Igen kawával utánanéztünk az este még és mi is megállapítottuk hogy SAE 10W-30SE típusú MOTOROLAJ! kell a sebességváltóba. Köszi.. Este csere és leírom a fejleményt. Remélem lesz .
nincs semmilyen gumicsö, nem tudom mit értettél félre :) ugyanugy van ahogy eddig, rá van huzva a dobom (csöve) a rezonátorra, és ott ahol összekapcsolodik egy bilincs tartja össze ami egy hálaistent nem ér
na most erre szeretnék valami jobb megoldást, ha van
Szerintem egy picit sűrű az olaj ami benne van és mivel most hidegebb is van (gondolom csak hidegen van ez a jelenség) ezért még jobban besűrűsödik az olaj és nehezen old a tengelykapcsoló. Szerintem.
gondolom azért folyik el h ne járjon a motor ha mondjuk elesel és nem tudsz feltápászkodni olyan gyorsan :)
amugy az rendben van h mikor pörög fel a motor sebességben, akkor kb 6500nál mint egy robogo ugy kezd el huzni, szoval olyan nem tul rángatosan, vagy csak most teljesen jo a power, és ennyire faszán kiegyenliti h tényleg alig érezni a fordulatok között a különbséget?
ja és mlégegy, ez azért lett most "jobb" mert a kipufogot visszaraktam és a bilincset jol ráhuztam, h ne legyen semekkora rés sem a két csö közt, bár az a bajom h hamar lelazul és a bilincs is egy rakás szar, hamar megszakad a menet és baszhatom, szoval a kérdáés az h nincs e valami olyan kipufogo bilincs amivel a rezora huzhatom faszányosan a dobot, és nem lazul szét 2 motorozás után a rezonanciátol? vagy nektek hogyan van megoldva? onnan tudni h lelazul, h a tiszta csö körbe olajos kivül is például
Na erre találjatok megfejtést: A kuplungom nem emel szét...Ez úgy jelentkezik hogy nem jár a motor, beteszem 1-es sebességi fokozatba, behúzom a kuplungkart teljesen és megpróbálom megtolni előre. De nem emel szét hanem 1-2 kört fordul a dugattyú a hengerben, mire szétold a tengelykapcsoló... Egyszóval késik nem kicsit...Szétszedtem, és a lamellák nem távolodnak el, a lamella-lemezektől. Magyarul tapadnak! Szétszedtem az egész kuplungot kitakarítottam belőle a tapadós olajat, és új=kuplungadalékolt olajjal feltöltöttem. Ja hozzá kell tegyem, szárazon k@rva jól, egyből oldott. Feltöltés után ugyanaz a jelenség...mint előtte. Nah kapjátok össze magatokat.
Minél sűrűbb a fagyálló annál nehezebben melegszik a motor és gyorsabb a visszahűtése. Ugyanis egyes fagyállóknak jobb a hőleadása mint a víznek... Az újabb típusú teherautókba gyárilag tömény fagyállót (-72 fok) töltenek, és a vízpumpa töm.szelencét is jobban keni...Jah ha már itt tartunk Kalaszkának elsősorban vízpumpát kéne szemügyre vennie...Megvan az összes lapát? Esetleg nem szakadt át a vízpumpa tömítés? Hengerfej tömítés hibánál menet közben is felforr...Nem erőtlen a motor mióta generál?
nekem is folyik, nem kell ahoz felborulnom, ha nme jár a motor akkor kicsit megdöntöm valamerre akkor folyik minden létező tulfolyón.lehetséges valahogy csökkenteni a benzinszintet a karbiba?
a melegedésröl anyit h az enyém is elmegy feléig üzemi höfokon a mutato feléig, aztán a piros elött 1-2 mm-el van 80 fok körül és ott kezdi hüteni a blokkot, a szerelö mérte a hömérsékletét, ö mondta, meg azt is h 100 fokig nem lesz baja, szoval franko igy
csak azt tudom ajánlani, h mérd meg milyen meleg olyankor
szerintem a plusz olajtól nem kéne ennyire melegednie ... amikor én járattam az enyémet anno, én is öntöttem bele plusz olajat de nem melegedett jobban mint általában!
na most erre szeretnék valami jobb megoldást, ha van
ha tudsz valami normális megoldást szóljál nekem is
amugy az rendben van h mikor pörög fel a motor sebességben, akkor kb 6500nál mint egy robogo ugy kezd el huzni, szoval olyan nem tul rángatosan, vagy csak most teljesen jo a power, és ennyire faszán kiegyenliti h tényleg alig érezni a fordulatok között a különbséget?
ja és mlégegy, ez azért lett most "jobb" mert a kipufogot visszaraktam és a bilincset jol ráhuztam, h ne legyen semekkora rés sem a két csö közt, bár az a bajom h hamar lelazul és a bilincs is egy rakás szar, hamar megszakad a menet és baszhatom, szoval a kérdáés az h nincs e valami olyan kipufogo bilincs amivel a rezora huzhatom faszányosan a dobot, és nem lazul szét 2 motorozás után a rezonanciátol? vagy nektek hogyan van megoldva? onnan tudni h lelazul, h a tiszta csö körbe olajos kivül is például
engem nagyon idegesit ha eldőlök és még a benzin is kifolyik
csak azt tudom ajánlani, h mérd meg milyen meleg olyankor