadot elkoboztak + jó kis bírság természetkárosítás címén legtöbbször.
Igazán én annyira nem értem ennek a nagy ellenkapmánynak a lényegét, mert hát nem a szarvasokat mentünk meg ezek a srácok se oda mennek riogatni, nem tudom mégis most mi jött rájuk, de tényként mondom, hogy igenis rájuk jött, és halljátok úgy lezárták múltkor is az egész környéket, hogy bizony gyakorlott crossos is alig tudott meglépni onnan. Akkor csak egy quadost sikerült elkapniuk, gondolhatjátok, nem örült neki. Szóval egyre kevesebb hely van ahova lehet menni enduroval sajnos. Mert hát amolyan senkiföldje ma márt nem létezik, ha nem magánterület, akkor az erdészeté ... stb ... Ti nem szívtátok még meg? Mert egyre kevésbé mernek itt is kimenni bárhova sokan.
Bence
Na oké, akkro mostantól hidegen hagynak az apró félreértésekből adódó személyes szúrkálódások, és nem reagálok ilyenekre.
1, Biztosító igen, hallod mire én kiveszekedtem velük magam, majdnem megőszültem, és így is még azért ... szóval nem teljes a kép. Hihetetlen, és akkor a manusz benyögi nekem, amikor számon kérem rajta, hig ymégis mikro fizetnek már, hiszen eltelt két hónap? Tudjátok mit válaszolt? "Figyelj, mondhatnám azt is, hog ynem fizetünk semmit, úgyhogy ne aggódj". Hát mi megy itt? Én meg majdnem miondtam neki, hogy én meg mondhatnám, hogy azonnal megszüntetek minden biztosítást azzal a szemétláda társasággal, na érdekes mód amikor írtam nekik egy levelet, hogy az összes KFT autó ill. cascok és stb biztosításokat el fogom vinni máshova, akkor persze egy hét múlva megjött a pénz. De azért a véleményem is megvan.
Tehát ha valaki tud jó, akkor szóljon már lécci.
2, Ez aranyos "csapatni" . Igen, én is hallottam ezt már endurosoktól, na de leginkább más vonatkozásban halottam előtte ezt a kifejezést :-) Haláli .... Oké, menjetek csapatni, meg a másik, itt srácok mondják, hogy imádnak dagonyázni, ha esős, sáros idő van. Hááááttttt izé .... jajjjj nekem, valahogy arra annyira én nem vágyom. Mi abban olyan jó? :-)
Üdv: Bence
"""Ja és egyértelmű a válaszom:
Csakis 2 ütemű az élmény :-) Múlt héten a tatai crossverseny előtti napokban egy teljes napot végiedzettünk kb 30-an a pályán, nos ha jól rémlik egyetlen darab 4 ütemű Suzuki volt köztünk. Kipróbáltam, és nem élmény ... de ez az én véleményem, meg azért még elég sokaké, akik már megtapasztalták a két ütemnek az élményét, előnyét."""----ezelőtt-----""
;"Ettől még azt hiszem a szívem igazán a Yamahához húz.""" -----Ez véletlenül nem négyütemű? Jah félre ne értsd nem kötöszködöm....Csak ezeket te írtad. Hogy is van ez?
Tök mindegy. Azt kell itt megérteni hogy magyar országon még vadkapitalizmus van,aminek az az alapszabálya hogy az erősebb kutya b@szik.És mindig a biztosító az erősebb.
Nem egy kocsimba tettek már kárt különböző vadbarmok, ha a javítást nagyjából már betakarta akkor már örülhettem.Egyetlen kivétel volt, amikor ausztriában zúzta le a Ladát egy részeg burgenlandi paraszt. Igaz hogy 2 hónapba került, de annyit fizettek hogy a javíttatás után még a friss vizsga és 4 új gumi is belefért a keretbe
A motoromat meg szintén ausztriában egy vak és vélhetőleg hülye vén k@rva tette lapra, egy héttel a vásárlás után. A magyar biztosítóhoz be se mentem, egyből kinn helyben elrendeztem, egy hónap múlva számlán volt a lé, és a javítás után 70.000 plusszal zártam.
