Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oksa reméljük megjavul
Igen kawával utánanéztünk az este még és mi is megállapítottuk hogy SAE 10W-30SE típusú MOTOROLAJ! kell a sebességváltóba. Köszi.. Este csere és leírom a fejleményt. Remélem lesz .
Valami hőálló gumicsövet keressél húzd rá a csőre és két bilincscsel fogd meg.
nincs semmilyen gumicsö, nem tudom mit értettél félre :) ugyanugy van ahogy eddig, rá van huzva a dobom (csöve) a rezonátorra, és ott ahol összekapcsolodik egy bilincs tartja össze ami egy hálaistent nem ér
na most erre szeretnék valami jobb megoldást, ha van
az enyém is le van lazulva ... tiszta olaj a bilincs körül minden.

ha tudsz valami normális megoldást szóljál nekem is
Most Dt-ről beszélünk? valószínű mert ebben a topic-ban raktad fel a kérdést. 10W30-as kell a váltóhoz
nem nyert szintetikus 85W kuplungbarát....
nem odavaló olaj és hőálló az a gumicső!
Szerintem egy picit sűrű az olaj ami benne van és mivel most hidegebb is van (gondolom csak hidegen van ez a jelenség) ezért még jobban besűrűsödik az olaj és nehezen old a tengelykapcsoló. Szerintem.
gondolom azért folyik el h ne járjon a motor ha mondjuk elesel és nem tudsz feltápászkodni olyan gyorsan :)
amugy az rendben van h mikor pörög fel a motor sebességben, akkor kb 6500nál mint egy robogo ugy kezd el huzni, szoval olyan nem tul rángatosan, vagy csak most teljesen jo a power, és ennyire faszán kiegyenliti h tényleg alig érezni a fordulatok között a különbséget?
ja és mlégegy, ez azért lett most "jobb" mert a kipufogot visszaraktam és a bilincset jol ráhuztam, h ne legyen semekkora rés sem a két csö közt, bár az a bajom h hamar lelazul és a bilincs is egy rakás szar, hamar megszakad a menet és baszhatom, szoval a kérdáés az h nincs e valami olyan kipufogo bilincs amivel a rezora huzhatom faszányosan a dobot, és nem lazul szét 2 motorozás után a rezonanciátol? vagy nektek hogyan van megoldva? onnan tudni h lelazul, h a tiszta csö körbe olajos kivül is például
nekem is ilyen, előző motorom is ilyen volt, de attól működik jól nem?engem különösebben nem zavar.
Na erre találjatok megfejtést: A kuplungom nem emel szét...Ez úgy jelentkezik hogy nem jár a motor, beteszem 1-es sebességi fokozatba, behúzom a kuplungkart teljesen és megpróbálom megtolni előre. De nem emel szét hanem 1-2 kört fordul a dugattyú a hengerben, mire szétold a tengelykapcsoló... Egyszóval késik nem kicsit...Szétszedtem, és a lamellák nem távolodnak el, a lamella-lemezektől. Magyarul tapadnak! Szétszedtem az egész kuplungot kitakarítottam belőle a tapadós olajat, és új=kuplungadalékolt olajjal feltöltöttem. Ja hozzá kell tegyem, szárazon k@rva jól, egyből oldott. Feltöltés után ugyanaz a jelenség...mint előtte. Nah kapjátok össze magatokat.
kötekedjél csak karika, kötekedjél
Titeket nem idegesít az a sok levegő a kerékbe? Mert engem k@rvára...Főleg mikó' kifogy...
Minél sűrűbb a fagyálló annál nehezebben melegszik a motor és gyorsabb a visszahűtése. Ugyanis egyes fagyállóknak jobb a hőleadása mint a víznek... Az újabb típusú teherautókba gyárilag tömény fagyállót (-72 fok) töltenek, és a vízpumpa töm.szelencét is jobban keni...Jah ha már itt tartunk Kalaszkának elsősorban vízpumpát kéne szemügyre vennie...Megvan az összes lapát? Esetleg nem szakadt át a vízpumpa tömítés? Hengerfej tömítés hibánál menet közben is felforr...Nem erőtlen a motor mióta generál?
azt gondoltam hogy túlfolyón keresztül ... csak szerintem elég idegesitő, pazarolni a drága benzint
nekem is folyik, nem kell ahoz felborulnom, ha nme jár a motor akkor kicsit megdöntöm valamerre akkor folyik minden létező tulfolyón.lehetséges valahogy csökkenteni a benzinszintet a karbiba?
nekem is folyik, gondolom túlfolyó miatt...
havernak anno azé melegedett mert -60fokos fagyállója volt akkor semmi hűtés nem volt most -40 fokos van venne ezzel már vmivel jobb....
még egy kérdés, ha felborultok, vagy csak simán eldöntitek a motort, nektek is kifolyik a benzin?

engem nagyon idegesit ha eldőlök és még a benzin is kifolyik
Na ne haragudjatok nem mondom meg mi a baja "mitől melegszik" én innen a háttérből figyelem mit hoztok össze....
A plusz olajtól inkább hűl szerintem....
ja és megnyugtatlak h nálam akkor melegedett igy amikor a hengerfejtömitéssel összeveszett de annak volt más láccattya
a melegedésröl anyit h az enyém is elmegy feléig üzemi höfokon a mutato feléig, aztán a piros elött 1-2 mm-el van 80 fok körül és ott kezdi hüteni a blokkot, a szerelö mérte a hömérsékletét, ö mondta, meg azt is h 100 fokig nem lesz baja, szoval franko igy
csak azt tudom ajánlani, h mérd meg milyen meleg olyankor
szerintem a plusz olajtól nem kéne ennyire melegednie ... amikor én járattam az enyémet anno, én is öntöttem bele plusz olajat de nem melegedett jobban mint általában!