Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd leirom hogy mi lett vele
kösz
faterral csináltatok lendkerék lehuzot (ha jol láttam a nélkül nem lehet)
aztán megprobáljuk ,és ha nem jön ösze akor megy szerelöhöz
"Szerintem" is gyújtás gondod lehet...Sajna nem tudok pontos értékeket 125-öshöz de az biztos hogy az előgyújtást ha beállítod 3-5 fokra nagy baj nem lehet. De megpróbálhatod azt is hogy az alaplapot fellazítod, és fordítasz rajta hátrafelé. Minimálist kb 1 mm-utána csavarok meghúz, indít. Ha nem indul megint kb 1mm. Tudom ez nem gyári de hiába magyaráznám el a "tolómérős" beállítást ha nem értesz hozzá...Meg meg kéne mérni a lökethosszt, és az alapján kiszámolni a 3-5 fokot...Mivel magas fordulatú motor és nem trafós gondolom csak jeladós gyújtás van benne. Próbálkozz de minden esetben érdemes lenne egy hozzáértőnek megmutatni...
nem tudom, a dtben miylen nem kellene lenni,de felteszem nem szorosnak, tehát pont úgy jó, ha kézzel húzósan bemegy.
Egy fokkal/korosztálylal régebbi motorokon volt szokás, a zsugorkötés(szerű) szapszegillesztés a dugóban(pl simson) de az iylen csapszeg amíg a dugó fel nem melegszik, szárazon mocorog és mint kiderült ez nem annyira jó.
Manapság már nem iylen szorosra illesztik a csapszegeket, hanem húzósra, ez helyből ,melegítés nélkül belemegy, ez már hidgen is olajozódik.
A jó minőségű utánygyártott cuccok, már simsonhoz is ilyenek

Magyarán jópár éve nem kell már melegítgetni, meg préselgetni a csapszeget, mert lazábbra vannak illesztve SZÁNDÉKOSAN.
Ezt csak úgy írom, ne vegye senki magára, ez csak olyan általánosság.....Az amit itt látok már személyes ügybe kezd átmenni, úgy mint korábban mi is "tettük" Kawa550-el. Ennek szerintem már nincs itt helye...Tessék MSN címet cserélni és ott lehet folytatni tovább . Mi is cseréltünk és azóta is beszélünk egymással, mondhatni megváltozott ez a "kapcsolat"...Szerintem elkerülhetőek lettek volna ezek a párbeszédek ha mindenki kitárulkozik múltját-jelenét illetően akár kitöltött adatlappal akár feltöltött képekkel...Itt általában reális "emberek" vannak , akik csak a saját szemüknek hisznek...Ahogy látom "ezek az emberek is kitöltötték az adatlapot nem félve a másik "bosszújától"...Ja most bocsi Pityu9 :))) Én úgy tudom hogy a legtöbb crossmotorban VAN powerszelep, csak egy-két régebbi tipusban és márkában nincs....Halkan: ezt én sem tudtam, de nem voltam rest felhívni egy crossmotor-kereskedő ismerősömet . Nehogy hülyeséget állítsak... Jah és ez most mindenkinek: ha segíteni akarsz, csak akkor állítsd ha biztos vagy az igazadban!Kérdezni nem ciki! Ezt én is itt tanultam meg..
valamit kérdeznék
van 1 125 ös lc 2 es dt ugy vettem hogy be volt álva a fötengely, föl lett ujitva a blok ,de nem akar menni
párat pöfög azt anyi ha rugdosom néha bedurran a kipufogoba a cucc meg sziszen stb.
én arra gondoltam hogy a gyujtást kéne állitani,lehet ezen is állitan elö-uto gyujtást igaz ,és ezt ugy tehetem hogy az alaplapot forgatom?
caferacer,kicsit bekevert...
Ez igaz,ebben én is megtévedtem...
barátom kicsit te is tévedésbe vagy :
rm 2t cross
rmx 2t enduro
rmz 4t cross
Hát ti nem vagytok semmik! Sztem Bence azért kár lenne ebből az incidensből kiindulva felhagynod a fórumozással...már csak a DT fórumon belül is van jó néhány rendes figura!
A DT-kről mit tudsz?Mert lenne néhány kérdésem...
Tomaschik mielőtt eladnád a mocit hozd már fel a SZEG kolihoz hagy nézzem meg PLS.
Ez aztán vicces! Nincs időd,mégis oldalakat írsz...Ami nem kevés idő! 4T nem élmény akkor mért van rmx-ed,vagy még ahoz sem értesz,hogy az rm 2T rmx 4T? Kevered ezt az igen fontos 2tényt...Nem szoktam alapból iyleneket írni,de tényleg az az érzésem neked úgy van rmx-ed mint nekem wr!
Válaszom:
Azért nincs power-szelep, mert nehogy a sebváltóolaj keveredjen a motorololajjal :-9 hiii
engem akarsz vizsgáztatni ...haha .....
Bence
Tudod mikor teszek én fel ezek után képet amin persze a rajtszámom is rajta van ? ..... persze ..... Álmodj királylány és ne is földúton, hanem crosspályán menj gyorsaságival, kiváncsi leszek az eredményre.
Bence
Igen, pont erről beszélek. Most többnek tűnnék, ha elkezdeném sorolni az eredménykeet meg a részvételeket meg stb?