Nálunk a biztosítás épp azért ilyen jó üzlet mert SOHA nem fizetnek, ha igen akkor is minimálisan. És ez az összes biztosítóra igaz.
Nekeme ezekbőla hozzászólásokból a biztosítás kérdése szúrta meg a szemem, ugyanis renmgeteget veszekszem én is biztosítókkal. persze tudom megvan az előírt és leginkáb bajánlott, ennek ellenére legutóbbi sérüléskor ne tudjátok meg miylen harcot kellett vívni velük, mire fizettek. Úgyhogy én kíváncsi lennék kinek milyen biztosítása van és hol, mert a jelenlegit nagyon unom. Köszi
Bence
Király, ezen pont nem látszik a felirat ami a lényeg lett volna, mindegy, nem fogok tovább aszórakozni, hogy most nagyob felbontású képpel játsszadozzak. Ez van. talán ha lementi valaki és kinagyítja, akkor látszik amiről szó volt.
Bence
Nos, a kis aprócska félreértés oka, íme, de ugye megértitek, hog ynaponta nincs fél órám, hogy eljátszadozzak a képekkel, merthogy én viszont kijelentem, NEM vállalom a nevemet, van éppen elég őrült, ne haragudjatok, szeretném anonimitásomat megőrizni. Aztán ettől lehetek OB első is meg a sarki fűszeres is .... nem érdekel.
Bence
"És ezen az sem változtat, ha az összes tavalyi ob futamot megnyerted"
Izgalmas zemléletmódod van akkor nagyon. De én szeretnék véget vetni a személyeskedéseknek és hagyjuk már ez7eklet a baromságokat. Amint lesz ksi időm, majd töltök képet rendben van, úgy Látszik addig nem nyugszotok (bár valóban nem értem a lényegét, hiszen ahogy valaki mondta, képet akárhonnan is szerezhetek, ma ezzel együtt a számomat ki fogom takarni akárki is mond amit mond).
Na a témára pedig:
Igen, én enduro kategoriában tudok pár olyanról, aki ad bérbe motorokat, igaz egy kis falucskában lakik, de mondjuk jó helyen van és igen keresett az ürge "üzelet". Úgyhogy meg tudom erősíteni, létezik ilyen, na hogy mennyire éri meg azt nemtom, én biztos nem adnám oda a motoromat, éppen elég volt amikor vásárlási szándékkal egy hülyegyerek kipróbálta, és majd a szívem vérzett ahogy néztem mit művel vele. Mi lett volna, ha nem nézem? Te jó ég .... de tény ami tény, tehát létezik a motorbérlés.
Bence
hát pedig télleg tul olcso, 10000 pénzért ez bárkinek megéri, ha mondjuk csak hétvégén motoroznék és sportmotorral akkor tutira nem vennék sajátot amig ilyen lehetöség van:D volt :S
Már semennyiért!
Egy szezon elég volt hogy csődbe menjenek.
Ami szerintem várható volt mert abban nem lehet semmi üzlet hogy egy ilyen motort biztosítással együtt napi 10.000Ft-ért odaadnak.Pedig odaadták. Aztán a három motorból kettőt ügyes gyerekek megfektettek, a biztosító persze b@szott fizetni, igy mára már az üzlet is eltünt.
Sajna. Szívesen megtépném néha a száját.
És az a furcsa hárombetűs kód ott a motor oldalán talán még itt is fellelhető.
És bár ez nem az én motorom, de a figyelmes szemlélőnek talán feltűnik hogy a kép ugyanazon az udvaron készült ahol a többi motoromé, mert rááldoztam néhány ezer forintnyi bérleti díjat hogy pár alkalommal belegyűrhessek néhány száz km-t. És minden alkalommal sikerült túllépnem a napi 500km-es határt.
Hát nekem. Nekem kérdéses.
