hello!
azt mondod hogy a dt nem terepre való?
igaz hogy nem egy husaberg vagy ktm, de szerintem az a baj hogy viszont igazából aszfaltra sem való... akkor most hol használjam
Bocs hogy beszóltam...... csak elkerülendő hogy valaki a képek alapján esetleg.... rárepül oszt nem is így néz ki-ergo...legjobb esetben pofánbasz .... Nem tudom miért nem lehet jelenlegi állapotú, fényképeket feltenni ha már hirdeted a motort....Ha már valaki annyira korrekt, és elautózik többszáz kilómétert ennyi tőled is, és mindenkitől aki hirdet, elvárható lenne....
Szia szép a motorod....Grat *5-ös. Bár kár hogy ezek a képek nem most, hanem amikor felújítottátok akkor készültek...Legalább is a személyes fotóknál ezt lehet levágni Az meg nem most vót....
Nem mond már, hogy 6. -ban jobban "nyíródik", mint a többi fokozatban. Ekkora baromságot. Ha egy autót csak városban használsz, sokkal többet kell szervízelni, mintha csak autópályán használod (szintén tapasztalat, nem könyvből olvastam). A DT nem crossmotor, mégcsak nem is hard enduro. Jó az endurónak is, ha éppen úgy tartja az ember kedve el lehet menni vele terepre. De nem ugratásokra, meg sárdagasztásra lett kitalálva.
Autó téma: nemrég a rokonságba vettünk egy Audit...Pont a legelején a vételnek, volt egy eladó Audi tele extrával:xenon, angel eyes, rs lökös, sötétítve stb...-Mondom sógornak ezt meg kéne venni-egy hétig hezitált azzal az elgondolással, hogy ez fiatalé volt biztos szét van hajtva. Mire rábeszéltem hogy egyáltalán hívjuk fel, már elkelt... Most vett egy csumpi-kopasz Audit drágábban és most Ő neki kell megvenni az extrákat rá ahogy van pénze. Mennyi ilyen hülye van csak ezt akartam ebből lehozni
Kinek a pap kinek a papné.....Ebből is gondoltam amit régebben leírtam, hogy "te nem sok mindent vehettél életedben" -most megint hogy leírtam, nem veszekedni akarok ez már lerágott csont. DE: ha valaki kellő tapasztalattal bír, és már egy párszor lejárta a lábát térdig, tudhatja hogy érdemesebb egy esztétikailag szép motort elmenni megnézni is mint egy olyat ami képen-képeken is leharcoltnak tűnik...Hiszen erre jó a NET, és a fényképes hirdetés.....Otthonról is ki tudod szűrni amit érdemes lenne elmenni, kipróbálni...A másik: Ezekután nem kérdés számomra hogy melyik, (ELADÓ) fél fog több érdeklődő telefont kapni . És ezzel amit leírtál, ebben az országban csak te vagy egyedül így...Ha esetleg eladod a motorod, jó kemény csapatós fotókat tegyél fel róla...-Kiváncsi lennék hányan hívnak fel . Amúgy azért írtam hogy az évjárat gázos, mert az a motor nem '89-es. Jah és RENDSZÁMOS!
én az eddigi 25-ös gépeimre értettem hogy a legjobb közülük nem a 25-ös kategoriára. volt egy Aprilia RX-em is a DT-ken kivül. Az is igaz h ennyiért gyári rendszámost kapsz....kinek mi tetszik. Azt meg nem kötelező elhinni hogy teljesen rendben van a gép, ha valakit érdekel eljön, megnézi és majd rájön h nem egy összetákolt vmi.
Az egy dolog, hogy Te tudod, de ezt el is kell hinni. Azért írtam, hogy kép alapján nem lehet motort venni, akkor meg min vitatkozunk? Mondjuk ezért a pénzért, tök gyári rendszámos DT-is kapsz. Mondjuk kinek mi tetszik, mindenkinek szíve joga hogy milyet vesz.
