Tesóméval annyit csináltunk, hogy a gyűrűket megreszelgettük kicsit(vastagságban), meg a dugóban a gyűrűk helyét kicsit megtágítottuk egy fűrészlappal, mert nagyon szorosak voltak benne a gyűrűk, most már normálisan "lötyögnek", mint ahogy általában szoktak is. Erre gondolunk, hogy lehet a gyűrűk szorultak meg a hő hatására, mert a dugón is voltak átégés nyomok rendesen. Ja meg a felső tűgörgőből ki volt egy darabka törve, lehetséges, hogy az rágódott be a dugó oldalába, ahol volt rajta a sérülés. A dugót smirglipapírral jól megcsiszolgattam, főleg az elmaszatolt helyen. Összaeraktuk, minden úgy zúg, mint régen, hosszab hegyi úton még nem volt vele tesóm, szóval még erősen kérdéses, hogy ért e valamit a bütykölés.
Haver apja régi motoros, megnézte ő is, azt mondta elvileg ennek jónak kéne így lennie, a gyűrűket találta ő is túl passzosnak a nútban. A dugó-henger illesztésre így szemre azt mondta ő is, meg mi is, hogy az jónak tűnik, nem túl szoros.
Ha megint fogja csinálni a hülyeséget, msot már mást nem tudok, kell bele egy új dugó, kitudja ez milyen utángyártott hőre túlzottan tágulós szar, meg hozzá egy fúrás, vagy csak finom hónolás.
Az "alapjáraton" azt csak képletesen értem, itt felénk ezt így használatosos mondani, amikor valami nyugodtan, erőlködés nélkül megy. Egy DT80-assal hegynek felfele, szerpentinen(Bükkben) azt garantálom, hogy nem mész 80-al. Kb egy 60-65-öt lehet velük tartani, de ott is okosan kell váltogatni a kanyarokban, hogy meglegyen a fordulat, az energy
Akkor az egy fasza sr lehetett! Nekem mások a tapasztalataim,mongyuk ilyen sr125-el nem mentem még(van ismerősömnek 100at viszi neki,gondolom gyorsulása se egetverő,talán elkérem 1körre,nem messzi lakik innen)! De az túlzás akkor is amit írtál,mert akkor sem simán hagyná ott,hanem nagynehezen,meg nam alapjáraton prüttyög a szerpentinen 80al sem pedig sík úton stb...Gondolom én,bár nem tudom elképzelni,hogy az újaktól sokkal jobban mennyen!
Az én DT-m nem egy csúcs, de van itt a társaságban 2 levegős, meg 4 vizes 80-as, ezekből kb.2-3 nemrég fúrva, új dugóval, mindegyik "jól" megy, de az enyém jár az élen általában egy picivel(révén 100-as, forogni nem forog többet olyan 9-9,5E-nél, de amúgy 8E felé felesleges vinni), de amúgy nagyvonalakban ugyanannyit tud mindegyik, 80-at viszi mind lazán (gyáritól rövidebb áttétellel, gyárival olyan 90 volt a végük, vagy még több, sose néztük pontosan). Szóval abban biztos vagyok, hogy nem egy "gyenge" DT-n ülök, de nem is egy kimagaslóan erősen. Ahhoz képest, hogy 100-as, ahhoz képest nagyon is kopott(vállas a henger érezhetően), kb. egy széria 80-as szinten van így, kopottan.
Haver apja régi motoros, megnézte ő is, azt mondta elvileg ennek jónak kéne így lennie, a gyűrűket találta ő is túl passzosnak a nútban. A dugó-henger illesztésre így szemre azt mondta ő is, meg mi is, hogy az jónak tűnik, nem túl szoros.
Ha megint fogja csinálni a hülyeséget, msot már mást nem tudok, kell bele egy új dugó, kitudja ez milyen utángyártott hőre túlzottan tágulós szar, meg hozzá egy fúrás, vagy csak finom hónolás.
Hogyan hozhatnék ki több erőt a 80as DT.mből ? eddig 2ezer kilométert mentem vele és ebből 1500km-rt terepen tettem meg
még mielőtt megkérdeznéd a quad nem az enyém, csak én is szoktam használni