Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi az hogy nem lehet kimenni?
Ilyenkor kell kimenni kicsit sarazni!
Tegnap is voltam meg az elött is!
ELADÓ A MOTOROM!
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=119560
Valaki meg tudná mondani,hogy 80as LC2-es DT első tellójábba mennyi olaj kell száranként?
mindenhol ilyen szar idő van?

kezdem már nagyon unni hogy nem lehet kimenni
batya, az soha nem fogja emelgetni az elejét, és a 96 az nagyon jo egy 50es motortol sztem... figyelj ha több kell, akkor cseréld nagyobbra majd de nem kell egy 50estöl azt várni h emelje az elejét meg h 130at menjen :)
Jah és min 27Le
Érezni fogod picit a 3 fogat. Amúgy egy 50-es motor soha az életbe nem fogja emelgetni az elejét Még egy 80-as sem. Jóhát, ha azt is emelgetésnek vesszükk hogy felrántod az elejét, aztán megugrasztod, akkor igen. Ezt egy Verhovina, vagy egy valamirevaló Simson is udja :) De hogy erőből vegye fel az erejét, akár menetközben is, oda min. 125 ccm kell!
Sziasztok!
2006-os Dt 50-esem van, és változtatni szeretnék az áttételen.
Gyárilag 11*50 van, a hátsóra feltudnék rakni egy 53 fogasat. Az a 3 fog számít egyáltalán valamit?
Nekem a Yamaha kereskedésben ez volt a legnagyobb amit tudtak mondani és aminél stimmelnek a furatok is.
Van ennél nagyobb amit rálehet még rakni?
Ha van megtudnátok mondani a fogszámát, mert jó lenne ha letudnám cserélni.
Meg mondta valaki hogy ezzel az áttétellel ami most rajta van rég emelgetni kéne az elejét, de ilyet nagyon nem tesz. 96-ot mentem vele egyszer-kétszer de ennyi se sebesség se erő mi lehet a baj, mert a testsúlyom biztos nem (50 kg). Ha tudnátok segíteni azt nagyon megköszönném!
nem, nem adna eröt
nem azért van
ezeknél YPVS, azaz Yamaha Power Valve System, arra van, hogy alacsony fordulaton szükit a kipufogon, aztán ahogy huzod neki az elektronika egyre jobban nyitja ezt a szelepet
azért van, h minnél joban kiegyenlitse a nyomatékgörbét, nem lesz töle erösebb semmi, esetleg ha nehéz lenne és emelgetnéd akkor te lehetnél töle erös, de még az se
Miért nem? Rá lehet rakni akár az ülésre akár a tankra akár még a kormányra is...
Minek mérünk kompressziót? Attól mi fog változni? Gyári adatokat szeretnél, de viszont nem gyári dugattyút használsz..... Mire számítasz? A gyári dugó kétgyűrűs a Vertex egygyűrűs.... A kompresszió nem biztos hogy újonnan is megközelíti a gyári értéket. A tuning dugóval nem a városba közlekednek 40-nel 6. sebességi fokozatban... Erő lenni kici-mondá kici japó
vazze akármelyik motorosboltba lehet egyébként venni.. én 1500ft ért vettem két hete
Kb egy régebbi fajta 50 es dt esetében menyi az ideális kompresszio ? MOst lett felújitva 2 napja vertex verseny dugó meg gyürüzve. Az én simsonomban van 8-9 meglett mérve és az nemlett felújitva igy vettem.A Dt-ben felújitás előtt 4 volt .
14/51 el 120 körül
Inkább Minarelli AM 5 v. 6-os blokkról kérjél (Derbi, Yamaha, Aprilia...) úgy jobban találsz. Mindbe ugyan azt rakják.
Valakinek nincs 2003utánni dt50-es robbantott váltó rajza?
Köszönöm.
Ja és én is jártam már meg olcsó motoral melynél hálátadtam mikor megszabadultam töle!
Szóval nem is az az oka, hogy valahol láttam volna olcsoban!
MX-2Bence!
Nem az árával van gondom hanem tényleg családi oka van annak, hogy vissza léptem!
Hiddel nem azért léttem vissza mert drágának találnám vagy bármi gyanakvásom lenne a motoral kapcsolatban szimplán most kocsira gyüjtök, mivel sajnos jönn a hiddeg és DT-in is fáznék mint az úri kutya!
Üdv: shancus
Neked a 25-ös mennyit tud?
Nekem 15*52es gyári áttétel van ,hátul cross gumi,de így megy ennyit!
komolyan azt tudom hogy elöl 14 hátul 50 fog körüli lánc kerék volt
ja és cros gumikkal
de lehet volkt az 70 is
Powert nem lehet rárakni!
60km/h az nevetséges,biztos 80as volt? Nem tudom enyémet több motorral is bemértük és állítólag a saját órája keveset is mér egy kicsivel kb 5%al! 90et akár mikor tud óra szerint! Mindez úgy,hogy 33000km van benne és minden gyári!
na felvettelek..gyere fel msn-re ja és 10kW van beleirva a papirba...jah és a power szelepet rakatnék rá az adna erőt ugye ?