Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és egyértelmű a válaszom:
Csakis 2 ütemű az élmény :-) Múlt héten a tatai crossverseny előtti napokban egy teljes napot végiedzettünk kb 30-an a pályán, nos ha jól rémlik egyetlen darab 4 ütemű Suzuki volt köztünk. Kipróbáltam, és nem élmény ... de ez az én véleményem, meg azért még elég sokaké, akik már megtapasztalták a két ütemnek az élményét, előnyét. Volt nekem is nagyobb motorom, és én se hittem volna, hogy valaha is vissza fele fogok menni a ccm-ben, de bizony kikötöttem a 125-ösnél, méghozzá nagy megelégedésemre (amit nem hittem volna, hangsúlyozom!)
Figyeljetek, egyet kellene eldönteni mindenek előtt: kinek mire kell ? Aztán ezek után venni ami arra való. Mint ahogyan közúti használatra nem fogok fullcross KTM-et venni, úgy mást sem más célokra. De szerintem egy komolyabb motoros ezt tudja, furcsa, hogy itt ezen megy a vita :-))) Ott volt valamelyikőtök a vasárnapi OB-n? Na hát onnan kell példákat meríteni, amikor a versenyzőnek két ugyanolyan KTM-e van, egyikkel edz, másikkal csakis versenyez. Hm .... először azt mondtam, ez bolond, aztán ahogy elgondolkodtam azon, hogy nem is biztos, hogy rosszabbul jön ki pénzben sem, ha csak az egyiket gyilkolássza, és a másik megmarad szépen csakis versenyekre, de szó szerint , minden versenyre előtte külön felkészítve. Tudom a KTM már a másik véglet, ott naponta lehet csinélni-csinéltatni ezt-azt, nagyon szervízigényes motor, na de kérem szépen akinek életformája a versenyszerű cross és erre rendezkedik be, annak ez megintcsak nem kérdés. Evidens, hogy ott a kisbusz, benne a két motor, valamint elég komoly felszerelés a helyszíni hibajavításhoz, lehetőleg egy segéd versenyre mindenképpen, ha valami olyan felmerülne, ami ott javítjható. Megvallom, én nem ismerek olyan crossost (kivéve a hobby-crossosokat) aki ne ismerné a motorjának minden egyes mm-ét. ..... Hát asszem ennyi.
Bence
Hát néud, oké, én nem mondtam, hogy bármiféle tesztpilóta lennék, vsupoán versenyzek és azt hiszem elmondhatom, elég eredményesen , na meg nem mellékesen elég bosszantó ám az olyan megjegyzés, hogy ülhetnék többet motoron mint írok, mert próbáltam a srácnak válaszolni, ahogyan én látom a dolgokat, aztán meg megkapom ezt. Jó hát nem számít, igazad van, csak túrázgatom, mert tanulás miatt komolyab crosspályára kimenni csak hétvégente tudok, de akkor mindkét nap végig.
Nem tudom miből szűröd le amit leszűrsz, de annyira jellemzpő minden fórumra, hog yelmegy a személyeskedés irányába, hagyjuk már ezt ... Én a "kirándulgatást" enduroval kikapcsolódásnak csinálom, pl. ha netán hétköznaop délután is akad két szabad órám, de elsődlegesen a cross az én területem.
És hogy miért neveztem a DT-t annak aminek? Mert a 125-össel nekem még nem volt olyan helyzet, hogy ne ment volna el akárhol is. Úgyhogy ez olyan dolog, hogy én meg attól megyek falnak, ha olyat olvasok, hogy "aszfalton is nagyon jól elmegy, sőt"- na hát szerintem aki ilyet ír az ne vegyen DT 125-öst semmiképpen, ez nem gyorsasági motor, ez a legjobb minél inkább terepgumikkal, speciel az enyém crossgumikkal van, és irány az "átszelhetetlen". Na aszfaltra más kell.
És csak infóként momdanám, hogy az Aprilia is kínai ám, ne legyen senkinek illúziója, csak annyiban különbüzik a Keewaytól, hogy kivitelkor az Apriliánál legalább van egy olasz team aki minőségellenőrzi, na attól még nem sokkal jobb, de megint az a helyzet, hogy "normál" utcai körülmények között nincs is jelentősége.

Ne haragudjatok, ne tudom miért furcsa amit írok, mert én akikkel edzek és versenyzek, azok bizony mind max 50 üzemóránként cserélnek, de olyan szélsőséget is ismerek, aki 20 üó-ként (mondjuk egy KTM esetében nem is árt).