Annyira jellemző, egy másik, tök más jellegű fóumban is ott vagyok, és csessze meg megindul egy téma, isten bizony már a második beírás vagy kurvaanyázás vagy hülyézés, szóval személyeskedés.

Ezek után meg csoda, ha én már ugyan sehova nem regisztrálok a rendes nevemmel?

Nagy bölcsességet mondasaz csak szerintem ezt kevesen látják így át:
akinek lenne mire, az véletlenül se arcoskodik, akinek meg el kell magyarázni, hogy a crossnak ne feltétlen aprilia robogót vegyen, na az meg osztja az észt és engem akar vizsgáztatni, hogy mi is az a power-szelep, amit mellesleg szerintem egy hozzá nem értő is tud, szóval nem igazán "vizsgakérdés".

Jó, ez van, én azért azt hiszem leiratkozom, mert unom azt is, hogy napi 10 mail értesítőt kapok, amivel nem lenne gond, csak a legtöbb olyan, hogy sajnálom az időt is rá, hogy megnyissam, mert ..... szóval azt hittem komolyabb fórum ez komolyabb motorosokkal.
(Van nekem egy éppen 15 éves kis elég kemény crossos barátocskám, aki sorra ver mindenkit, igaz 7 éves kora óta nyomja, na érdekes módon nála szerényebb gyereket nem is láttam ... pedig ha valakinek, neki lenne mire, csak hát ennél intelligensebb)
Nekem a tömör véleményem annyi, hogy igazán komoly crossversenyző ide még nem tévedt, ezt a beírásokból szűrtem le, mert annyira laikusak voltak 99%-ban, hogy borzasztó. Ezzel nem lenne baj, csak akkor ne adja itt elő magát és ne hülyézze le azt aki esetleg hozzáértő is ide téved nagy ritkán, és csak mert neki furcsának tűnik az ami egy évek óta versenyző crossosnak természetes. Ennyi a bajom.
De én tényleg befejeztem, ...... próbálok leiratkozni, ez sajnos nem az amire gondoltam.
Üdv: Bence
Szia a 12703-as kommentre írnál valamit? Szerinted?
A fórumozás,már csak ilyen.
Jellemezően könynebben sértődnek meg, és könnyebben sértik meg egymást az emberek, hol szándékosan, hol véletlenül.
Jellemzően itt is azok arcoskodnak,akikenek élőben szemtől szembe ehhez nincs bátorságuk, vagy tudásuk, esetleg egyik sem.
Semmin sem érdemes megsértődni, hiszen akivel társalogsz lehet atomfizikus, de 5 éves gyerek is, aki azt élvezi, hogy szabadon kimondhatja a tiltott szavakat(pina,fasz, kurvaynád, köcsög stb)
Szóval nyugella, pár hozzászólás alatt úgy is lebukik, akinek csak a pofája nagy, az is csak itt.
Akinek valódi tudás van a fejében, vagy eredemények a háta mögött, az itt sem arcoskodik.
én nem mondtam egy szóval se hogy hülye vagy, ha csak szimplán elirtad, akkor bocsi.

