Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pedig nyilvánvaló. Csak tudnám kinek kérdéses? Hát mondhatom, alaposan benne vagytok a témában ...
Hát az yz annyira ismert, hogy még a crosruha-üzeletben az eladó kis szőke libacica is tudta melyik az, úgyhogy nem is értem Ti akik elvileg motorosok vagytok, mégis mi a probléma számotokra. Talán nem láttatok még yz-t vagy mi a frász van? Basszus addig idegesítetek, amig tényleg rászánom az időt, szépen kiszedem photoshoppal a rajtszámot és beteszem a képet így beazonosíthatatlanul, de azért kedves hozzáállás.
Bence
Végre egy higgadtabb hozzászólást is olvasok:
Nem beszélek szerintem magam ellen, hanem egyszerűen több szempontból írok le pár dolgot, na aztán meg az eredeti kérdés legalább 20 fele elment már. De szembesíts nyugodtan, miben is beszéltem magam ellen, vállalom, amit írtam !
Bence
Így van, ez hülyeség lett szó szerint, ahogy mondod.
De ne akard nekem elmagyarázni, hogy az rmz meg az yz gyorsasági. Na hát erre írtam én, hogy most ilyen emberekkel álljak le vitázni? Először legyetek képben aztán utána. Aki kérdezte: a power-szelepes dolog természetesen hülyeség .... azt hittem ez egyértelmű, de ha még ezt is komolyan veszi valaki, akkor tényleg kétségeim vannak, nem is kicsik, Na nekem viszont elegem lett kicsit.
Na képet csak azért se teszek fel, képzeljétek el, mindkettő cross, mily csoda ...., látom rendkívül jól elszórakoznak sokan. itt.
Bence
De csak olyanoknak akik el is hiszik...
Ezen én is gondolkodtam délben de rájöttem hogy én vagyok a hülye... Mindenkitől elnézést kérek MZ/X vagy mi helyébe...
azért a 3.ban 1 kerék is gondolom csak poénnak íródott...........
tényleg nem személyeskedni/kötekedni akarok , de magad ellen beszélsz ... vagyis írsz
Eladó!
Nyugtassatok meg. Ugye én valamit félreértettem itt, és ez valami vicc ami nekem nem esett le elsőre:
"Azért nincs power-szelep, mert nehogy a sebváltóolaj keveredjen a motorololajjal "
Jah a gyertyát amit ajánlottatok kicsit kiegészíteném....BR9-ES-Yamaha Dt 125-be
Na egy frissen generálozott motornak így kell kinézni....
Persze ha yz 250/450F az más de ha már fogalmazunk akkor pontosan hogy ne lehessen félreérteni.
Még a végén azt hiszik itt a népek hogy nem is...
sztem yz 250 F akart lenni:)
a yzf az véletlenül nem utcai sport motor? Konkrétan az erigy meg az r6? Azzal krosszoztál?
Húúúú nem bírtam tovább...Húznom kellett egy gázt, mert még nem próbáltam idő hiányában a mocim...Nagyon jó lett ..."harmadikban is kerékre áll! Így generál után..kezdésnek 6-8000 rpm
Nem számoltam még meg az ablakokat a hengeren, sőt eddig az se tudtam hogy többféle van.
Még nem volt a motoron a supermoto szett, se időm, se kedvem felrakni. Képeket se tudok most csinálni, majd hétvégén.
Nehéz lenne megbecsülni az árát külön, mert a potgumik amiket hozzá adok kicsit használtak, de a legmárkásabb gumik, és rendesen lettek koptatva. A fejidom meg sárhányó is odateszi magát.
Motorral együtt vihetik a cuccot, ha meg nem viszik külön eladom. Csak vigyék el, mert elviszik előlem az új parpipát
8 ablakos henger van rajta? A S.M. szett külön mennyibe fájna? Volt a motorodon? Tolnál róla képet? Most miért nincs rajta?
ja bocs látom már előttem leírták de viszont még annyit hozzáfűzök az enyémhez rm,rmz az cross
msn címet cseréljünk már és ott elmesélem mivolt....
vegyél fel:
boss_b-boy@hotmail.com
http://www.hasznaltauto.hu/2407680_yamaha_dt_1992
csak szólok rm 2t rmx 2t verseny enduro rmz a 4t elvagy tévedve kicsit...
Tolj képet vagy linket....
Emberek valakinek nem kell egy rendszámos DT125R enduró+supermoto szettel?
Köszönöm válaszod, de kérdem én: minek kenni a csapszeg-dugattyú csatlakozási pontját, ha amúgy sem mozdulhat....Ami mozog: a csapszeg a tűgörgős-kosárban...De ha laza az illesztés a dugattyúnak nem nagyobb a hőtágulása? Ezáltal- melegen megküldöm nem áll fent az a veszély hogy megforog a csapszeg a dugóban? Vagy ez is üzleti fogás, és nem adnának el pár évig dugattyút?
hÁTŐŐ
izé, ez kissé félreérthető lett(konkrétan hülyeség:)
Szóval nem szugorkötés(szerü) mindösze arról volt szó, hogy az elméket szerint, a hidegen szorosan illeszkedő csapszeg, melegen pont a megfelelő illesztésre áll be. Csak, hogy, ez nem egészen így történt,mivel a hidegen szoros csapszeg hideg motornál is meg meg forog, de mivel szoros, a kenőolaj nem tud bejutni, ezért vidáman kopni kezd, és még véletlenül sem körö köreösre, hanem kellemesen oválisra.
Ezt szűnteti meg a lazább illesztés, ami sohasem jár kenetlenül, ezért kevésbé is kopik/verődik ki.