Hát haver megnézném azt az SR125-öt ami alapjáraton megy emelkedőkön. A 80-as DT sokkal kisebb fordulaton adja a max. nyomatékot mint pl. a 125-ös 4T XT. Az adatokat csak azért írtam, hogy számszerűen lássad. Nem tudom hány éves vagy, de sokat kell még tanulnod. (Mondjuk igaz a mondás: Jó pap holtáig tanul). Amiket én hasonlítottam össze, nem széthajtott szar motorok voltak, nem egy közülük szinte új volt. Azért mert 4T (minden második fordulatnál van munkaütem) sokkal kevesebbnek érzed a fordulat egyhengeresnél! Pl. nem tudom hallottál-e mér élőben 5.7-es Corvettet (V8). Az alapjárata 650 1/min és egy európai sor 4-es autó után magasnak tűnik az alapjárata, oly 2500-3000 körülinek.
olcsó motorvásárláshoz annyit hogy én 125ért vettem az enyém, akkor semmi nem zörgött benne e egy két hónap után elkezdett, de még nem vészes, télen vagy tavasszal úgyis szét kell szedni.kinézetéről meg annyit, hogy szerintem az itt fórumozók közül rajtam kívül senki nem vette volna meg.
hozzáértés nem hozzáértés : hogy érthetne hozzá mindenki rögtön ha még nem volt motorja, valahol el kell kezdeni, senki nem úgy megy első motort venni hogy már vérprofin látja hogy az a motor rossz vagy nem.
faterom motorozott több mint 30 évet 125ös meg 250es kétüteműekkel, aztán gondolta hogy vesz egy normális 4 üteműt, egy 250es hondára esett a választása, aminek nagyon jó hangja volt, csilli villi állapotban volt, első hosszabb út után elkezdtek csörögni a szelepek, be lett állítva, aztán előjöttek még kisebb nagyobb problémák, akkro vigyük szerelőhöz mer ehez nem értünk, semmilyen alkatrészt nem lehetett beszerezni hozzá mert belpiacos.úgyhogy bukta lett az egész.
ebből csak annyit akartam kihozni hogy nagy tapasztalattal is lehet szart venni, meg 0 tapasztalattal is lehet jót.
Nem 1 80as vs 1 125 4T-hez kell mérni...Változatosan több 80ashoz,több 125 4T-t mi ezt megtettük! Lehet szerencsém volt,de ez ezt tudja,bár így is kevés a teljesítménye félreértés ne essen!
Hozzáteszem,nekem a 80as dt ősi ellenség volt! Korábban is írtam az oldalra és ócsároltam is,addig 2db-t próbáltam! Széria 80as levegős mtx,jóval erősebb volt nála! Aztán úgy adódott megnézek 1et,ami most van jelenleg és meglepődtem,ez nem az a fajta amit agyon kell forgatni és csak 6000 rpm fölött "él",kigyorsításokkor semmi értelme 7000fölé forgatni,úgy sem gyorsul ott már jobban! Alulról erősebb,mint a 25ös motorok többsége! Tehát a leszűrésem minden motor más és más!
Ezek pár ezer km-et futottak új ,motorok! Láttam már 1ébként nem egy 80as hullahopp dt-t amik úgy mentek,mint egy 60as simson kb! Nem a tiéddel van a baj esetleg? Nem 1,hanem több motor után kell levonni a akövetkeztetést!
Hát akkor kettőnk között az a különbség, hogy te már mentél 125-ös Sr-el, nekem meg volt és azzal jártam ki egész szezonban dolgozni Mörbischre(napi 75km).
Gyorsulásra a 125-ös etz is lenyomja, a vége óra szerint 105, ha nincs szembeszél és ha meglátsz egy közepes dombot, akkor jó ha már az előtt visszaváltasz mielőtt még oda érnél.
Ettől függetlenül az sr egy kiváló igénytelen öszvér, szabályos sebességel közlekedve(többel úgy se nagyon bír) kivisz a világból, méretéhez képest kifejezetten kényelmes, 3 litert eszik és nagyon megbízható motor hírében áll(persze az enyémben menet közben leszakadt egy szelep, ami a hengerbe lógva okozott "némi"galibát).
A kétszemélyes használat pedig inkább csak elvi lehetőség, mert dombon két személlyel még a megengedett sebességet sem képes tartani.
Ja és ha csak az adatokat is nézzük 80as dt 6000leadja max nyomatékár és lóerejét! 125 4T hivatalos oldalakon nézve 7000-8000! Amúgy lehet,hogy a régebbi pl sr125 ezek a motorok jobban mentek a mostani 4t-k nél,mert a környezetvédelmi előírások végett,bizonyos szinten fojtottak!
azt mondod hogy a dt nem terepre való?
igaz hogy nem egy husaberg vagy ktm, de szerintem az a baj hogy viszont igazából aszfaltra sem való... akkor most hol használjam