de viszont magad ellen se beszéljél !
Két dolgot kértem eddig tőled (adatlapodon képet a mociról, ill power szelep téma). Egyik egyáltalán nem nagy kérésre/kérdésre sem adtál választ, csak megint jött a süket duma! Ezek után csodálkozol hogy mit gonolok(unk) rólad! Hans Christian Andersen, "hát asszem ennyi", hogy a Te szavaiddal éljek!
Hát arról meg hogy még motorom sincs, nos mindegy, nem bizonygatom meg nem is tudom miért kéne, de tudod akkor bizonyára a fára mászás közben estem olyat, hogy vár rám két komolyabb műtét. Hogy egyesek milyen hamar tudnak valakit hülyének nyilvánítani ... horror na.
Bence
"Csak nem tudom neked mi ebben a buli, .. "

Na okés, akkor én itt kiszállok, igen, igazad van, csak hallok ezt-azt amazt és kifejezzetten ferdítve adom tovább. És én ezt úgy élvezem te ...... ez nekem ebben a buli.
Nem mondod, hogy az rmz 4 ütemű? Basszus, ezt jól elnéztem, mellé nyúltam ja. Nem is vettem észre, ahogy ültem rajta, de akkor ezek szerint az olajat is rossz helyre öntöttem, te jó ég.
Na jó, hagyjuk egymást szerintem. Kíváncsi lennék itt az írogatók közül egyáltalán hányan crossegyesületi tagok .... nemhogy versenyeznek. Valaki netán indult a mostani OB-n (vasárnap)?

Ahogy mondtam, többet nem írok, oké, nyugodtan jöjjenek csak a csipkelődések, ez is fórumos jellegzetesség, hogy megjelenneka személyeskedések nagyon rövid időn belül. Aztán meg ha olyat írok, ami valaki számára furcsa vagy nem egyezik a véleményünk, akkor meg egyensen hülye is vagyok mindjárt. Hihetetlen.
Végül is elvoltam én eddig is a fórum nélkül, sőt azt hittem segítek amikor még az eredeti kérdés volt a téma, de aztán jöttek a hülyeségek ... na hát ok, ti tudjátok. Végül is ez is csak idő, de az az igazság, azt reméltem, hogy valóban motoros emberkékkel akadok össze. Ugyanez megy a chaten is, oda is bemegyek, aztán két perc alatt kiderül, szinte mindenki csak amolyan vendég meg robogós.

Hát akkor sok sikert, de azért azt nem lenne rossz felfogni, hogy azért mert nem ért valaki valakivel egyet, az nem egyenlő azzal, hogy hülye. Nekem meg itt rengeteg beírás tűnik igen laikusnak és furcsának, mégsem volt ilyen hozzáállásom.

Bence
akkor te most rmz-vel mentél ? mert az tudtommal négyütemű ... van itt egy kis ellentmondás a hozzászólásaid között
Ha ennyire benne vagy a témában mond már el légyszi, hogy miért nincs a legtöbb crossmotorban power szelep. Most komolyan, csak a Te véleményedre lennék kíváncsi, kérem más ne válaszoljon!
Megmondom őszintén el sem olvastam amit írsz! Az előzőekben már leírtam mi a véleményem róla. Valószínű van a családodban vagy a baráti körben valaki, aki jobban benne van ebben a motoros témában, esetleg velük jársz ki pályára, itt meg elmondod, amit leszűrsz a beszélgetésükből. Szerintem még motorod sincs. Csak nem tudom neked mi ebben a buli, netán az hogy hülyíted a fórumozókat?
Ennyi idő alatt amíg ezt bepötyizted, inkább töltötted volna ki az adatlapod.....Ezek a hosszú írományok sajna mindig ugyanazt tartalmazzák .Kezdem unni... Az meg hogy ki- mire használja legyen mindenki magánügye. Ha nekem úgy tetszik gyorsaságival megyek földúton Kiváncsian várjuk a képeket...