14e körül volt a komplett(3féle méret),csak egy kisiparos veterán találkozókon+börzéken szokott lenni,valahol +van a címe,de keresnem kell.Ha ilyen árban érdekel ,akkor írj majd előkeresem,csak most megyek műtétre!
Én annak idején kicseréltem az Aprilián az eredeti membránt egy Boyesen 6 nyelves kevlár membránra.
A különbség annyi volt hogy este tök büszkén mentem aludni, hogy nekem már ilyen is van...
Szart se veszel észre belőle.
hát ez szivola:/ én is valami hasonlótól féltem valszeg egy gumitömbből faragok egy bakot és arra fog felfeküdni mert egy simo vázra megy ra. Azért kösz!
MX-2Bence: Látom,Te nagy tesztpilóta vagy,csak akkor azt nem értem,hogy mondhatsz ilyet,hogy a dt hard enduro...(1szakembertől,ilyen kijelentést hallani,ebből gondolom talán nem is vagy az). Persze én másképp gondolom,kérlek kitöltenéd az adatlapodat elsőként?! Egyébként gyárilag is soft enduronak készültek,lájtos terepre,mintahogy léteznek utcai terepjárók is! Illetve az ilyen kis ccm-es prütyiknél,ez főleg marketing,csak 1jó fogás volt az ötlet...Kölcsönözzünk olyan kinézetet nekik mint a "nagyoknak"! Persze,ilyenekkel is ki lehet menni nyugodtan terepre,szinte mindenhol elmennek,de főként nem erre készültek...Amúgy ismerek sok olyan embert aki csak a feelingért vesz endurot és nem a kényelem a fő szempont számára! Én is ilyen vagyok,nekem csak ez a "műfaj" tetszik!
Helló mindenkinek. Bocs hogy így közbevágok a beszélgetésnek de nem tudná valaki elmondani hogy a Yamaha DT LCII tankja hogy van felfogva a vázra? Egyedi motort építek és most jött meg a tank csak nem tudom hogy hogy kéne ráoperálni
hali, pajtimnak kellene egy olyan cucc, ami a felniben van és ilyen gumidugo vagy mi a szar, mert elhagyta belöle és kifuj rajta a levegö
ilyen dugo vagy tömités szerüség, ha valakinek van selejt felnije és odaadja belöle az szoljon!
Naaaaaaaa Karika!
Azért én a DT-t elsősorban sportként használnám és ajánlanám, tehát itt nem 40 km utáni elfáradásról van szó. Ez a cél, olyan szép hegyi kirándulásokat kell tenni, hogy 3 óra alatt leadj 5 kilót ! :-) de komcsi !
Akinek meg a távolság a cél, az nehogy már endurot vegyen ...... Nyilván ott a kényelmi szempontok is előtérbe kerülnek. Ez mnost olyan hasonlat, mintha én a fullcrossomra rádiósmagnót tennék ... hát azt hiszem minimum hülyének néznének, amikor pár gramm könnyítésekért harcol mindenki.
üdv:
Bence
(bencevagyok@totalcar.hu)
Hát én azért ezzel elvitatkoznék .... oké, hogy 700-ért komolyabb endurot veszek, na de akkro is ott van a sokszáz amit majd rá kell költenem, mese nincs.
Itt az élő példa: a crosst egy Suzuki rmz-vel művelem, persze csakis ismerőstől és újonnan vettem, na most az kb egy éves és arra eddig kb 1 milka tuti rá ment, de sztem több. Gondolj bele, ha nem vadulok annyira, és 50 üzemóránként cserélek csak dugót, blabla .. mindent, de versenyre evidens, hogy új gumik és új minden, akkor az szerinted mennyi?