Ja és az adatlapom .. oké kitöltöm, amint megtudom hogyan megy ez, mert látod ennyire van nekem időm, hogy gyorsan beregisztráltam, de fogalmam nincs semmiről, nem néztem még szét itt. De hát azt hiszem egy DT-t és egy Suzuki rmz-t mindenki el tud képzelni, én ezeket használom. Előtte pedig yamaha-mániás voltam, akkor YZF-m volt, de ismerettség útján csak úgy jött tavaly a Suzuki úgymond, és megvallom, elégedett vagyok vele, sőt álalánosságban alacsonyabb a fenntartási költsége, ill. igénytelenebb, az 50 órát probléma nélkül kibírja, akkor meg úgyis fullcsere van, nem érdekel mi milyen állapotú, mert nem játszadozom ilyenekkel, hogy még 10 órát megspóroljak aztán meg majd a legrosszabbkor a pályán jön elő valami bibi,. ahogy ez lenni szokott. Ettől még azt hiszem a szívem igazán a Yamahához húz.

Na hát ennyi ...
Bence
Persze hiszen nem írtam volna ide ezeket.... Amiről nincs fogalmam arról inkább nem írok... Amúgy én is most heréltem ki...Nekem meg keveset szállított. Jah és most lett felújítva a motor
Üdv!
Ha megfordítod a DT tankját akkor középtájt látsz két kis "U" alakú helyet. A felfogatás a következő a vázon két kis csap kijön egy-egy mindkét irányban, azon van egy-egy gumipogácsa nah az megy bele abba az "U" alakú mélyedésbe és akkor a tank végénél lévő lukon keresztül lefogod egy csavarral asszem 6-os csavar ugyan csak a vázhoz.
szerintem aszfalton is el lehet vele szaladgálni egész jól ... főleg városban a tuti
ja...de akkor már hajtókar meg mindent cserélek inkább a blokkba...na de nem offolom tovább a DT topicsot meek aludni Pityu9 majd ha gondolod felvehetnél msnre...adatlapon van a címem na jóccak
Ha találsz használtan olyat amin nem sérült a nikasil, meghónoltatod (3000Ft), teszel bele új dugó (ha jól tudom csak Pollini-be van 27000Ft), egész olcsón megúszhatod.
huhh...nekemis mondták h volt 1ik gyereknek olyan...tuareg rallyn...3.-ba simán ülve gázra kerék meg egyebeket meséltek róla...csak..használtan nem találok..meg ha találok is...lehet befürdök vele...újonnan meg 100+++e. szóval :S
Ismerek olyat akinek volt már rajta 160-as szett, azt mondja sokkal jobban igénybe veszi a hajtókart (van erősítettbe is), meg a kuplungot is. Mondjuk az már 42LE, elég brutál lehet.
nem hiszem h folytott lenne szerencsére lett rá arrow rezó is....elég nagyot megy....már csak az a fránya 160as szett kéne...nameg a városi vizsgám sikerüljön és akkor minden tökéleset
én tudom... én csak azoknak mondom akik általába általánosítanak
Mondjuk a Te géped már inkább nevezhető hard endurónak. A tiéd a 25kW-os változat, vagy ez már folytott?
Bocs, de a blokk ami a lényeg az osztrák! A gyújtása meg swéd (SEM, úgy mint a Husqvarna, Husaberg-é is, teljesen csereszavatos).
Arra mondtam h mindenki ócsárolj az Apriliát mert h olasz és szar és dobd ki....am enyémmel se volt smi gond 1,5 év alatt... és most nem akartam itt semmire célózni
Itt most nem az a lényeg, van a családban egy DT-is, ha ez megnyugtat.
Láss csodát...és APRILIA....Szerető gazdi és Ő legalább meghálálja...
Létezik olyan is, hogy túraenduró
Szedtél már szét olajszivattyút?
Ez igy mind szép és jó. De amotort igy vettem hogy már keverékkel üzemelt és most lett zavaró annak a tengelynek a hangja. De köszönöm a segitséged.
Üdv: Norbi
Az adatlapodat töltsd már ki légyszíves, meg tehetnél föl néhány képet a motorodról (motorjaidról)! Azt hiszem ez igazán nem nagy kérés!
Már miért ne lehetne enduróval túrázni, ha valakinek az jön be. Én minimum évi 15000km-ert megyek vele és mégsem költök 100E-eket a karbantartásra, max 10000-et sem, de van hogy annyit sem. Nem csak hétvégén megyek ki a szomszédos erdőbe, aztán "csapatok" egyet . Szerintem Te túl sokat olvasol motorokról, többet ülhetnél a nyergükben. Akkor nem ezt a "seeleje sevége" sablondumákat nyomnád!
Mert ha kínai belsőt raksz bele akkor azon a túloldalt van a szelep és át kell tenni a dugót ....Jelentősége nincs
minek van az a gumifos rajta akor?
Nah a prox cuccról meg annyit: hogy a dugóba(-miután felmelegítettem gázégővel-) betoltam a csapszeget majd megvártam hogy kihűljön. Na akkor be a seager-és tehermentesítése a seagernek...Hopp kisujjal mozog a csapszeg a dugóban? Ez esetleg nem egy beépített hiba? Jah és mind ilyen, még a Vertex is...