Mégpedig azért, mert ez a három betű, így szám és kötőjel nélkül leírva, ahogy te is írtad :YZF a yamaha által gyártott UTCAI SPORTMOTOROK típus jelzése, akkor is ha tökön szúrod magad a bolti szőkecica professzornővel együtt. Különösképpen illene pontosan leírnod abban az esetben ha neked is ilyened volt, mert épp ezek az apróságok azok, amik miatt itt néhányaknak kérdéses hogy az vagy-e akinek mondod magad. Ugyanis ez a kukacoskodó apróság különböztet meg két tök eltérő típusú motort.
Hogy elvileg vagyok-e motoros vagy gyakorlatilag, azon lehet vitatkozni csak nem érdemes, különösképpen ha figyelembe vesszük hogy nekem a motortulajdonosi pályafutásom hosszab mint neked az életkorod.
24 motoron eltöltött év, számtalan találkozó,túra és pályanap után, a kilencedik motoromon ülve, egy szekrényre való szakirodalom birtokában én tök szerénytelenül annak tartom magam.
És ezt büszkén vállalom, adatlappal, fényképekkel, feltöltött videókkal.
És ezen az sem változtat, ha az összes tavalyi ob futamot megnyerted.
na mind1 jövő tavaszig nem kell máraggódnom
Igazán én annyira nem értem ennek a nagy ellenkapmánynak a lényegét, mert hát nem a szarvasokat mentünk meg ezek a srácok se oda mennek riogatni, nem tudom mégis most mi jött rájuk, de tényként mondom, hogy igenis rájuk jött, és halljátok úgy lezárták múltkor is az egész környéket, hogy bizony gyakorlott crossos is alig tudott meglépni onnan. Akkor csak egy quadost sikerült elkapniuk, gondolhatjátok, nem örült neki. Szóval egyre kevesebb hely van ahova lehet menni enduroval sajnos. Mert hát amolyan senkiföldje ma márt nem létezik, ha nem magánterület, akkor az erdészeté ... stb ... Ti nem szívtátok még meg? Mert egyre kevésbé mernek itt is kimenni bárhova sokan.
Bence
1, Biztosító igen, hallod mire én kiveszekedtem velük magam, majdnem megőszültem, és így is még azért ... szóval nem teljes a kép. Hihetetlen, és akkor a manusz benyögi nekem, amikor számon kérem rajta, hig ymégis mikro fizetnek már, hiszen eltelt két hónap? Tudjátok mit válaszolt? "Figyelj, mondhatnám azt is, hog ynem fizetünk semmit, úgyhogy ne aggódj". Hát mi megy itt? Én meg majdnem miondtam neki, hogy én meg mondhatnám, hogy azonnal megszüntetek minden biztosítást azzal a szemétláda társasággal, na érdekes mód amikor írtam nekik egy levelet, hogy az összes KFT autó ill. cascok és stb biztosításokat el fogom vinni máshova, akkor persze egy hét múlva megjött a pénz. De azért a véleményem is megvan.
Tehát ha valaki tud jó, akkor szóljon már lécci.
2, Ez aranyos "csapatni" . Igen, én is hallottam ezt már endurosoktól, na de leginkább más vonatkozásban halottam előtte ezt a kifejezést :-) Haláli .... Oké, menjetek csapatni, meg a másik, itt srácok mondják, hogy imádnak dagonyázni, ha esős, sáros idő van. Hááááttttt izé .... jajjjj nekem, valahogy arra annyira én nem vágyom. Mi abban olyan jó? :-)
Üdv: Bence
Csakis 2 ütemű az élmény :-) Múlt héten a tatai crossverseny előtti napokban egy teljes napot végiedzettünk kb 30-an a pályán, nos ha jól rémlik egyetlen darab 4 ütemű Suzuki volt köztünk. Kipróbáltam, és nem élmény ... de ez az én véleményem, meg azért még elég sokaké, akik már megtapasztalták a két ütemnek az élményét, előnyét."""----ezelőtt-----""
;"Ettől még azt hiszem a szívem igazán a Yamahához húz.""" -----Ez véletlenül nem négyütemű? Jah félre ne értsd nem kötöszködöm....Csak ezeket te írtad. Hogy is van ez?