Hát arról pedig hogy lehet minden szir-szarért a szakszervízbe hordani a járgányt, az a véleményem, hogy éppen arról beszéltünk, ne legyen már amolyan barkácsolás, és én ragaszkodom mindig az eredeti alkatrészekhez. Na persze ennyi idő után meg komolyabb cross űzése után az ember sok mindent maga is meg tud csinálni (ja újabb 1 milka szerszámkészlettel :-) nem erről van szó, csak itt is azt emelem ki, hogy a motor árának a többszörösét rá lehet költeni ha használod, annak meg nem sok értelme van, hogy a garázsban nézegesd. Lényeg a lényeg, srácok tudomásul kell venni, hogy a cross és az enduro elég költséges sportág (hobby .. kinek mi), az üzemórás crossokra akkor ezek szerint sokan elájulnának, amikor a pályán hallom ettől-attól, hog ymit cserélt rajta éppen és elugrott 200 ezre, szóval pénz nélkül akkor ebbe bele se szabad fogni! Nem beszélve a rengeteg járulékos költségről ugye, hogy akkor ha már full cross akkor vagy utánfutó vagy kisbusz, megfelelő helyszíni szervízelési lehetőség....
Így aztán aki feltette a kérdést hog ymit is vegyen, azt mondanám, hogy semmiképpen se endurot (természetesen tudom h ezt javasoltam nemrég én is, csak másképp értelmeztem amit írtál), de ha te 90%-ban betonon használod, akkor supermoto persze, ez nem is kérdés.
Nagyon rossz ez a fórum, hogy nem látom az előttem levők írásait és mire válaszolnék, elfelejtek mindent, de még annyit, hogy én se vagyok az I. kerületi gazdag budai gyerek, ne aggódjatok, csak hála istennek vannak sponzoraim, mert ilyen heti százas kiadásokat nyilván nem tudnék elviselni én se. Éppen elég volt a szállító kisbuszra beruházni aztán .... na az 50 üzemóránkénti szép kis összegek kidobása nekem is nagy gondot jelentene. De ismerek olyat persze akinek nem, és én is csak nézek, emrt úgy beszél milliókról, hogy eldobom magam. Sőt mondok jobbat, nem egy olyan "menő" versenyző van, akinek kewttő darab KTM-je van (ugyanolyan), egyiken gyakorol, a másik szigoirúan a versenyekre van. na ehhez mit szóltok? Pedig a KTM nem az alacsony árfekvéséről híres :-)
na hát ennyi hirtelen, akkor jó gondolkodást, de ennek ismeretében azt mondom, hogy tehát supermoto (de csakis a beton-aszfalt miatt)
Üdv: Bence
Miért jó egy 125-ös supermoto? Mert előre megy az összes súly a kormányra, és ezáltal nehéz lesz?Mármint a kormány, és finomat kanyarodni... Mert venned kell nagyobb féket hozzá? Mert annyira erős a 125 hogy le kell vidd az elejét, különben még 3.,-ba emeli? Vagy csak azért mert jól néz ki, és 40 km után k@rvára elfáradsz rajta.....He?
Na ez az mikor gányolunk de eszetlenűl....Nem tudod levenni az oilpumpát mert a meghajtótengely csúszkál ki-be, ami hajtja az oilpumpát. Vedd le, nézd meg nincs -e fogtörése! Mert ugyanis az szép hogy kikötöd, meg elcsíped a csöveket oszt csá.....De az olajpumpa kapcsolódó fogaskerekeit a keverékolaj! keni. Namost ha kikötöd evidens nincs olajzás . Vagy leveszed és ha nincs fogtörés, akkor tömsz bele zsírt, (kb egy hüvelykujjnyit) és úgy visszacsavarozod, vagy összekötöd a két csövet, de felöntöd előtte a pumpát olajjal. Ez akkor nem hosszútávú megoldás ha esetleg a pumpa folyt, és azért lett kikötve!Jah én kikötöttem a gázbowdent is a pumpából....1= így nincs szállítás, 2=könnyebb a gázkar Ha törés van, tegyél rá egy rosszat, semmiképpen ne vedd le a helyéről....Csak azért mert nem tudom mi történhet
A különbség annyi volt hogy este tök büszkén mentem aludni, hogy nekem már ilyen is van...
