Amúgy ehez a kipurendszerhez visszatérve...Azt írták sokan,hogy a "tuning" rendszerrel rosszabbul gyorsul,viszont megnől a végsebessége,állítólag 120akat mennek így 80asok,bár én ezt nem hiszem! Én levettem a dobot,de úgy nagyon sz@rul ment,pedig sok motor úgy jobban megy! Max 49-ről 53-as furatátmérőre lehet fúrni,úgy 93ccm lesz sztem 2-3lóerőt dobna rá...HA ráteszed a rendszert írd le mit tapasztaltál!
4T szerkezetek is 10-11hp-k pl xt,xr mégis 110et sőt állítólag 120at mennek! Nem tudom én is azzal vagyok,hogy ilyen csekély teljesítmény,hogy tud végre annyit...
DE a tiédbe is LC2es blokk van,nem értem,hogy lehet 98as...Úgy tudtam 96ig gyártották őket. Bár láttam már 80asba is 2oldali "hűtőtakarós idomosat",na ezt jól megfogalmaztam! Amúgy esetleg nem tudnád beszkennelni azt a zöld papírt,ennek csak örülök ha 14le! Amúgy érdekes nekem is az van a rendszerre írva(rezonátorra és a dobra),hogy 80km/h mégis 100at megy és 80kg vagyok!
de 10L nme viszi simán a 100km%h-t ma annyival jöttem haza Vértesszőllősről első fék nélkül xD mert ott estem el.. a hegyen ..xD de jo h volt minden védőszerkóm..anyám értem mért mondja h ha csak 1 km-rt meek akkor is vegyen fel..Köszi anyu.. xD jah és kössz a segítséget....és ha megfúratom akkor erősseb lesz ?
Én is azt hittem,hogy a fogyasztás 14liter ! De amúgy sokan írnak 10-12őt! Amúgy nem 14 hanem 10lóerő! Nem tudom mennyivel lesz erősebb,volt itt egy srácnak 110es malossi hengeres,azon is tuning rendszer volt...DE isten bizony nagyon hulla volt 6000rpm alatt,utánna se ment valami jól 80astól nem sokkal ment jobban...Nem tudom valami lehet el volt rajta cseszve!
Pedig ilyent kapsz!
Én aznap levágtam és ledugóztam a csöveket amikor hazahoztam, meg sem néztem hogy működik-e.
A keverék a tuti nem a csepegtetett nafta. szerintem...
az alig ment 60 fölött pedig a dob ot is vett rá és jobb volt mint a gyári dob de igy is elég lasú volt
enyit jelent a papir