Nem egy kocsimba tettek már kárt különböző vadbarmok, ha a javítást nagyjából már betakarta akkor már örülhettem.Egyetlen kivétel volt, amikor ausztriában zúzta le a Ladát egy részeg burgenlandi paraszt. Igaz hogy 2 hónapba került, de annyit fizettek hogy a javíttatás után még a friss vizsga és 4 új gumi is belefért a keretbe
A motoromat meg szintén ausztriában egy vak és vélhetőleg hülye vén k@rva tette lapra, egy héttel a vásárlás után. A magyar biztosítóhoz be se mentem, egyből kinn helyben elrendeztem, egy hónap múlva számlán volt a lé, és a javítás után 70.000 plusszal zártam.
Nálunk a biztosítás épp azért ilyen jó üzlet mert SOHA nem fizetnek, ha igen akkor is minimálisan. És ez az összes biztosítóra igaz.
Bence
Bence
Bence
Izgalmas zemléletmódod van akkor nagyon. De én szeretnék véget vetni a személyeskedéseknek és hagyjuk már ez7eklet a baromságokat. Amint lesz ksi időm, majd töltök képet rendben van, úgy Látszik addig nem nyugszotok (bár valóban nem értem a lényegét, hiszen ahogy valaki mondta, képet akárhonnan is szerezhetek, ma ezzel együtt a számomat ki fogom takarni akárki is mond amit mond).
Na a témára pedig:
Igen, én enduro kategoriában tudok pár olyanról, aki ad bérbe motorokat, igaz egy kis falucskában lakik, de mondjuk jó helyen van és igen keresett az ürge "üzelet". Úgyhogy meg tudom erősíteni, létezik ilyen, na hogy mennyire éri meg azt nemtom, én biztos nem adnám oda a motoromat, éppen elég volt amikor vásárlási szándékkal egy hülyegyerek kipróbálta, és majd a szívem vérzett ahogy néztem mit művel vele. Mi lett volna, ha nem nézem? Te jó ég .... de tény ami tény, tehát létezik a motorbérlés.
Bence
Egy szezon elég volt hogy csődbe menjenek.
Ami szerintem várható volt mert abban nem lehet semmi üzlet hogy egy ilyen motort biztosítással együtt napi 10.000Ft-ért odaadnak.Pedig odaadták. Aztán a három motorból kettőt ügyes gyerekek megfektettek, a biztosító persze b@szott fizetni, igy mára már az üzlet is eltünt.
Sajna. Szívesen megtépném néha a száját.
És bár ez nem az én motorom, de a figyelmes szemlélőnek talán feltűnik hogy a kép ugyanazon az udvaron készült ahol a többi motoromé, mert rááldoztam néhány ezer forintnyi bérleti díjat hogy pár alkalommal belegyűrhessek néhány száz km-t. És minden alkalommal sikerült túllépnem a napi 500km-es határt.
Mégpedig azért, mert ez a három betű, így szám és kötőjel nélkül leírva, ahogy te is írtad :YZF a yamaha által gyártott UTCAI SPORTMOTOROK típus jelzése, akkor is ha tökön szúrod magad a bolti szőkecica professzornővel együtt. Különösképpen illene pontosan leírnod abban az esetben ha neked is ilyened volt, mert épp ezek az apróságok azok, amik miatt itt néhányaknak kérdéses hogy az vagy-e akinek mondod magad. Ugyanis ez a kukacoskodó apróság különböztet meg két tök eltérő típusú motort.
Hogy elvileg vagyok-e motoros vagy gyakorlatilag, azon lehet vitatkozni csak nem érdemes, különösképpen ha figyelembe vesszük hogy nekem a motortulajdonosi pályafutásom hosszab mint neked az életkorod.
24 motoron eltöltött év, számtalan találkozó,túra és pályanap után, a kilencedik motoromon ülve, egy szekrényre való szakirodalom birtokában én tök szerénytelenül annak tartom magam.
És ezt büszkén vállalom, adatlappal, fényképekkel, feltöltött videókkal.
És ezen az sem változtat, ha az összes tavalyi ob futamot megnyerted.