Szart se veszel észre belőle.
ilyen dugo vagy tömités szerüség, ha valakinek van selejt felnije és odaadja belöle az szoljon!
és ezért mondom azt hogy 2 ÜTEMÜT kell venni
Szerintem
Azért én a DT-t elsősorban sportként használnám és ajánlanám, tehát itt nem 40 km utáni elfáradásról van szó. Ez a cél, olyan szép hegyi kirándulásokat kell tenni, hogy 3 óra alatt leadj 5 kilót ! :-) de komcsi !
Akinek meg a távolság a cél, az nehogy már endurot vegyen ...... Nyilván ott a kényelmi szempontok is előtérbe kerülnek. Ez mnost olyan hasonlat, mintha én a fullcrossomra rádiósmagnót tennék ... hát azt hiszem minimum hülyének néznének, amikor pár gramm könnyítésekért harcol mindenki.
üdv:
Bence
(bencevagyok@totalcar.hu)
Itt az élő példa: a crosst egy Suzuki rmz-vel művelem, persze csakis ismerőstől és újonnan vettem, na most az kb egy éves és arra eddig kb 1 milka tuti rá ment, de sztem több. Gondolj bele, ha nem vadulok annyira, és 50 üzemóránként cserélek csak dugót, blabla .. mindent, de versenyre evidens, hogy új gumik és új minden, akkor az szerinted mennyi?
Hát arról pedig hogy lehet minden szir-szarért a szakszervízbe hordani a járgányt, az a véleményem, hogy éppen arról beszéltünk, ne legyen már amolyan barkácsolás, és én ragaszkodom mindig az eredeti alkatrészekhez. Na persze ennyi idő után meg komolyabb cross űzése után az ember sok mindent maga is meg tud csinálni (ja újabb 1 milka szerszámkészlettel :-) nem erről van szó, csak itt is azt emelem ki, hogy a motor árának a többszörösét rá lehet költeni ha használod, annak meg nem sok értelme van, hogy a garázsban nézegesd. Lényeg a lényeg, srácok tudomásul kell venni, hogy a cross és az enduro elég költséges sportág (hobby .. kinek mi), az üzemórás crossokra akkor ezek szerint sokan elájulnának, amikor a pályán hallom ettől-attól, hog ymit cserélt rajta éppen és elugrott 200 ezre, szóval pénz nélkül akkor ebbe bele se szabad fogni! Nem beszélve a rengeteg járulékos költségről ugye, hogy akkor ha már full cross akkor vagy utánfutó vagy kisbusz, megfelelő helyszíni szervízelési lehetőség....
Így aztán aki feltette a kérdést hog ymit is vegyen, azt mondanám, hogy semmiképpen se endurot (természetesen tudom h ezt javasoltam nemrég én is, csak másképp értelmeztem amit írtál), de ha te 90%-ban betonon használod, akkor supermoto persze, ez nem is kérdés.
Nagyon rossz ez a fórum, hogy nem látom az előttem levők írásait és mire válaszolnék, elfelejtek mindent, de még annyit, hogy én se vagyok az I. kerületi gazdag budai gyerek, ne aggódjatok, csak hála istennek vannak sponzoraim, mert ilyen heti százas kiadásokat nyilván nem tudnék elviselni én se. Éppen elég volt a szállító kisbuszra beruházni aztán .... na az 50 üzemóránkénti szép kis összegek kidobása nekem is nagy gondot jelentene. De ismerek olyat persze akinek nem, és én is csak nézek, emrt úgy beszél milliókról, hogy eldobom magam. Sőt mondok jobbat, nem egy olyan "menő" versenyző van, akinek kewttő darab KTM-je van (ugyanolyan), egyiken gyakorol, a másik szigoirúan a versenyekre van. na ehhez mit szóltok? Pedig a KTM nem az alacsony árfekvéséről híres :-)
na hát ennyi hirtelen, akkor jó gondolkodást, de ennek ismeretében azt mondom, hogy tehát supermoto (de csakis a beton-aszfalt miatt)
Üdv: Bence